Emaitzak: 8
2001 | ||
2 Arauak jarraitzen dituzten hizkuntz erabilerak ongi ebaluatuak izaten dira; alderantziz, arauetatik at dauden hizkuntz erabilerak negatiboki baloratzendira. Hala ere, salbuespenak ere izaten dira; adibidez, Aboud, Clement etaTaylor ek (1974), Matched guise teknika erabiliz, Quebec-eko unibertsitariofrankofonoek sei hiztun | nola ebaluatzen dituzten ikertu zuten. Sei hiztunhorien artean, erdiak estatus altukoak ziren (enpresa bateko direktiboak) etabeste erdiak estatus baxukoak (langileak); horrez gain, bi talde (direktiboaketa langileak) horietako kide bakoitzak mintzaira estilo bana erabiltzenzuen: | |
2002 | ||
3.4 | Nola ebaluatu ikasleen gaitasun maila eta aurrerabidea? | |
2005 | ||
Irtenbideak nola aplikatu; estrategiak, baliabideak, | nola ebaluatu. | |
ZER, NOIZ, | NOLA EBALUATU | |
Esperientzia horien eraginkortasuna lortzeko nola antolatu behar dira jarduerak? | Nola ebaluatuko dituguhelburuak?... | |
Curriculumaren osagaiei buruzko erabakiak hartzeko baliagarria da: zer, noiz eta nola ikasi, edo, zer, noiz eta | nola ebaluatu. Galdegai hauei buruzkoerabakiak hartu behar dira. | |
2007 | ||
Zehatzago esanda, Cooley ren ustez, norberaren ezagutza honelaosatzen da: batetik, pertsonarentzat garrantzitsuak diren pertsonen ustez berarenitxura eta ekintzak nolakoak diren imajinatuz; bestetik, pertsona horiek berarenitxura eta ekintzak | nola ebaluatzen dituzten asmatuz, eta azkenik, besteenebaluazio horren aurrean emoziozko erantzuna emanez. | |
2009 | ||
Emakumeekiko estereotipo preskriptiboek irauten dute, emakume askok etxetik kanpo lanegiten badute ere, gizonak oraindik ere emakumeekiko mendekoak direlakoemazte eta ama bezalako rolak betetzeko. Preskriptiboak izateko baldintza hauekfuntsezkoak dira zergatik estereotipo jakinak mantentzen diren eta estereotipoarenaurkako portaerak | nola ebaluatzen diren ulertzeko. Izan ere, aldaketa sozialek, esaterako, aldaketa ekonomikoak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
nola ebaluatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola ebaluatu ikasle | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |