2020
|
|
|
Pertsona
kooperatiboaren profila neurtzeko eskalak proposatzen dituzten bi liburu argitaratu ditu Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultateak
|
|
Bi libururen bidez plazaratu dituzte emaitzak; KOOPHEZI i:
|
Pertsona
kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L: Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala.
|
|
Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L:
|
Pertsona
kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala.
|
|
KOOPHEZI i:
|
Pertsona
kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF)
|
|
KOOPHEZI L:
|
Pertsona
kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF)
|
|
Pertsona Kooperatiboa definitzeko lortutako emaitzek erakusten dute, batetik,
|
Pertsona
Kooperatiboaren profilaren kategoria zentrala osatzen dutela gizakia eta jendartea kontuan hartzen dituzten balio eta jarrera indibidualek, kooperatiboek eta komunitarioek. Bestetik, sortutako gainerako kategoriak biltzen dituzten oinarrizko hiru prozesu sozial definitzen dira:
|
|
Hiru ardatz nagusik ezaugarritzen dute
|
Pertsona
Kooperatiboaren profila: pertsonalak, erlazionalak eta soziokomunitarioak.
|
|
KOOPHEZI i:
|
Pertsona
Kooperatiboaren profilaren neurketa ikasle gazteengan
|
|
Teoria horiek eta test eraikuntzarako urratsak kontuan hartuta aukeratu dira a priori
|
Pertsona
Kooperatiboaren profilaren aldeko eta aurkakotzat jo diren aldagaiak. Horrela, test eraikuntzarako balidazio prozesuak eskatzen dituen fidagarritasuna eta baliozkotasuna aztertzeko analisiak burututa, hiru dimentsio orokor ditu eraikitako azken eskalak:
|
|
Aipatutako tresna fidagarri hori baliagarria da 16 eta 22 urte bitarteko gazteen
|
Pertsona
Kooperatiboaren profila ikasleen autopertzepziotik neurtzeko; eta erabilgarria da Batxilergorako, Lanbide Heziketarako eta unibertsitateko graduetarako.
|
|
|
Pertsona
kooperatiboaren profilaren neurketa hezkuntza eta jendarte eraldaketa testuinguruan
|
|
Horrela, iker galdera nagusia formulatzen da: nola neurtu edo ebaluatu daiteke
|
Pertsona
Kooperatiboaren profila ikasle gazteengan. Eta horretarako beste bi iker galdera:
|
|
Beraz, ikerketaren garapenak lagundu dezake pertsonen portaera joeratan atzemandako aldagai desberdinen arteko korrelazioak aztertzen. Urrats honek ahalbidetu du
|
Pertsona
Kooperatiboaren profilaren hezkuntza garapenerako eta ebaluaziorako landu beharreko aldagaiak argitzen. Halaber, aukera ematen du Pertsona Kooperatiboaren aldagai bakoitza garatzen laguntzen duten ikaste testuinguruak, esperientziak eta esku hartzeak diseinatu, inplementatu eta horien inpaktuak neurtzeko, unibertsitateko ikerlarien, hezkuntza zentroetako irakasleen zein komunitateko partaideen elkarlanarekin.
|
2022
|
|
|
PERTSONA
KOOPERATIBOA PROFILA IKASLE GAZTEETAN NEURTZEKO KOOPHEZI I TRESNAREN SORKUNTZA ETA BALIOZTATZEA
|