Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2007
‎Halaber, objektuak haiengandik bereizirik daudela ikasten dute; hau da, Niaren eta Ni ezdenaren artean bereizten hasten dira (Durkin, 1995; Shaffer, 2002). 12 eta 18 hilabeteen artean, hirugarren mailako erreakzio zirkularrak garatzen dituzte, eta, horren ondorioz, mundu fisikoa zein soziala esploratzeko jakin mina pizten da (Shaffer, 2002).
‎Bestetik, anai arreben artean lotura afektiboak garatzen dira eta horiei esker, haurrak zenbait gaitasun soziokognitibo eta ezagutza garatu ez ezik, laguntza emozionala eta mundu fisiko zein soziala esploratzeko segurtasuna lortudezake ere. Atxikimendu irudi izateak, adibidez, besteen lekuan jartzea eta antzekogaitasun soziokognitiboen garapena bultza dezake.
‎Bestetik, bilobei ipuinak kontatzen dizkiete (ikus 5.2.1 atala). Bestalde, bilobek haiekinlotura afektiboak garatzen dituzte, eta, lotura horiei esker, zenbait gaitasun soziokognitibo garatzeaz gain, mundu fisikoa zein soziala esploratzeko beharrezkoazaien segurtasuna eta laguntza emozionala lortzen dituzte. Azkenik, bilobeiaholkuak eman eta balio moralak eta gizarte ezagutzak transmititzen dizkiete.
‎Emaitzek adierazi zuten saio hori askotan ikusten zuten haurrek honako hau lortzen zutela: mintzamengaitasunak hobetzea; letrak, zenbakiak eta antzeko kontzeptu kognitiboak ikastea, eta mundu fisikoari zein sozialari buruz zuten ezagutza hobetzea (Shaffer, 2002).
2013
‎hilabeteen artean, berriz, hirugarren mailako erreakzio zirkularrak garatzen dituzte eta, horren ondorioz, mundu fisikoa zein soziala esploratzeko jakin mina pizten da (Shaffer, 2002).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia