Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2002
‎Arriskurik eta segurtasunik eza nagusi den gizarte garaikidean autokoordinazio modu berriak sor daitezke, eta, komeni, da sortzea.
2007
‎Lan honetan hiru gai eztabaidatu nahi ditut: lehenik eta behin (i) XX. mendeanezagutza ekoizteko modu berririk sortu den planteatuko dut, bereziki, ezagutzazientifikoari dagokionez; ondoren (ii) modu berri horiek hartzen dituzten adierazpideak landuko ditut, zehazki, jakindurien egituratzeko diziplina modu tradizionalekin alderatuz; eta azkenik (iii) modu berri horiek ezagutza zientifikoarenelementu konstitutiboak diren arakatuko dut. Gaiok auzi klimatikoaren ikerketaeremuan landuko dira:
2011
‎Era berean, zuzeneko emanaldiekiko modu sinkroniko eta diakronikoan, parte hartzeko modu berriak sortzen dira. Hiru bide nagusiren bidez ezartzen dira: edukien eta zerbitzuen erabilera edo eskaintzaren bidez; audientziak sortutako edukiberrien ekarpenaren bidez; eta taldearen eta audientziaren arteko eta audientzienarteko zuzeneko elkarrizketaren bidez. Izan ere, batzuen ustez, «elkarreragina ez damarketin arrazoi huts bat; audientziarekiko feedbacka funtsezkoa dela irizten diot» (WKAE3).
‎Era berean, zuzeneko emanaldiekiko modu sinkroniko eta diakronikoan, modu berriak sortzen dira. Hiru bide nagusiren bidez ezartzen dira:
2014
‎Egoera horren aurrean subjektu diskriminatu eta zapalduek boterea irauli behardute botereari esanahi berriak eman eta botere modu berriak sortzeko. Erantzunpolitikoaren bidez egin dezakete eta horren ondorioz agentzia hartuko dute beregain, eragile bihurtuko dira, mendeko kokalekua atzean utziz eta haien behar etainteresen arabera aukeratzeko eta erabakitzeko gaitasuna eskuratuz.
‎Emakumeen zapalkuntza sortzen dute, heinbatean, markatze morfologiko patriarkarrerako sistema horiek, alegia ordena sinbolikopatriarkarrak?; hein batean, inskribatutako gorputz horren errepresentazio psikiko etabarneratutakoek, eta, hein batean, psikologia eta morfologia horien ondoriozko hainbatjokaerak, baliok eta normak. Irigarayren helburua da(...) feminitatearen eredu edoerrepresentazio multzo positibo bati buruz jardutea, horren bitartez emakumearengorputza esanahi baikorrekin markatzeko, eta, aldi berean, markaketa positibo horilagungarri gerta daitekeelako diskurtso mota berriak, jakintza forma berriak etapraktika modu berriak sortzeko orduan12.
2015
‎Hirugarrenez, gazteak teknologiabinomioan jarri dugu fokoa. Batetik, nerabezaroan identitatea eraikitzen joaten dira gazteak eta horfuntzio garrantzitsua betetzen du hizkuntzak; bestetik, teknologiaren garapenarekin komunikatzekobide eta modu berriak sortzen ari dira, eta horrekin batera baita hizkuntza aldaera berriak ere. Gaureguneko gazteek komunikatzeko bide berri horiek erabiltzen dituzte eta gure ikerketarekin jakin nahiizan duguna da gazte horiek esparru informalean elkarren artean idatziz komunikatzen direneanerabiltzen duten hizkuntzak zein ezaugarri dauzkan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia