Emaitzak: 2
2010 | ||
Beraz, gurasoen, irakasleen eta ikastetxearen arteko lankidetza tresna eraginkorra da hezkuntza porrota geldiarazteko eta arrakasta akademikoa lortzeko. Ikasleek beren kalifikazioak hobetzen dituzte, eskolako | lanen aldeko jarrera dute eta autoestimu handiagoa dute. Jaume I Unibertsitateko Psikologia Ebolutiboko Saileko Francisco Juan García Bacetek, “Familiaren eta eskolaren arteko komunikazio kooperatiboa” lanean, gurasoek hezkuntzan parte hartze handiagoa izateak dituen ondorio positiboen zerrenda jaso du. | |
Jaume I Unibertsitateko Psikologia Ebolutiboko Saileko Francisco Juan García Bacetek, “Familiaren eta eskolaren arteko komunikazio kooperatiboa” lanean, gurasoek hezkuntzan parte hartze handiagoa izateak dituen ondorio positiboen zerrenda jaso du. Alde batetik, ikasleek kalifikazioak hobetzen dituzte, eskolako | lanen aldeko jarrera dute, autoestimu handiagoa dute eta jarrera eta jarrera positiboa. Irakasleen kasuan, lanbidearekiko gogobetetze maila handitu egiten da, konpromiso handiagoa hartzen dute eta eskolak hobeto prestatzen dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 2 (0,01) |
Lehen forma
lanen aldeko | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan jarrera | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lan jarrera ukan | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |