Emaitzak: 10
2008 | ||
Niretzako bai». Ez daki | nola esplikatu... Entretenimendu gehiago zegoen, herri giroa. | |
2010 | ||
Antzerako ondorioak izan ditzakete zientziaren astean antolatzen diren hainbat jarduerak; adibidez, nanozientziaz dakien batek | nola esplika dezakeen horren erabilera tunel efektuko mikroskopian, edo gure etxeetan isolatzaile gisa erabiltzen den poliuretano aparra nola lortu modu erraz batean, edo modu batean lortutako energia nola bihur daitekeen beste energia mota bat... Fisikako irakasle batek arbela aldamenean duela (nahiz beste hainbat multimedia baliabide gehiago izan ere bai) Dopler efektua zertan den esplikatzen duenean, ikasleek errepideetako radarretan duen erabilera ulertuz gero, efektua bera barneratzen lagunduko die. | |
2012 | ||
«Umeak material horrekin etxera iristen zirenean zailtasunak izaten zituzten: ea | nola esplikatzen diozun haur bati badaudela eskema tipiko horretan, aitona eta amona, aita eta ama..., sartzen ez diren umeak», dio Porrotxek. | |
2013 | ||
Nola ulertu daiteke ahozko ikustaldia orain egitea, 11 urte igaro eta gero? | Nola esplika daiteke jarduera politiko hutsa zigortzeko horrelako kartzela zigorrak eskatzea. Ezker Abertzalea legez kanpo uzteko estrategiak bizirik dirau... hori da azalpen bakarra. | |
2021 | ||
Ez da ohikoa. | Nola esplikatzen duzu? | |
2022 | ||
Guztira, 3.325 txano egiteko eskaria jaso zuten, eta horretarako martxan jarri zituzten aurrez arrasatearrekin batera ikasitako puntuetako batzuk. «Emakume bat kontratatu zen prozesu osoaren inguruko saioak emateko, hala | nola esplikatzeko bazegoela aukera bat Ternuaren bidetik txano batzuk Europan saltzeko, eta proiektuak babes ekonomikoa ere izango zuela», azaldu du Otxandorenak. | |
Badago esamolde bat: | nola esplikatu itsu bati ostadarra zer den. Horixe da azken horiekin gertatzen dena: | |
2023 | ||
Eta hementxe dago gakoa, zeren neurtzen dena ez baita errealitatea bera, inkestatzaileari ematen zaion kontzeptuari buruzko ikuspegi subjektiboa baizik. [...] | Nola esplika daitezke subjektuartekotasunaren barruan produzitutako gizarte ekintzak gizarte egituren mekanismotik aparte?» (Hizkuntza eta talde nortasuna, 1998). | |
«Oso forma bitxiak sortzen dituzte. Kontua da hori matematikoki nola modelizatu, | nola esplikatu zergatik sortzen diren forma horiek eta zergatik hegaldiak diren modu batekoak eta ez beste batekoak. Horixe da arabazozoen hegaldia ikuspuntu matematikotik begiratuta: | |
«Oso forma bitxiak sortzen dituzte. Kontua da hori matematikoki nola modelizatu, | nola esplikatu zergatik sortzen diren forma horiek eta zergatik hegaldiak diren modu batekoak eta ez beste batekoak. Horixe da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
nola esplikatu | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
nola esplikatu zer | 2 (0,01) |
nola esplikatu egon | 1 (0,01) |
nola esplikatu ezan | 1 (0,01) |
nola esplikatu itsu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |