Emaitzak: 13
2020 | ||
| Pertsona kooperatiboaren profila neurtzeko eskalak proposatzen dituzten bi liburu argitaratu ditu Humanitate eta Hezkuntza Zientzien Fakultateak | |
Bi libururen bidez plazaratu dituzte emaitzak; KOOPHEZI i: | Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L: Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala. | |
Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala eta KOOPHEZI L: | Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala. | |
KOOPHEZI i: | Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF) | |
KOOPHEZI L: | Pertsona kooperatiboaren profila langileetan neurtzeko eskala. (eus) (PDF) | |
Pertsona Kooperatiboa definitzeko lortutako emaitzek erakusten dute, batetik, | Pertsona Kooperatiboaren profilaren kategoria zentrala osatzen dutela gizakia eta jendartea kontuan hartzen dituzten balio eta jarrera indibidualek, kooperatiboek eta komunitarioek. Bestetik, sortutako gainerako kategoriak biltzen dituzten oinarrizko hiru prozesu sozial definitzen dira: | |
Hiru ardatz nagusik ezaugarritzen dute | Pertsona Kooperatiboaren profila: pertsonalak, erlazionalak eta soziokomunitarioak. | |
KOOPHEZI i: | Pertsona Kooperatiboaren profilaren neurketa ikasle gazteengan | |
Teoria horiek eta test eraikuntzarako urratsak kontuan hartuta aukeratu dira a priori | Pertsona Kooperatiboaren profilaren aldeko eta aurkakotzat jo diren aldagaiak. Horrela, test eraikuntzarako balidazio prozesuak eskatzen dituen fidagarritasuna eta baliozkotasuna aztertzeko analisiak burututa, hiru dimentsio orokor ditu eraikitako azken eskalak: | |
Aipatutako tresna fidagarri hori baliagarria da 16 eta 22 urte bitarteko gazteen | Pertsona Kooperatiboaren profila ikasleen autopertzepziotik neurtzeko; eta erabilgarria da Batxilergorako, Lanbide Heziketarako eta unibertsitateko graduetarako. | |
| Pertsona kooperatiboaren profilaren neurketa hezkuntza eta jendarte eraldaketa testuinguruan | |
Horrela, iker galdera nagusia formulatzen da: nola neurtu edo ebaluatu daiteke | Pertsona Kooperatiboaren profila ikasle gazteengan. Eta horretarako beste bi iker galdera: | |
Beraz, ikerketaren garapenak lagundu dezake pertsonen portaera joeratan atzemandako aldagai desberdinen arteko korrelazioak aztertzen. Urrats honek ahalbidetu du | Pertsona Kooperatiboaren profilaren hezkuntza garapenerako eta ebaluaziorako landu beharreko aldagaiak argitzen. Halaber, aukera ematen du Pertsona Kooperatiboaren aldagai bakoitza garatzen laguntzen duten ikaste testuinguruak, esperientziak eta esku hartzeak diseinatu, inplementatu eta horien inpaktuak neurtzeko, unibertsitateko ikerlarien, hezkuntza zentroetako irakasleen zein komunitateko partaideen elkarlanarekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 13 (0,09) |
Lehen forma
Pertsona | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
Jakin | 8 (0,05) |
goiena.eus | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona kooperatibo | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona kooperatibo profil | 13 (0,09) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |