Emaitzak: 6
2008 | ||
| Lehen kapitulu honetan asko luzatu naiz beharbada. Edozein modutara, gertakizunen ildoari kolpe egin baino lehen, beharrezkoa ikusi dut gertakizunok kokatzen eta baldintzatzen duten testuinguruaren zirriborro bat egitea. | |
2009 | ||
–Ezustea harekin dakar ezkerrak. Eta zenbaitetan gaizki ulertua ere bai?, dio liburuko | lehen kapituluan honen harira. | |
2012 | ||
Foucaultek argi uzten du posible dela episteme desberdinak garai berean batera existitzea eta elkarreraginean izatea. Horregatik, | lehen kapitulu honetan aztertuko ditugun itzulpen teoriak ez ditugu garaiaren arabera sailkatuko, epistemearen arabera baizik; posible baita, esaterako, episteme modernoan oinarritutako itzulpen teoria bat episteme postmodernoan oinarritutako beste baten garai berean agertzea. | |
2014 | ||
| Lehen kapitulu honetan irakurri dena egokitasunez barneratzeko, lagungarriak izan daitezkeen hainbat ariketa proposatu dira: lehenengoan, garapenaren psikologiarekin erlazioa duten zenbait galdera proposatzen dira; ondoren, giza prozesua ulertzea eta espezie desberdinen arteko antzekotasunak eta desberdintasunak deskribatzea helburu duen dokumental bat aztertzen da; hirugarren ariketan, giza garapenaren oinarri antropologikoak eta biologikoak dira hizpide, haur basatiari buruzko dokumental bati sarrera emateko eta giza garapenean herentziak eta inguruneak duten eragina analizatzeko; bosgarren ariketan, giza garapenarekin erlazionatutako zenbait kontzeptu lantzen dira; horren ostean, bi testu desberdin proposatzen dira umeen eskubideak betetzen diren egiaztatzeko; zazpigarren ariketan, dokumental baten bidez herri desberdin batzuetako lau umeren garapenaren eta testuinguruaren teoriaren arteko erlazioa eztabaidatzen da; gainera, garapenaren psikologiari buruzko egungo ikuspegiari buruzko ariketa bat; azkenik, autoebaluazioa giza garapenaren eredu eta teorietako oinarrizko kontzeptuei buruzko edukiak ebaluatzeko asmoz. | |
2019 | ||
Horregatik, ez dirudi desegoki aurkezpena egiteari eskainitako | lehen kapitulu honen ondoren eta bigarrenean euskal narratiba kriminalean emakumearen aurkako indarkeriari begirada orokorra eman ondoren, liburuaren beraren azterketari ekin aurretik, hirugarren kapituluan testuinguru pragmatikoari heltzea, mezuaren maila testualari ekin aurretik, eta biek testuaren esanahiaren moldaketan eginiko ekarpenak integratuz. | |
2021 | ||
| Lehen kapitulu honetan aipatu lehenengo atsekabeari helduko diot, hots, berrikuntza pedagogikoko proposamen edo ildo askoren funts gabeziak sorrarazitako atsekabeari, egungo pedagokraziak sortutakoari. Eta, hala eta guztiz ere, honako liburua ez da pedagogia liburu bat, ezta gidaliburu bat ere, egungo heziketa sistemaren inguruko ikuspegi bat baizik; edo, nahi bada, atsekabeari aurre egiteko beharrezkoa zaidan susmo baten azaleratzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lehen | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lehen kapitulu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lehen kapitulu hau | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |