Emaitzak: 3
2010 | ||
“Down en sindromea duen seme bat izatea ez da gure izateko arrazoi bakarra”, gogoratzen du Down Españak. Gurasoek beren beldurrak kontrolatu eta seme alabak | pertsona heldu gisa tratatu behar dituzte Funtsezkoa da seme alaba guztiei tratu bera ematea, bereizkeriarik gabe, bakoitzak bere bertute eta mugez jabetu dadin. Gainera, anai arrebak “funtsezko ikaskuntza iturri” dira, pertsonen arteko harremanak sustatzea eta erabakiak hartzeko gaitasuna bultzatzea. | |
Erakundeak bi faktore garrantzitsu nabarmentzen ditu: gurasoek beren beldurrak kontrolatu eta seme alabak | pertsona heldu gisa tratatu behar dituzte. Down Sindromea Fundazio Katalanak adimen urritasuna duten pertsonen gizarteratzea bultzatzen du, “non bizi nahi duten eta norekin bizi nahi duten erabakitzeko eta aukeratzeko aukera izan dezaten”. | |
2017 | ||
| Pertsona heldu gisa, azaldu diezaiola haurrari norbera nola sentitzen den, eta antzeko sentimenduak dituztela ikusiko dute, adin tarteaz gain. Bestalde, garrantzitsua da haurra ere haren sentimenduez, pentsamenduez, beldurrez, kezkez eta abarrez hitz egitera animatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
pertsona heldu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona heldu gisa | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |