Emaitzak: 4
2015 | ||
Ez dute errez onartzen, asmatzen diren tradizioen arrakasta psiko soziologikoaren gakoa asmazio horien zentzua izan daitekeela. Bestela esan, tradizio asmatuen onarpen eta hedapenean lehengotik ezarritako egituren eta jokaera moldeen eragina ere egon daitekeela.171 Bestalde, asmatze | lanaren karga handiena ez da izan, hala uste badute" intelektual" askok, adituen obramendua, herriak egin du, izate hutsez. Jakina, herriari, jende samalda narrasei ez zaie hitzik ematen eta bai, ordea, bere buruaz artatsu izan dadin lezio asko.172 | |
2018 | ||
Iritzi berekoa da Morin, esaten duenean burua bere tokian duen pertsona batek humanitatearen zerbitzura ipini behar dituela ezagutza zientifikoak eta teknologikoak. Hezkuntzak egun dituen arazoak kuantifikatzera ohitu gara," behar dira kreditu gehiago, irakasle gehiago, derrigortze gutxiago, materia gutxiago programetan, | lan karga arinagoak" (Morin, 2000, 129), baina ez diogu pentsamendu eta arrazoitzearen funtsezko arazoari ekin. Irakasleek oraindik ez dute argitu ikasleen garapenaren arabera haiekin nola eztabaidatu behar den. | |
2021 | ||
Berriaren arabera, Asegurantza Sozialak egiaztatu du Mungiako Larramendi ikastolaren eta irakasleria osoaren edo zati baten arteko konflikto publiko eta nabaria. Liskar horren ondorioz, egiaztatzen du era berean, irakasle horri | lan karga handitu zitzaiola nabarmen eta arrazoi barik, baja hartzera bultzatuz ikastolan zegoenetik lehendabiziko baja. Larramendi ikastolak eta Asepeyo mutuak irakaslea eta INSS demandatu zituzten arren, ez baitzitzaien horrenbesterako iruditzen gertatutakoa, TSJPV k arrazoia eman dio irakasleari, lan karga handitzearen eta bajaren arteko kausa efektuzko erlazio argia nabarmenduz. | |
Liskar horren ondorioz, egiaztatzen du era berean, irakasle horri lan karga handitu zitzaiola nabarmen eta arrazoi barik, baja hartzera bultzatuz ikastolan zegoenetik lehendabiziko baja. Larramendi ikastolak eta Asepeyo mutuak irakaslea eta INSS demandatu zituzten arren, ez baitzitzaien horrenbesterako iruditzen gertatutakoa, TSJPV k arrazoia eman dio irakasleari, | lan karga handitzearen eta bajaren arteko kausa efektuzko erlazio argia nabarmenduz. Ikastolako Artezkaritzak, epaitegietara eraman zuen heinean, irakaslea eszedentzia bat hartzera bultzatu du ezinbestean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan karga | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan karga handitu | 2 (0,01) |
lan karga arin | 1 (0,01) |
lan karga handi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |