Emaitzak: 4
2011 | ||
Pentsamenduaren nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia nozitzen duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio eta elkarrizketagileak behatu behar du subjektuak aurkezten dituen ideiak elkarren artean ongi lotuak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar dira, eta, subjektuak galderak erantzuteko duen | moduari arreta berezia eskaini behar zaio, errazak eta konplexuak diren galderak eginez (adibidez,«?» edota «zein da egungo gobernuaren lan egiteko moduari buruz duzun iritzia?» gisako galderak). Pentsamenduaren nahaste formalen barne sailkatzen dira: | |
2014 | ||
Pentsamenduko nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia jasaten duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio, eta solaskideak behatu behar du subjektuak agertzen dituen ideiak elkarren artean ongi josiak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar zaizkio, eta subjektuak galderei erantzuteko duen | moduari arreta berezia jarri behar zaio, errazak edo konplexuak diren galderak eginez (adibidez, non jaio zinen, edo zein da egungo gobernuaren lan egiteko moduari buruz duzun iritzia? | |
2018 | ||
• Alde batetik, euskararen irakaskuntza | moduan arreta berezia jartzeko garaia dela azpimarratu da. Euskararen ahozkoaren alderdian lanketa sakona ezinbestekoa da momentu honetan, izan ere, esan daiteke hizkuntza %97an ahozkoa dela. | |
2023 | ||
Helburu orokor horiek erdiesteko, lau helburu zehatz definitu genituen: (1) Emakumeen Etxeak edota Txokoak kudeatzeko eredu desberdinak aztertzea eta balizko abantailak eta erronkak zerrendatzea; (2) tokian tokiko udalen eta berdintasun teknikarien eta mugimendu feministako taldeen eta kideen arteko harremanak nolakoak diren deskribatzea, balizko tentsioei eta horiek kudeatzeko | moduei arreta berezia eskainiz; (3) Emakumeen Etxeetan parte hartzen duten banako zein taldeen artean eta feministen eta bestelako gizarte eragileen artean sortzen diren aliantza, egitasmo eta jardun komunak aztertzea; (4) espazio horietan aniztasuna nola ulertzen den, zer eginkizun duen eta nola kudeatzen den ikertzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu arreta | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu arreta berezi | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |