2006
|
|
PLOren legezko kontzeptuan (10.3 art.), hedabidea, iragarlea eta agentzia bezala? pertsona naturala edo juridikoa izan daitekeela jasotzen da; araua askoz zehatzagoa da
|
pertsona
juridikoa pribatua edo publikoa izan daitekeela dioenean. Ikuspegi horretatik, Espainiako administrazioa eta baita estatuko autonomia erkidegoak ere, hedabideen jabe edo titularrak izan daitezke, baina, administrazioa iragarle izatea ohikoa bada ere (Frantzian ez bezala), horrek ez du sekula publizitate agentziarik sortu (Santaella, 2003:
|
2007
|
|
Hala ere, Europar Batasuneko irizpidea aldatu egin zen Kontseiluaren 1257/ 1999 Araudiaren bidez (EB), tzari buruzkoaz, horrek zenbait errege 1999ko maiatzaren 17koaz, Nekazaritzaritzaren garapenerako emandako lagun Bideratu eta Bermatzeko Europako Funtsaren (NBBEF) kontura nekazabat desagertu da nekazari den horren irudia, baina arlo horretan estatu kide bakoitzaren arauketa errespetatu da; horrenbestez, nekazaritza ustiategien bideragarritasuna izango da egitura politika berriaren oinarria. Espainiako ustateak edo kooperatibak) titular gisa dutiategien titulartasunak adierazten du, arestian izandako garapenari erreparatuz gero, banakako ustiategiek behera egin dutela; aitzitik,
|
pertsona
juridiko pribatua (esaterako, merkataritza sozieten ustiategiak eginkizun garrantzitsua hartzen ari dira, Espainiako nekazaritza berregituratzeko prozesuan; baina horrek ez du esan nahi familia ustiategiaren zeregina eta nahitaezko babesa alde batera uzten direnik, ustiategi modu hori ezinbestekoa da-eta landa inguruan gizarte garapen egokia bermatzeko.
|
|
Guztira, 1.450.000 euroko gehieneko zenbatekoa jarri da, Eusko Jaurlaritzaren Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak 450.000€ eta Euskararen Erakunde Publikoak 1.000.000€ beraien gain hartzen dituztelarik. Diru-laguntza horiek indarrean dagoen legediaren arabera eraturiko eta ipar Euskal Herrian egoitza soziala daukaten
|
pertsona
juridiko pribatuek jaso dituzte.
|
2012
|
|
1.Partikularrei, konpainiei edo
|
pertsona
juridiko pribatuei egindako emakidak ez dakar derrigorrezko eta nahitaezko edozein lanik ezartzerik, horren objektua bada partikular, konpainia edo pertsona juridiko pribatu horiek erabiltzen dituzten produktuak ekoiztea eta biltzea, edota produktu horiekin merkataritzan aritzea.
|
|
1.Partikularrei, konpainiei edo pertsona juridiko pribatuei egindako emakidak ez dakar derrigorrezko eta nahitaezko edozein lanik ezartzerik, horren objektua bada partikular, konpainia edo
|
pertsona
juridiko pribatu horiek erabiltzen dituzten produktuak ekoiztea eta biltzea, edota produktu horiekin merkataritzan aritzea.
|
|
Administrazioko funtzionarioek, nahiz eta euren menpe dauden herriak bultzatu behar badituzte edozein motatako lana egitera, ezin izango die presiorik egin herri horiei, ez taldeka, ez banaka, partikularrentzat, konpainientzat edo
|
pertsona
juridiko pribatuentzat lana egiteko.
|
|
PLOren legezko kontzeptuan (8.3 art.), hedabidea, iragarlea eta agentzia bezala? pertsona naturala edo juridikoa izan daitekeela jasotzen da; araua askoz zehatzagoa da
|
pertsona
juridikoa pribatua edo publikoa izan daitekeela dioenean. Ikuspegi horretatik, Espainiako Administrazioa eta Estatuko autonomia erkidegoak hedabideen jabe edo titularrak izan daitezke, baina, Administrazioa iragarle izatea ohikoa bada ere (Frantzian ez bezala), horrek ez du sekula publizitate agentziarik sortu (Santaella, 2003:
|
2023
|
|
© Elkarte izaerako
|
pertsona
juridiko pribatuek (merkataritzakoek, zibilek) kontratuak egingo dituzte sozietate kontratuan edo estatutuetan ezarritakoaren arabera ordezkatuta (KZren 36 artikulua).
|