Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2020
Pertsona kooperatiboaren profila neurtzeko eskalak proposatzen dituzten bi liburu argitaratu ditu Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultateak
‎Bi libururen bidez plazaratu dituzte emaitzak; KOOPHEZI i: Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L: Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala.
‎Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L: Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala.
‎KOOPHEZI i: Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF)
‎KOOPHEZI L: Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF)
‎Pertsona Kooperatiboa definitzeko lortutako emaitzek erakusten dute, batetik, Pertsona Kooperatiboaren profilaren kategoria zentrala osatzen dutela gizakia eta jendartea kontuan hartzen dituzten balio eta jarrera indibidualek, kooperatiboek eta komunitarioek. Bestetik, sortutako gainerako kategoriak biltzen dituzten oinarrizko hiru prozesu sozial definitzen dira:
‎Hiru ardatz nagusik ezaugarritzen dute Pertsona Kooperatiboaren profila: pertsonalak, erlazionalak eta soziokomunitarioak.
‎KOOPHEZI i: Pertsona Kooperatiboaren profilaren neurketa ikasle gazteengan
‎Teoria horiek eta test eraikuntzarako urratsak kontuan hartuta aukeratu dira a priori Pertsona Kooperatiboaren profilaren aldeko eta aurkakotzat jo diren aldagaiak. Horrela, test eraikuntzarako balidazio prozesuak eskatzen dituen fidagarritasuna eta baliozkotasuna aztertzeko analisiak burututa, hiru dimentsio orokor ditu eraikitako azken eskalak:
‎Aipatutako tresna fidagarri hori baliagarria da 16 eta 22 urte bitarteko gazteen Pertsona Kooperatiboaren profila ikasleen autopertzepziotik neurtzeko; eta erabilgarria da Batxilergorako, Lanbide Heziketarako eta unibertsitateko graduetarako.
Pertsona kooperatiboaren profilaren neurketa hezkuntza eta jendarte eraldaketa testuinguruan
‎Horrela, iker galdera nagusia formulatzen da: nola neurtu edo ebaluatu daiteke Pertsona Kooperatiboaren profila ikasle gazteengan. Eta horretarako beste bi iker galdera:
‎Beraz, ikerketaren garapenak lagundu dezake pertsonen portaera joeratan atzemandako aldagai desberdinen arteko korrelazioak aztertzen. Urrats honek ahalbidetu du Pertsona Kooperatiboaren profilaren hezkuntza garapenerako eta ebaluaziorako landu beharreko aldagaiak argitzen. Halaber, aukera ematen du Pertsona Kooperatiboaren aldagai bakoitza garatzen laguntzen duten ikaste testuinguruak, esperientziak eta esku hartzeak diseinatu, inplementatu eta horien inpaktuak neurtzeko, unibertsitateko ikerlarien, hezkuntza zentroetako irakasleen zein komunitateko partaideen elkarlanarekin.
2022
PERTSONA KOOPERATIBOA PROFILA IKASLE GAZTEETAN NEURTZEKO KOOPHEZI I TRESNAREN SORKUNTZA ETA BALIOZTATZEA
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia