Emaitzak: 8
2007 | ||
Dena dela, oraingo | pertsona heldu batzuk ordezko familian edo umezurztegian hazi eta hezi izan dira, eta emozionalki egokia izan dute bizipena eta inongo arazorik gabe egokitu dira egoera berriari. | |
2012 | ||
Pertsona nagusiekiko mendekotasuna leundu egiten da, beste haur eta | pertsona heldu batzuekin harremanetan hasten baitira, eta geroz eta autonomia handiagoa eskuratzen baitute. | |
Haur eskola batera joateak beste haur eta | pertsona heldu batzuekin bizitzeko aukera eta erronka dakarkie haurrei. Familia bizitzaren eta haur eskolako bizitzaren artean jarraipena dagoela sentitzen badute, familia bateko kide izatearen sentimendua indartuta dutela ekingo diote erronka berri horri. | |
Nork bere garapen erritmoa du. Hau da, geure kabuz ikasten dugu, eta gainerako pertsonekin (familiekin, hezitzaileekin, haurrekin, beste | pertsona heldu batzuekin) egindako interakzioaren bidez ikasten dugu; alegia, inguruan ditugun pertsonekiko eta gauzekiko interakzioaren bidez. Funtsezkoa da interakzio horiek kalitatekoak izatea. | |
2020 | ||
berrantolaketa neurofuntzionala (Padovan metodoa), erreflexu primarioak, entzumena estimulatzea (Sena terapia) eta logopedia (Terapia Miofuntzionala). Tratatzen ditut | pertsona helduren batzuk ere, baina gehienak umeak eta gaztetxoak dira. Balorazioa egin ondoren gure proposamena azaltzen diegu, batzutan gurekin terapia egitea izaten da, beste batzutan gurasoek etxean lan egitea umearekin eta beste batzutan beste profesional batzuengana bideratzen ditugu, azterketan ikusitakoaren arabera. | |
2021 | ||
| Pertsona heldu batzuek euskaraz soilik hitz egiten dute. Eta euskaraz hitz egiten ez badakizu ezin zara haiekin harremanetan izan. | |
Horregatik, euskara hutsezko jarduerak eta eskakizunak diskriminatzaileak dira euren iritziz Gipuzkoako pertsona guztiek gaztelaniaz hitz egiten dutenez( | pertsona heldu batzuk salbu), eta kontuan izanda euskaraz hitz egiten ikasteko adinak, aukerak eta sare sozial errealek jartzen dizkieten mugak. Gainera, diskriminazio horrek eragin zehatzak sortzen ditu migratzaileengan, nolabaiteko erresistentzia aktiboan gauzatzen dena. | |
2022 | ||
Oso denbora gutxiren buruan, gogoratu zuen | pertsona heldu batzuei entzundako kontu bat, hau da, galbahea erabili ahal zela txoriak harrapatzeko, eta berehalaxe oroitu zen haren teknikaz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona heldu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona heldu batzuk | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |