2002
|
|
Arriskurik eta segurtasunik eza nagusi den gizarte garaikidean autokoordinazio
|
modu
berriak sor daitezke, eta, komeni, da sortzea.
|
2007
|
|
Lan honetan hiru gai eztabaidatu nahi ditut: lehenik eta behin (i) XX. mendeanezagutza ekoizteko
|
modu
berririk sortu den planteatuko dut, bereziki, ezagutzazientifikoari dagokionez; ondoren (ii) modu berri horiek hartzen dituzten adierazpideak landuko ditut, zehazki, jakindurien egituratzeko diziplina modu tradizionalekin alderatuz; eta azkenik (iii) modu berri horiek ezagutza zientifikoarenelementu konstitutiboak diren arakatuko dut. Gaiok auzi klimatikoaren ikerketaeremuan landuko dira:
|
2011
|
|
Era berean, zuzeneko emanaldiekiko modu sinkroniko eta diakronikoan, parte hartzeko
|
modu
berriak sortzen dira. Hiru bide nagusiren bidez ezartzen dira: edukien eta zerbitzuen erabilera edo eskaintzaren bidez; audientziak sortutako edukiberrien ekarpenaren bidez; eta taldearen eta audientziaren arteko eta audientzienarteko zuzeneko elkarrizketaren bidez. Izan ere, batzuen ustez, «elkarreragina ez damarketin arrazoi huts bat; audientziarekiko feedbacka funtsezkoa dela irizten diot» (WKAE3).
|
|
Era berean, zuzeneko emanaldiekiko modu sinkroniko eta diakronikoan,
|
modu
berriak sortzen dira. Hiru bide nagusiren bidez ezartzen dira:
|
2014
|
|
Egoera horren aurrean subjektu diskriminatu eta zapalduek boterea irauli behardute botereari esanahi berriak eman eta
|
botere
modu berriak sortzeko. Erantzunpolitikoaren bidez egin dezakete eta horren ondorioz agentzia hartuko dute beregain, eragile bihurtuko dira, mendeko kokalekua atzean utziz eta haien behar etainteresen arabera aukeratzeko eta erabakitzeko gaitasuna eskuratuz.
|
|
Emakumeen zapalkuntza sortzen dute, heinbatean, markatze morfologiko patriarkarrerako sistema horiek, alegia ordena sinbolikopatriarkarrak?; hein batean, inskribatutako gorputz horren errepresentazio psikiko etabarneratutakoek, eta, hein batean, psikologia eta morfologia horien ondoriozko hainbatjokaerak, baliok eta normak. Irigarayren helburua da(...) feminitatearen eredu edoerrepresentazio multzo positibo bati buruz jardutea, horren bitartez emakumearengorputza esanahi baikorrekin markatzeko, eta, aldi berean, markaketa positibo horilagungarri gerta daitekeelako diskurtso mota berriak, jakintza forma berriak etapraktika
|
modu
berriak sortzeko orduan12.
|
2015
|
|
Hirugarrenez, gazteak teknologiabinomioan jarri dugu fokoa. Batetik, nerabezaroan identitatea eraikitzen joaten dira gazteak eta horfuntzio garrantzitsua betetzen du hizkuntzak; bestetik, teknologiaren garapenarekin komunikatzekobide eta
|
modu
berriak sortzen ari dira, eta horrekin batera baita hizkuntza aldaera berriak ere. Gaureguneko gazteek komunikatzeko bide berri horiek erabiltzen dituzte eta gure ikerketarekin jakin nahiizan duguna da gazte horiek esparru informalean elkarren artean idatziz komunikatzen direneanerabiltzen duten hizkuntzak zein ezaugarri dauzkan.
|