Emaitzak: 8
2000 | ||
Gizarte atalean eta Iritzi atalean aurkitu dugu euskara gehien, gutxi gutxi halaere, datu guztien arabera. Bai atal batean eta bai bestean ere, | nahiz gizarte gaiak izan, nahiz iritzi gaiak izan, euskararen ingurukoak dira, batez ere, argia euskaraz ikustenduten horiek. Euskarak metahizkuntza funtziorik nabarmena du Diario Vascon.Bestalde, euskarari buruzkoak ez diren euskaraz idatzitako artikuluek Euskal Herriadute jomuga. | |
2002 | ||
Inkomunikazioa komunikazio partziala edo komunikazio distortzionatzailea... komunikazio mota desberdinak baino ez dira. Harreman pertsonalean | nahiz gizarte harremanetan, diskurtsoa bezain garrantzitsua da diskurtsorik eza. Esatea bezain garrantzitsua da ez esatea. | |
2003 | ||
Han eztabaidatutakoaren harian, idazki honen bitartez zenbait hausnarketa etadatu aurkeztu nahiko genituzke; XXI. mende honetan gure eginbehar ditugun ingurumen | nahiz gizarte erronka horiei aurre egiten lagunduko digutenak, hain zuzenere. | |
2007 | ||
Herri guztiak berdinak baldin badira beren desberdintasunean, esan nahi baita desberdinak direlako direla berdinak, eta giza | nahiz gizarte askatasunak denentzat desiragarriak eta onuragarriak baldin badira, bada, Herri guztiei dagokie aske izatea. | |
2009 | ||
Izan ere, hizkuntza pentsamendusozialerako bitarteko nagusia da (Holtgraves, 2002). Hizkuntzaren bidez komunikatzen dira estereotipoak pertsona arteko mailan | nahiz gizarte mailan. Beraz, hizkuntzaren erabilera aztertzeak portaera soziala ezagutzeko bidea zabaltzen du. | |
2011 | ||
6 Lehoi Erregea filmaren hasierako sekuentzia eman zaie ikustera eta, ondoren, eztabaida kritikoa garatu da eskola gazteekin, hizkuntza filmikoa deskribatzeko eta bertan azaltzen diren giza | nahiz gizarte balioak analizatzeko. | |
Telebistak igortzen dituen ideologia zantzuak eta giza | nahiz gizarte balioak zerrendatzeko eta arrazoitzeko unean, maila ahuleko diskurtsoa erakusten dute. | |
2014 | ||
Batean duten ezaupide pragmatiko hori oso zabala izan daiteke, hizkuntzareneremua ere gaindi dezakeena. Ezagutza horren errainuak ager daitezke afektibitatezkofaktore edo alderdietan (esatari norentzakoen hurbiltasuna, begikotasuna), kulturalderdietan (bizibidean eta bereziki, literatur eta kultur ezagutzan, etikan, politikan.) | nahiz gizarte mailako ezaugarrietan (belaunaldi berekoa izan edo ez, gizarte mailan, arraza eta jaioterrian...). Jakina da solaskideek batean duten mundu ezaupide horrekizango duela arrastorik diskurtsoan, edo, hobeto, bien arteko komunikazio trukean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahiz | 8 (0,05) |
Lehen forma
nahiz | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
nahiz gizarte | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nahiz gizarte balio | 2 (0,01) |
nahiz gizarte maila | 2 (0,01) |
nahiz gizarte askatasun | 1 (0,01) |
nahiz gizarte erronka | 1 (0,01) |
nahiz gizarte gai | 1 (0,01) |
nahiz gizarte harreman | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |