Emaitzak: 4
2001 | ||
Batetik, abangoardiaren eta tradizioaren arteko joeren arteko tentsioa gertatu izan dela, eta apurka apurka bigarrenak gehiago egin duela, ziurrenik gizartean gertatzen zen literatur mugimenduen epeltze prozedurarekin, agian prosa lanak egiten zituen neurrian publiko zabalago baten eskariak ulergarriago izatera bultzatzen zuelarik Atxaga. Horrek guztiak adierazi egingo du gustu estetikoaren aldaketa, baina gutxi esango digu prozedurak Atxagaren | lanaren balioaz eta indarraz. | |
2008 | ||
Bestalde, Jauss XIX. eta XX. mendeetan literaturaren historiak bizi zuen gainbehera egoeratik abiatu zen bere hitzaldian, eta ahalegina egin zuen proposamen berri batetik literatura eta historia lotzeko. Jaussen ustez, literatur | lanen balioa ez da eraikitzen ekoizpenaren baldintza historiko edo biografikoen arabera; aitzitik, lanaren balioa harrera irizpideek baldintzatzen dute, eta harrerak aldatu egiten dira garai historikoaren arabera. Horrek beharrezko egiten du irakurleak esperientzia estetikoak edukitzea, eta etengabe alderatzea irakurtzen dituen lanak aurrez irakurritakoekin. | |
Bestalde, Jauss XIX. eta XX. mendeetan literaturaren historiak bizi zuen gainbehera egoeratik abiatu zen bere hitzaldian, eta ahalegina egin zuen proposamen berri batetik literatura eta historia lotzeko. Jaussen ustez, literatur lanen balioa ez da eraikitzen ekoizpenaren baldintza historiko edo biografikoen arabera; aitzitik, | lanaren balioa harrera irizpideek baldintzatzen dute, eta harrerak aldatu egiten dira garai historikoaren arabera. Horrek beharrezko egiten du irakurleak esperientzia estetikoak edukitzea, eta etengabe alderatzea irakurtzen dituen lanak aurrez irakurritakoekin. | |
2021 | ||
Egia da inguruko lankide edota eragileekiko iritzia esperientziak moldatzen duela neurri handi batean, eta pertzepzio hori ez dela beti positiboa izaten. ...anetan oro har gertatzen den legez, bestelako faktore batzuk ere sartzen dira elkarrekintzan horien definizioan eta eraikuntzan, are gehiago ikastetxeen moduko ekosistema sozialetan; hala nola, komunikazioa, asebetetze maila, konfiantza, konpromisoa edota ikastetxearen antolaketa zein funtzionamendu elementu objektiboak50 Baina egia da, halaber, urkoarekiko pertzepzio positibo batek eta egiten den | lana balioan jartzeak saretzea sortzea eta indartzea sustatzen duela. Horretan ere inertziak sortzen direla ematen du eta ikastetxe/ erakunde barruko kultura edo Gellermanen klima organizazionala eraikitzen dela51 Horrek berekin dakarren ondorioetako bat kolaboraziorako espazio zabalak eraikitzeko baldintza egokiak sortzea da, antolaketari dagozkion egokitzapenak edo |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan balio | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan balio ez | 1 (0,01) |
lan balio harrera | 1 (0,01) |
lan balio jarri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |