Emaitzak: 6
2007 | ||
Adibidez, 14 eta 20 urte bitartekoen artean,' hard users' edo erabiltzaile intentsiboen artean, %90ek erabiltzen dute ordenagailua etxean; 60 urtetik gorakoen artean, berriz, %21ek (69 puntu). Beraz, hurrengo 20 urteetan | pertsona horiek nola balioko duten galdetu daiteke. Urte horietan, teknologiak, hirugarren adinari aurre egiten lagundu ordez, baztertzera eta frustratzera kondenatu ditzake. | |
2011 | ||
Bildu itzazu komunikabideek psikosien familiako nahasteei buruz argitaratzen dituzten albisteak: telebistan, irratian, egunkarietan, Interneten, etab. Aztertu ezazu psikosia nozitzen duten pertsonei buruz bidaltzen dituzten mezuak positiboak ala negatiboak diren, eta | pertsona horiek nola deskribatzen dituzten. | |
2012 | ||
Txikiak ginenean norbait hiltzen zenean familiakoak beltzez janzten ziren. Adierazgarri batzuk zeuden | pertsona horiek nola zeuden erraten zutenak. Baina gaur egun, onerako edo txarrerako, hori galdu egin da. | |
2016 | ||
Plaza bat hutsik gelditzen den bakoitzean kudeatzailea Oinarrizko Gizarte Zerbitzuen Mankomunitatearekin harremanetan jartzen da: “haiek dira | pertsona horiek nola dauden dakitenak, pertsonei jarraipena egin dietenak, etxean artatu dituztelako, beste egoitza baterako eskaera egin dutelako… Orduan itxaron zerrenda aztertu eta lehentasuna zein duen erabakitzen da”.Patronatuaren sei geletan altsasuarrek lehentasuna dute. Egoitzetako gainontzeko plazak nafar guztiendako da. | |
2021 | ||
Zergatik eta zertan? Arnas fisioterapiak | pertsona horiei nola laguntzen dien azalduko dizugu lerro hauetan. | |
2022 | ||
poza haiekin jolastean edo haurtzaindegitik jasotzean, tristura agurretan edo beretzat garrantzitsua den zerbait galtzen edo hausten dutenean, haserrea jostailuak kentzen dizkietenean… Une horiek ozenki hitz egiteko aprobetxatzea, nola sentitzen diren beren emozioak garatzeko abiapuntu garrantzitsua dela konturatzea, gainerako emozioak ez direla konturatzea. Bestalde, txiki txikitatik, haurraren arreta bere inguruan dituen pertsonen aurpegien keinuetara bideratu daiteke (anai arrebak, aita/ ama, lagunak, lehengusuak, parkeko haurrak…), | pertsona horiek nola senti daitezkeen ozenki azaldu, eta elkarrekin hausnartu zergatik senti daitezkeen horrela. 4 Bere emozioak bere buruarekiko eta besteekiko errespetuz adierazten irakastea Bestea eta geure burua errespetatuz komunikatzeko dugun gaitasuna da asertibitatea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 6 (0,04) |
Lehen forma
pertsona | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
pertsona horiek | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona horiek nola | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |