Emaitzak: 8
2004 | ||
Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzaren | lehen zikloko ikasleek arreta berezia eskatzen duen taldea osatzen duten baina, hizkuntzan adituak diren gehiengoen iritzian, eskolako hiztegia ez dago oraindik burutua, akats asko dituztelako: arkaikoak dira eta, areago, instituzionalistak dira, hamaika definizio arrazista, sexista eta klasista agertzen baitira horietan. | |
2006 | ||
Lehen Hezkuntzako | lehen zikloko ikasle guztiei eragiten die ikasturte honetan. | |
2009 | ||
Kaligrafia tailerra: 45 orrialdeko koaderno oso bat Lehen Hezkuntzako | lehen zikloko ikasleentzat. Hiru jarraibide motarekin lan egiten du (Montessori, bakuna eta lauki sarea), kaligrafia ariketak piktogramekin. | |
2011 | ||
Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako | lehen zikloko ikasle espainiar ia guztiek (%99) ingelesa atzerriko hizkuntza gisa ikasten dute, Eurostat Europako Erkidegoko estatistika bulegoaren azterlan baten arabera. Europar Batasuneko tasarik altuenetako bat da, Maltak bakarrik gainditu du(% 100) eta Italiaren maila berean dago. | |
2012 | ||
Gurasoek beren zenbaki eta silaba bikoteak asma ditzakete, seme alabek perpausak osatu eta terminoak nola idazten diren ikus dezaten. Lehen Hezkuntzako | lehen zikloko ikasleek “Tragapalabras Koba” dute, hainbat mailatako aplikazioa —irakurtzen ikasten duten haurrentzat eta irakurtzen ari direnentzat—, hitzak dagozkien marrazkiekin, letra zopekin edo hitzen eta esaldien konposizioarekin lotzeko. “Irakurketa idazketa ikastea” programak 14 jarduera ere baditu, zailtasunaren arabera lau mailatan banatuak, letrak, hitzak eta esaldi osoak osatzeko. | |
2013 | ||
Ikasle eta irakasleek oso ondo baloratu dute materialaren kalitatea eta helburu komunikatibo errealak proposatu izana. DBHko | lehen zikloko ikasleek, batez ere, aitortzen dute proposatutako jarduerek laguntzen dutela ahozko trebetasunak garatzen. Bigarren zikloan gutxiago baloratu dute irizpide hau, nahiz eta puntuazioa beti izan den 2,5 baino handiagoa (5 puntutik). | |
2020 | ||
4 Pertsonen arteko distantzia 1,5 m Errespetatu egin dira, burbuila talde bereko kideen artean izan ezik, eremu komunetan, jantokian eta ikastetxeko sarrera eta irteeretan. 5 Haurrentzako bizikidetza talde egonkorrak Bizikidetza talde egonkorrak edo burbuila taldeak ezarriko dira Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako | lehen zikloko ikasle guztientzat: helburua da gainerako ikasleekiko elkarreraginak minimizatzea. | |
2021 | ||
Loidiren antzera mintzatu da Ana Zubillaga ere: " Lehen Hezkuntzako | lehen zikloko ikasleak mugimendu autonomoan hezten ditugu. Hartu eman handia izaten dute maila eta ziklo bereko beste ikasleekin, eta hori pixkanaka berreskuratzea aurrerapauso nabarmena litzateke". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lehen | 8 (0,05) |
Lehen forma
lehen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lehen ziklo | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lehen ziklo ikasle | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |