Emaitzak: 4
2015 | ||
Eduki analisia Gizarte Zientzietan erabiltzen den ikerketa tekniketako bat da. Jendarteko erakunde, elkarte, instituzio edo | pertsonen eguneroko harremanetan sortzen den material komunikatzailea ikertu eta behar bezala ulertzea du helburu (Juaristi, 2003: 215). | |
2019 | ||
Bigarren praktika interesgarria diferentzien erretorikarekin haustea da. MMBk EMMn parte hartzeak, barnean sortzen diren diferentzien kontzientzia hartzeko balio izateaz gain, horiek | pertsonen eguneroko bizitzetan dituzten eragin politiko materialak bistaratzeko ere balio du. Intersekzionalitatearen bidez, sortzen diren ezberdintasunak deskribatu eta zerrendatzeaz gain, zeharkatzen gaituzten ezber dintasunen inguruan hausnartzeko balio du, horrela, guztiok eskubide eta aukera berdinak ez ditugula lantzen da. | |
2020 | ||
Aubert, A. eta R. Flecha, Garcia eta Racionero adituek (2009) adierazten dute nola Weber (1977) bera ere aspaldi konturatu zen industria gizartean sistemak ari zirela | pertsonen eguneroko bizitza kolonizatzen, pertsonek hartzen zituzten gaien inguruko erabakiak hartzen eta, beraz, herritarren boterea ordezkatzen. Horrela bada —alegia, sistemek erabakitzea pertsonok nola bizi eta elkartu behar dugun besteokin—, orduan konturatzen gara erabakitzeko ahalmena galdu dugula, aurretik askatasuna eta sena bera ere galdu ditugulako. | |
2023 | ||
Hainbat ikerketak erakutsi izan duten moduan, mendekotasun egoerak, zaurgarritasunak eta zaintza beharra izateak zahartzearen alde iluna eta beldurgarria irudikatzen dute (Torres et al., 2015; Wachelke eta Contarello, 2010). Orain aipatutako faktore horiek kontsideratuz, ikerketa honek balio kulturalei, erakundeei eta harremanei dagokienez | pertsonek egunerokoan bizi eta kudeatzen dituzten tentsio eta gatazkak azaleratzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona eguneroko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona eguneroko bizi | 2 (0,01) |
pertsona eguneroko bizitza | 1 (0,01) |
pertsona eguneroko harreman | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |