2011
|
|
Pentsamenduaren nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia nozitzen duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio eta elkarrizketagileak behatu behar du subjektuak aurkezten dituen ideiak elkarren artean ongi lotuak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar dira, eta, subjektuak galderak erantzuteko duen
|
moduari
arreta berezia eskaini behar zaio, errazak eta konplexuak diren galderak eginez (adibidez,«?» edota «zein da egungo gobernuaren lan egiteko moduari buruz duzun iritzia?» gisako galderak). Pentsamenduaren nahaste formalen barne sailkatzen dira:
|
2012
|
|
Hizkuntza askotariko jendeaz gain, erregistro askotariko jendea zegoen bertan. Hitz egiteko
|
moduari
arreta handiz erreparatu nion, baita ahoskerari, keinuei eta itxurari ere. Horiek guztiak dira, azken finean, publikoenak diren ezaugarriak.
|
2014
|
|
Pentsamenduko nahaste formalak ebaluatzeko, eskizofrenia jasaten duen pertsonari bost edo hamar minutuz hitz egiten jarduteko eskatzen zaio, eta solaskideak behatu behar du subjektuak agertzen dituen ideiak elkarren artean ongi josiak dauden ala ez. Gainera, ongi ulertu ez diren erantzunei edo ideiei buruzko azalpenak eskatu behar zaizkio, eta subjektuak galderei erantzuteko duen
|
moduari
arreta berezia jarri behar zaio, errazak edo konplexuak diren galderak eginez (adibidez, non jaio zinen, edo zein da egungo gobernuaren lan egiteko moduari buruz duzun iritzia?
|
2017
|
|
Beraz, arkitektura proiektatzeko
|
moduak
arreta jarri behar die funtzionatzeko modu hauei.Ezin dugu tokiak proiektatzeko orduan antzina moduan orientazioari edo argitasunari buruzsoilik pentsatu. Egiturak proiektatzerakoan kontuan izan dugu irudikatzeko zein modueskatzen duten zirkulazioan dauden elementuek.
|
2018
|
|
• Alde batetik, euskararen irakaskuntza
|
moduan
arreta berezia jartzeko garaia dela azpimarratu da. Euskararen ahozkoaren alderdian lanketa sakona ezinbestekoa da momentu honetan, izan ere, esan daiteke hizkuntza %97an ahozkoa dela.
|
2020
|
|
Lehenengo eta behin, nik ere ikasi nahi dut ikastaroan. Baina batez ere gauzei begiratzeko
|
moduan
arreta jartzea nahiko nuke, errealitateari eta zinemari begiratzea lehen aldiz begiratuko bagenio bezala. Jakingura duen begirada bat izatea eta kritikoa dena.
|
|
Eta orain, EAJren lurraldean eta EAJren kudeaketa eredua jarraituz zaborra burutik behera erori zaienean, gure zinegotziari EH Bilduren kudeaketa datorkio burura. Izan ere, magorik onenen
|
moduan
arreta desbideratzen iaioak dira, zabor pilak itota eta aire kutsatua arnasten egonda ere, oasian gaudela saldu nahi digute. Horra EAJren magia.
|
2021
|
|
Ikasleak izan ohi dira irakasleen profilaz zeresana duten agenteak, euren gaitasunek, ezagutzek nahiz gabeziek inpaktu zuzena dutelako ikas prozesuan, modu batean zein bestean. Ez horretan soilik, irakasteko
|
moduetan
arreta handia jartzen dutela eta haientzat garrantzitsua dela agerian uzten dute haien adierazpenek:
|
2022
|
|
Egungo erabakiek bihar batera edo bestera joatea determinatuko dutelako ideiarekin bat egin zuen Marta Luxan EHUko Soziologia irakasle eta demografian doktoreak ere, baina, halaber, egungo egoera ulertzeko
|
moduan
arreta jarri zuen, eta ezbaian jarri demografiaz egiten diren zenbait irakurketa. Demografia politiken erdigunean «kopuruak» jarri beharrean «bizitza duinak» izateko eskubidea jarri behar dela adierazi zuen.
|
|
Haien aldaketa praktikak ez zuen ezbaian jarri haien gorputzen sentikortasun heterosexuala. Horrenbestez, ez zuten
|
modurik
arreta eskaintzeko gizonen arteko harreman eredu berriak zekartzan zailtasunei.
|
2023
|
|
Helburu orokor horiek erdiesteko, lau helburu zehatz definitu genituen: (1) Emakumeen Etxeak edota Txokoak kudeatzeko eredu desberdinak aztertzea eta balizko abantailak eta erronkak zerrendatzea; (2) tokian tokiko udalen eta berdintasun teknikarien eta mugimendu feministako taldeen eta kideen arteko harremanak nolakoak diren deskribatzea, balizko tentsioei eta horiek kudeatzeko
|
moduei
arreta berezia eskainiz; (3) Emakumeen Etxeetan parte hartzen duten banako zein taldeen artean eta feministen eta bestelako gizarte eragileen artean sortzen diren aliantza, egitasmo eta jardun komunak aztertzea; (4) espazio horietan aniztasuna nola ulertzen den, zer eginkizun duen eta nola kudeatzen den ikertzea.
|