Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2004
‎Beste ezagutza garrantzitsu batzuk ere sartzen dira, hala nola informatikariak, gaitasun artistikoak (musika, idazketa, diseinua) eta gidatzeko baimena izan ala ez. Dokumentu horiek guztiak etorkizunean handitzen dira, lan merkatuaren beharren arabera. Azken batean, Europass tresnak erraztu egingo ditu enpresaburuei, langileei eta ikasleei egin beharreko izapideak, eta mugikortasuna sustatuko du.
2008
‎Hezkuntzaren Lege Organikoak (LOE) Espainiako eskola curriculumean" oinarrizko gaitasunak" terminoa sartzea ez da kontzeptu baten definizio hutsa, irakaskuntza metodoak erabat birformulatzea baizik. " Jakintzatik"" egiten jakitera"," ikasten" ikastera; derrigorrezko eskolatze etapa bete ondoren, gazteek helduaroan eta lan merkatuan behar bezala sartzeko aukera emango dieten gaitasunak lortzea da helburua.
‎Haren iritziz, kontzeptuak eguneratu behar dira, 1981ean hasi baitziren funtzionatzen. Gainera, enpresak eta unibertsitateak modu koordinatuan lan egin behar dutela uste du, lan merkatuaren beharra unibertsitateko irakaskuntza teorikora egokitzeko.
‎Era berean, ikasturte honetan zehar “HLKPetatik Erdi Mailako Lanbide Heziketan sartzeko pasabide egokiak” diseinatuko dira. “ELGEk adierazten digu beharrezkoa dela Erdi Mailako Lanbide Heziketako tituludunen kopurua handitzea, gazteen kualifikazioa handitzeko eta lan merkatuaren beharrei erantzuteko. Eta hori lortzeko, lehenengo pausoa hezkuntza etapa horretara iristea izan behar da.
2010
‎Gainera, Gabilondok iragarri zuen 2011ko ekainean LHren hurrengo bost urteetarako behar akademiko eta profesionalak proiektatuko dituen mapa bat egingo duela. Horretarako, egungo plaza eta tituluen eskaintza aztertuko da eta ondorioak aterako dira lan merkatuaren beharretara egokitzeko. LHko titulazioen katalogoa ere osatuko da, 140 titulaziokoa, eta 2011ko lehen hiruhilekoan lanbide gaitasunak aitortzeko deialdia egingo da, “50.000 laguni egingo die onura”.
2011
‎GHEEren esparruan, unibertsitateek ikasketa diziplinak zabaldu eta lan merkatuaren beharretara egokitzen dituzte
‎Administrazio publikoek gure herrialdean antolatzen dituzten langabeak laneratzeko edo laneratzeko prestakuntza ekintzen helburua da. Estatuko zein autonomia erkidegoetako zerbitzuek hainbat prestakuntza plan garatzen dituzte urtero, lan merkatuaren beharretara egokituak, pertsona horiek hainbat lanbidetan lan kualifikatua egiteko gaitzeko eta lan aukeren espektroa handitzeko. Prestakuntza eskaintza honen abantaila nagusia da gehienak doakoak direla.
2013
‎Azterlanaren balio nagusia da zuzendari nagusien eta giza baliabideen arduradunen erantzunetatik abiatuta egin dela. Beharrezkoa da prestakuntza lan merkatuaren beharretara egokitzea eta unibertsitarioen desilusioa gainditzea, haien lanbide etekinak itxaropenak baino txikiagoak baitira. Haren ondorioetatik hau ondorioztatzen da:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia