Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 781

2013
‎5 Mireiari adierazi diozu azaldu beharrekoa, eta berak honela erantzun dizu: " Nik lehendik ere idatzi izan ditut deskribapenak, baina, tira, orain , hobeto egiten ikasiko dut. Eta, bloga dela eta, nik ez dut inoiz blog era ezer igo, baina irakasleak irakatsiko digu!".
‎3 Entzun, orain , hurrengo audioa, eta erantzun galderari.
‎b) Pentsa ezazu, orain , zure buruarengan: zer konpromiso hartuko zenuke elkarbizitza egoera eredugarria izan dadin?
Orain ere konektatuta?
‎Irrati elkarrizketa bat entzungo duzu orain ; Jon Arretxe idazleak idatzitako Ostiralak (Elkar, 1999) liburutik hartutako elkarrizketa da.
‎Mila saltsatan ibiltzea gustatzen zait. Orain , antzerki munduan sartu naiz apur bat: Ama, quiero ser lehendakari obra idatzi du Aizpea Goenagak, eta horko kanten letrak egin ditut.
‎Quebeceko urteak asko aldatu zidan bizimodua; kirol asko egin nuen, bizimodu ordenatua nuen& Ez dakit noiz, baina ihesalditxoren bat egin nahi nuke. Musikari ere heldu nahi nioke; orain ere, etxera haserre heltzen naizenean, pianoaren aurrean jartzen naiz.
Orain , bi hitz aukeratu behar dituzu esaldia osatzeko:
‎1 Unitatearen lehenengo jardueran, elkartrukearen helburuen zerrenda osatu zenuten, eta txantiloi batean jaso zenuten. Orain , txantiloi hura berreskuratu egingo duzue.
‎2 Pertsonen arteko harremanetan hartu eta eman egiten denez, orain , zuri dagokizu ematea. Zure truke kideak sortu duen eta bidali dizun taula osatu duzu.
‎3 Orain , alderantziz egingo duzu; hiru izen multzo proposatzen dizkizugu, eta multzo bakoitza izendatzeko kategoria asmatu behar duzu. Alegia, zuk zehaztu behar dituzu hitzok sailkatzeko irizpideak.
‎1 Deskribapen bateko elementuen arteko erlazioari erreparatuko diozu orain . Irakur ezazu honako testua, eta erantzun egiten zaizkizun galderei.
‎Altxorraren bila jolasean jardungo duzue orain . Taldeka elkarturik, taldekide batek altxorra non gordeko lukeen pentsatuko du, eta orri batean idatziko du.
‎3 Deskribatu berri duzun gela oso txukun dagoela esan dezakegu. Errepara iezaiozu, orain , zeure logelari, eta pentsatu: zer adjektibok adieraziko luke hobekien zure izaera?
‎Baina ziur badela, oraindik ere, elkarrengandik jaso ez duzuen informazioren bat eta hura ezagutzeko irrikaz zaudela. Orain duzu urratsa egiteko unea: egin itzazu, orain, artean egin ez dituzun galderak.
‎Orain duzu urratsa egiteko unea: egin itzazu, orain , artean egin ez dituzun galderak.
‎c) Orain , talde txikitan elkartuta, irakurri irakasleak emango dizuen erreportajea, eta osatu lehen hasi duzuen txantiloia. Zerrenda osatzeko, taldekide bakoitzak ekarpen bat egingo du, gutxienez.
‎Pertsona bati buruzko informazioa jasotzeko modu bat baino gehiago dago; horietako bat elkarrizketa da. Orain ikusiko duzun bideoan, Mertxe Arruti andreak bi elkarrizketatzaileren galderei erantzuten die.
‎3 Mertxeren erantzunei erreparatuko diezu orain . Entzun berriro elkarrizketa, eta erantzun:
‎Jaio zen kaleari izen desberdina eman izan zaio garai bakoitzean: Calle del Mirador izan zen lehenengo, gero, Calvo Sotelo kalea, eta, orain , Ipar kalea da.
‎Ikusi dut esanda, nik zerbait orain dela gutxi ikusi dudala adierazten da. Gaztelaniaz lo/ la/ le he visto esan nuke hori bera adierazteko, eta ingelesez I have seen it.
‎4) eta orain malenkonia naiz
‎2 Badituzu esaldiak. Orain , horiek ordenatzea da erronka. Hona hemen horretarako pistak:
‎Horrela, sentimenduz beteriko testuak zure artelan bilakatu dituzu: batean osatu, bestean higatu; orain zizelkatu, gero luzatu.
‎eta, orain , malenkonia naiz zure oroimenetan.
‎2 Orain , irakurri berriz testua, baina puntuazio markei erreparatu gabe, ezabatuta baleude bezala. Grabatu berriz ere, eta gorde.
‎Herorri bare ederra, hi & atzo izorrai jo eta orain hemen & lata eta zikina jarrita & eman ezak bakea, motel, bakea eman ezak
‎3 Orain , elkarrizketa horren esketxa antzeztuko duzue. Ea zer moduz moldatzen zareten!
‎1) Gure ustez, poetak lagunak asko haserretu dituen zerbait egin du eta galdu egin ditu. Orain , ez dago bere buruarekin gustura; horregatik, tontolapikoa dela esaten dio behin eta berriz bere buruari.
‎Ispiluaren aurrean hitzak osorik eta argi ahoskatzeko trebatu eta trebatu jardun ondoren, dagoeneko ahoko muskuluak garatuta izango dituzu. Orain , hona beste erronka bat: aho korapiloak azkar azkar eta argi ahoskatuz irakurtzea, ahoa korapilatu gabe.
Orain , audioaren laguntzarik gabe aritzeko unea da. Binaka jarrita, elkarri irakurriko diozue hemen datorren testua.
‎Ea egunsentia arte irauten duen! Zer ez ote nukeen emango Naima orain ikusteko. Berdin zait gosariarekin ala gabe etortzen den.
‎Bata dela edo bestea dela, orain duzu unea bilduma behar den bezala osatzeko, testuak egokitzeko edo berriak sortzeko. Ez galdu aukera!
‎2 Egin duzu aukera, badituzu bildumarako ale preziatuak, eta, orain –Ordena jarri da testu sorta horretan!
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain , hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎c) Aditzaren denbora aldatu: lehen horrela jokatu bazuten, orain , edo hemendik aurrera, beste modu batera jokatuko dutela adieraziz
‎1 Bildu orain arte agertu diren sentimenduekin erlazionatutako hitzak, eta egin zerrenda bat; osagaian zehar, zerrenda hori osatuz joango zara.
‎1 Poz pozik nago, lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu naizelako.
‎2 Poz pozik nago, lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu bainaiz.
‎3 Poz pozik nago, lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu naiz eta.
‎4 Poz pozik nago, izan ere, lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu egin naiz.
‎5 Lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu egin naiz; horregatik nago poz pozik.
‎6 Poz pozik nago: lagun batekin tontakeria batengatik haserretu, eta orain adiskidetu egin naiz.
‎2 Orain , gelakide guztiek batera jarraituko duzue jolasean. Irakurri jarraibideak, eta& has dadila ikuskizuna!
‎4 Orain , bi bikote elkartuko zarete. Bikote bakoitzak sortu dituen fitxak moztu, eta, denak nahasirik, domino partida bat jokatuko duzue lauron artean.
‎23 jarduerako testuetan itzalez nabarmendutako hitzak ordezkatzen baditugu, nahi beste bihotz deskriba daitezke. Zure bihotza deskribatuko duzu orain ; hautatu bi testu horietako bat, eta, honako hiru urrats hauei jarraituz, eralda ezazu:
‎Sentitzeari ezin utzi! Jar ezazu, orain , zure irudimena martxan. Imajina ezazu sentimenduekin loturiko zerbait (objektu, gailu, leku, izaki&), edozer, existitzen ez dena, baina existitzea nahiko zenukeena.
‎2 Ordezkatu, orain , izenetan hurrengoa; jaiotzatik heriotzara doa.
‎Nola zuen lehen sudurra? Nola du orain –Antza denez, aldaketa bat izan da gure pertsonaiarengan.
‎Lehen, langileek erabiltzen zituzten udaberri eta uda garaian. Orain , ez dituzte langileek soilik erabiltzen.
‎Hainbat testuren lanketak egiten aritu zara orain arte: ideiak lotzen, errepikapenak ordezkatzen& Alderdi garrantzitsuak dira horiek, testu bateko edukiak modu argi eta egokian adierazi nahi baditugu.
‎Nahikoa hitz egin dugu orain arte. Jar dezagun praktikan irakurri dugun guztia.
‎Ahozko tradizioa informazio iturri handia izan da orain arte; belaunaldiz belaunaldi, ahozko ondarearen bidez zabaldu da tradizioa. Gurasoengandik seme alabenganako irakaskuntza izan da jakituria horren oinarria.
‎gure gizarteak gorde dituen kultura, esperientzia, ohiturak eta folklorea zabaltzea. Zeregin horretan, zuen laguntza behar dugu orain . 10 urteko gazteen artean ondare hori zabal dadin nahi dugu, horrek lagunduko baitizue, zalantzarik gabe, iraganean errotutako gizaki modernoak izaten.
‎2 Eskaintza ederra jaso duzue! Talde txikitan elkartuta, azter itzazue orain arte eman zaizkizuen bi testuen mezuak: aldizkariarena eta kultura elkarteko eskutitzarena.
‎Kantatzen, dantzatzen eta jolasten duen herria: aisialdia lehen eta orain
‎sortu nahi den testuaren komunikazioasmoaren baitan testuetan informazioa bilatzea, hautatzea eta erregistratzea. Orain , idazle lanetan hasi baino lehen, jasotako informazioa antolatzea komeni zaizu. Informazioaren antolaketa ere testuaren komunikazio asmoaren araberakoa da, gainera.
‎1 Irakur ezazu arretaz informazioa, eta, testuak dioena zein orain arte ikasitakoa baliatuz, esan ondorengo taulako adierazpenetatik zein den zuzena eta zein okerra.
‎Txalapartaren testuarekin ikusi duzue iturri beretik eskura daitekeela komunikazio asmo bat baino gehiagoko testuak sortzeko informazioa. Orain , alderantziz, zuhaitzak hizpide dituzten hiru testutako informazioa baliatuz, beste testu bat sor daitekeela ikusiko duzue.
‎Hainbat gauza ikasi dituzu lekuen kokapenari buruz, guztiak oso erabilgarriak. Orain , ikasitakoa praktikan jarriko duzu.
‎Mapek ematen diguten informazioa lantzen aritu gara. Orain , haietan erliebe elementuak satelite irudietan eta mapa topografikoetan nola irudikatzen diren sakonago aztertuko dugu. Gero, irudi horien bitartez, informazio ugari atera ahal izango duzu hautatu duzun bizilekuaren erliebeari buruz.
‎Ikusi dugu, nahiz mapa topografikoetan nahiz mapa digitaletako erliebe ikuspegian, erliebeelementuen altitudea jakin dezakegula. Orain , sakonago aztertuko dugu mapa horietako informazioa.
‎2 Orain , zuen herriko erliebea irudikatzen duen mapa egingo duzue. Horretarako, talde handian, zerrenda itzazue bizi zareten inguruan dauden zortzi hamar bat erliebe elementu garrantzitsu (mendia, ibaia, aintzira, lautada, itsasoa, ur jauzia, lurmuturra...), eta ezar itzazue haien izenak taularen lehen bi zutabeetan.
‎b) Orain , gela zazpi taldetan banatuko duzue, eta talde txiki bakoitza kontinente batez arduratuko da. Koka itzazue mapan, adostutako ikurren bidez, dagokizuen kontinentearen (edo azpi kontinentearen) erliebe elementuak.
‎2 Orain , ibilbidea mapan irudikatuko dugu. Marraz ezazu mapa batean, Orreagatik Iruñerako bidea.
‎Bizilekua aldatu dut, orain Buenos Airesen bizi naiz. Buenos Aires Hego Amerikan dago, Argentinan, hego hemisferioan.
‎Munduan, eta zehazki hautatu duzuen bizilekuetan, zer klima dauden, eta horien ezaugarriez jabetzeko aukera izango duzue orain .
‎2 Orain , gelakide guztien artean, munduko klima horiei buruzko informazioa laburbilduko duzue. Gelakide bakoitzak klima bati buruzko informazioa bilatuko du Infogunean (Ekigunean daukazue esteka), eta, gero, klima bera landu duzuen ikaskideak bilduta, informazioa laburbilduko duzue.
‎Lehen Hezkuntzan ikasi zenuten klimograma lurralde jakin baten urte zehatz bateko tenperatura eta euri kopurua irudikatzen duen grafikoa dela. Orain , klimogramak aztertuko ditugu, zuetariko bakoitzak hautatu duen bizilekuko klimaren ezaugarriak hobeto ezagutu ditzan.
‎5 Zein da orain haien etsaia?
Orain , giza jarduerek bizi zareten inguruan zenbaterainoko eragina izan duten aztertu eta balioetsiko duzue. Zuen herriko azterketa eta balioespena egiteko urratsak beste edozein tokitakoak egiteko ere baliagarriak gerta dakizkizueke.
‎1 Balioespena egiteko, irakur ezazu hasiera fasean egin zenuen aukeraketa eta unitatean hautatutako lurraldeari buruz bildu duzun informazioa. Orain , hobeto ezagutzen duzu lurraldea, ezta. Bete al dira zure aurreikuspenak?
‎2 Orain , gelako mapa egiteko (nahiz digitala, nahiz bestelakoa), irakasleak edo gelakide batek guztion balioespenak txertatzeko mapa prestatuko du:
‎Hainbat lekutako erliebea, klima, bioma, etab. ikasi ditugu; baita leku horiek egokiak iruditzen zaizkigun balioesten ere. Orain , ikasitako guztia beste egoera batean aplikatuko dugu.
‎Informazioaren bilketa lanak egiteko, lurralde bera egokitu zaizuen ikasleon artean antola zaitezkete. Unitatean landutako klimen eta biomen mapak eta taulak oso baliagarriak izango zaizkizue orain .
‎Zer moduz konpondu zara? Nola ikusten duzu zeure burua orain
‎Hastera zoazten etapa honetan, hainbat aldaketa sumatuko zenituzten honezkero, ezta? Konturatuko zineten arloak ere aldatu direla; adibidez, Lehen Hezkuntzako Ingurumena orain bitan banatuta daukazue: Gizarte Zientziak eta Naturaren Zientziak.
‎Orain dela bi urte etorri nintzen Ekuadorretik Euskal Herrira, gurasoek hemen lana topatu zutelako. Hasieran, faltan botatzen nituen nire herria, familia eta lagunak, baina orain oso gustura nago; euskaraz ikasi dut, eta lagunak ere egin ditut.
‎2 Orain , emaiozue begiratu bat unitateari, ea zeregin horietan sakontzeko aukerarik ematen duen.
‎Lehen Hezkuntzan ikasitako hainbat gauza eguneratuko dituzu orain .
‎Hasieran argitu duzue unitatearen eskakizuna. Orain , hari aurre egiteko, zer egin behar duzuen hausnartuko duzue.
‎2 Zer eskatzen zaizuen badakizu, horiei aurre egiteko hausnarketa lan bat egingo duzu orain .
‎Horiei bioma deitzen zaie, eta lotura zuzena dute klimarekin. Hain zuzen, horixe aztertuko dugu orain .
‎Dagoeneko, beste atal bat ere bukatu duzue. Lehen egin zenuten bezala, ikasitakoaz hausnarketa eta balioespena egingo duzue orain .
‎Ikusi duzun bezala, klima eta bioma leku baten ezaugarri esanguratsuak dira, eta eragin handia dute gizakion bizi baldintzetan. Hori dela eta, zuk balizko bizilekutzat hautatu duzun lekuaren informazioa osatzeko, hango eguraldia, klima eta bioma deskribatuko dituzu, orain arte ikasitakoa baliatuz.
‎Hego hemisferioan gaudenez, hilabeterik beroenak abendua eta urtarrila dira eta hilabeterik hotzenak ekaina eta uztaila. Orain , azaroa da, eta udaberrian gaude.
‎h) Orain , ikastetxetik bakoitzaren etxera joateko jarraibide onena erabakiko duzue. Horretarako, aztertu ikastetxetik zer distantziatara dauden zuen etxeak; kaleari edo errepideari jarraitu.
‎Gogoratzen al zarete zer diren koordenatuak? Hautatu duzun bizilekua munduan kokatzeko laguntza jasoko duzu orain . Mapetan lekuak kokatzeko eta bilatzeko koordenatuak erabiltzen ditugu.
‎2 Zer desberdintasun dago orain arte erabili dugun koordenatuen idazkeraren eta idazkera berri horren artean?
‎2 Orain , zuk nahi duzun lekua aukeratu, eta hango klimograma egingo duzu; zuen herrikoa izan daiteke, adibidez. Grafikoa egin ondoren, klimogramaren deskribapena ere egin ezazu.
‎Horiek aztertuta, garaiko gizarteak zituen ohiturak eta bizimodua ezagut ditzakegu. Horretan jarduteko, Antzinaroko eraikin batzuei behatuko diezue orain , aurreko unitatean jada landu zenuten Google Maps erabiliz.
‎2 Goazen orain bigarren denbora lerro bat interpretatzera. Ireki Ekigunean duzun denbora lerroa eta galderei erantzun.
‎2 Egin ezazue gauza bera argazkiko bisontearen burezur horrekin. Burezur hori Kiputzen (Mutriku) topatu zuten, eta, laborategiko datazioaren arabera, orain dela 19.000 urtekoa da.
‎Gogoratu," duela 10.000 urte"," K.a. 8000" dela, orain 2000ko milurtearen hasieran gaudelako. Mendeak agertzen diren kasuetan, mendearen erdiko urtea idatzi (K.a.
‎Edozein hipotesi egiaztatzeko, gaiari buruzko informazioa behar dugula esan dugu. Orain , informazioa nola bilatu eta informazio fitxetan nola antolatu ikasiko dugu, denon artean Paleolitoko arteari buruzko laburpen fitxa eginez.
‎Aurreko bi jardueretan informazioa bilatzen eta biltzen aritu zarete. Orain , taldeka, hasierako egoeran finkatutako lau aroei buruzko informazio gehiago bilduko dugu, eta informazio fitxetan antolatuko, gure objektuari buruz egindako hipotesiak egiaztatzen jarraitzeko. Taldeak osatzeko irizpidea bakoitzaren objektuaren garaia izango da.
Orain ere, taldeka jardungo duzue. Gela sei taldetan banatu; ondoren, talde bakoitzak mapetan agertzen den zibilizazioetako bat hautatuko du, eta ekonomiari, gizarteari eta kulturari buruzko informazioa aurkitu eta bilduko du.
‎Konturatuko zinen, honezkero, gauzak ez direla leku guztietan beti bide beretik joaten, aldaketa berberak ez direla leku guztietan denbora berean gertatzen, eta herrien egoera ere ez dela beti bera izaten. Goazen, orain , zenbait lurraldetan nekazaritza noiz sortu zen alderatzera.
‎Zenbait asmakizunek edo objektuk gure arbasoentzat izan zuten garrantzia balioetsi dugu. Orain , gaur egungo Historiaren zientziari arkeologia aztarnek egiten dien ekarpena balioetsiko duzue.
‎Dagoeneko puzzleetako objektu guztien fitxak osatuak dituzue. Orain , hasieran aurkeztutako egoera biribiltzea bakarrik falta zaizue; alegia: Historiaurreko eta Antzinaroko arkeopuzzleak osatu eta, horien laguntzaz, LHko 1 zikloko ikasleei garai horien berri ematea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
orain 450 (2,96)
Orain 331 (2,18)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
orain arte 107 (0,70)
orain ere 9 (0,06)
orain ukan 7 (0,05)
orain adiskidetu 6 (0,04)
orain egin 6 (0,04)
orain bitarte 5 (0,03)
orain ikusi 5 (0,03)
orain jakin 4 (0,03)
orain bi 3 (0,02)
orain hona 3 (0,02)
orain ikasi 3 (0,02)
orain indar 3 (0,02)
orain zu 3 (0,02)
orain aztertu 2 (0,01)
orain bihurtu 2 (0,01)
orain bitarteko 2 (0,01)
orain gaztetxe 2 (0,01)
orain ikerketa 2 (0,01)
orain itsaso 2 (0,01)
orain kikildu 2 (0,01)
orain proposatu 2 (0,01)
orain Boyle 1 (0,01)
orain Urola 1 (0,01)
orain abestitza 1 (0,01)
orain algoritmo 1 (0,01)
orain animalia 1 (0,01)
orain arazo 1 (0,01)
orain arin 1 (0,01)
orain aurkeztu 1 (0,01)
orain auzoko 1 (0,01)
orain bai 1 (0,01)
orain baino 1 (0,01)
orain bederatzi 1 (0,01)
orain behar 1 (0,01)
orain bigarren 1 (0,01)
orain bikotekide 1 (0,01)
orain binaka 1 (0,01)
orain biraketa 1 (0,01)
orain bizidun 1 (0,01)
orain bost 1 (0,01)
orain burutu 1 (0,01)
orain c 1 (0,01)
orain edozein 1 (0,01)
orain enpresa 1 (0,01)
orain entregatu 1 (0,01)
orain entzun 1 (0,01)
orain eraiki 1 (0,01)
orain errudun 1 (0,01)
orain espaloi 1 (0,01)
orain euri 1 (0,01)
orain funtsezko 1 (0,01)
orain gehiago 1 (0,01)
orain gezur 1 (0,01)
orain glukosa 1 (0,01)
orain gogoratu 1 (0,01)
orain gutxi 1 (0,01)
orain haiek 1 (0,01)
orain hamabost 1 (0,01)
orain hemen 1 (0,01)
orain hizkuntza 1 (0,01)
orain horrelako 1 (0,01)
orain hotel 1 (0,01)
orain inbidia 1 (0,01)
orain informazio 1 (0,01)
orain izaera 1 (0,01)
orain izar 1 (0,01)
orain jarduera 1 (0,01)
orain kide 1 (0,01)
orain landu 1 (0,01)
orain laukizuzen 1 (0,01)
orain lorategi 1 (0,01)
orain malenkonia 1 (0,01)
orain modu 1 (0,01)
orain mundu 1 (0,01)
orain negatibo 1 (0,01)
orain nola 1 (0,01)
orain oso 1 (0,01)
orain pentsatu 1 (0,01)
orain prest 1 (0,01)
orain sofa 1 (0,01)
orain teoria 1 (0,01)
orain trukatu 1 (0,01)
orain zizelkatu 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
orain arte ikasi 18 (0,12)
orain arte egin 12 (0,08)
orain arte erabili 5 (0,03)
orain arte landu 5 (0,03)
orain adiskidetu egin 3 (0,02)
orain arte aipatu 3 (0,02)
orain arte ezagutu 3 (0,02)
orain arte ikusi 3 (0,02)
orain hona heldu 3 (0,02)
orain arte bete 2 (0,01)
orain arte bezala 2 (0,01)
orain arte emaitza 2 (0,01)
orain arte eman 2 (0,01)
orain arte gertakizun 2 (0,01)
orain arte lortu 2 (0,01)
orain bitarteko ibilbide 2 (0,01)
orain zu ikaskuntza 2 (0,01)
orain abestitza azterketa 1 (0,01)
orain algoritmo bisual 1 (0,01)
orain animalia erreinu 1 (0,01)
orain arazo beste 1 (0,01)
orain arte agertu 1 (0,01)
orain arte atomo 1 (0,01)
orain arte baliatu 1 (0,01)
orain arte biribildu 1 (0,01)
orain arte erdi 1 (0,01)
orain arte eskuz 1 (0,01)
orain arte ez 1 (0,01)
orain arte formulatu 1 (0,01)
orain arte gu 1 (0,01)
orain arte hartu 1 (0,01)
orain arte ibilbide 1 (0,01)
orain arte langai 1 (0,01)
orain arte materia 1 (0,01)
orain arte material 1 (0,01)
orain arte portu 1 (0,01)
orain arte presio 1 (0,01)
orain arte sakrifizio 1 (0,01)
orain arte ukan 1 (0,01)
orain arte zer 1 (0,01)
orain arte zu 1 (0,01)
orain auzoko taberna 1 (0,01)
orain bai egon 1 (0,01)
orain baino energia 1 (0,01)
orain bederatzi urte 1 (0,01)
orain behar ukan 1 (0,01)
orain bi banatu 1 (0,01)
orain bi bertsio 1 (0,01)
orain bigarren denbora 1 (0,01)
orain bikotekide berri 1 (0,01)
orain biraketa gorputz 1 (0,01)
orain bitarte ikasi 1 (0,01)
orain bitarte landu 1 (0,01)
orain bitarte zeu 1 (0,01)
orain bizidun aztertu 1 (0,01)
orain bost urte 1 (0,01)
orain Boyle lege 1 (0,01)
orain c balio 1 (0,01)
orain edozein poligono 1 (0,01)
orain egin ari 1 (0,01)
orain egin aurrerago 1 (0,01)
orain egin behar 1 (0,01)
orain egin ez 1 (0,01)
orain egin ikerketa 1 (0,01)
orain egin lan 1 (0,01)
orain enpresa bat 1 (0,01)
orain entregatu egin 1 (0,01)
orain ere aldaketa 1 (0,01)
orain ere bakarrik 1 (0,01)
orain ere konektatu 1 (0,01)
orain ere tranpa 1 (0,01)
orain espaloi gainean 1 (0,01)
orain euri egin 1 (0,01)
orain gezur harrapatu 1 (0,01)
orain glukosa kontzentrazio 1 (0,01)
orain gutxi arte 1 (0,01)
orain haiek etsai 1 (0,01)
orain hamabost urte 1 (0,01)
orain hemen & 1 (0,01)
orain hizkuntza berreskuratu 1 (0,01)
orain horrelako ukatu 1 (0,01)
orain ikasi baliatu 1 (0,01)
orain ikasi erakunde 1 (0,01)
orain ikerketa diseinatu 1 (0,01)
orain ikerketa galdera 1 (0,01)
orain ikusi berri 1 (0,01)
orain indar egon 1 (0,01)
orain indar gailen 1 (0,01)
orain indar hori 1 (0,01)
orain informazio guzti 1 (0,01)
orain izaera hori 1 (0,01)
orain izar bila 1 (0,01)
orain jakin horrelako 1 (0,01)
orain jakin prozesu 1 (0,01)
orain jarduera hau 1 (0,01)
orain kide aktibo 1 (0,01)
orain laukizuzen oinarri 1 (0,01)
orain mundu nekazaritza 1 (0,01)
orain nola moldatu 1 (0,01)
orain oso gustura 1 (0,01)
orain pentsatu galdera 1 (0,01)
orain prest egon 1 (0,01)
orain sofa altxatu 1 (0,01)
orain teoria atomiko 1 (0,01)
orain trukatu ezan 1 (0,01)
orain ukan garai 1 (0,01)
orain ukan informazio 1 (0,01)
orain ukan mahai 1 (0,01)
orain ukan une 1 (0,01)
orain ukan urrats 1 (0,01)
orain ukan uste 1 (0,01)
orain ukan zentzu 1 (0,01)
orain Urola kosta 1 (0,01)
orain zu zeu 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia