2008
|
|
Testua erabat programatikoa zen, aurkeztutako eskulturak eta haiekin burutu nahi zuen asmoa azaltzeko idatzirik zegoena. Bertan Kandinsky, Mondrian eta Malevich en
|
lanak
aztertzen zituen, eta Oteizak azken horren jarraitzaile modura aurkezten zuen bere burua. Serie horretako eskulturetan, lehenago hutsunea deitu zuen ezaugarri formala orain nabarmendu egiten zen, espazio desokupatua bihurtuta.
|
|
Garaiko oihartzuna dela eta, Quousque tandem?! aipaturiko eragin horrekin erlazionatu izan da ia gehienetan, eduki politiko eta abertzaleak dituen liburutzat hartuz9 Horren adibide garbiena da Oteizaren
|
lana
aztertu duten zenbaiten ikerketaren zentzua, Oteizaren lan zabalaren zein aspektu interesatu zaizkien, eta zein ondorioetara iritsi diren. Honekin ez dugu esan nahi ikerketa guztiak horrela izan direnik, baina ondorengo adibideak esanguratsuak suertatzen dira.
|
|
Sententzia horrekin espainiar bide jurisdikzionalari amaiera ematen bazaio ere, gatazka ez da bertan behera geratu eta behe mailako auzitegien obligazioa Auzitegi Gorenaren doktrinari jarraitzea bada ere8, oraindik 2007 urtean gatazka honek ez ditu bere azkenak eman, arlo politikoan jazo diren hainbat ekimenek aditzera ematen dutenez. Horrela, bada, ezinbestekoa dirudi ikuspegi juridikotik auzitegi ezberdinen
|
lana
aztertzeak eta, batez ere, Nazioarteko Zuzenbideak honetan esateko duena azaltzeak; izan ere, espainiar ordenamenduan agortu ez den eta oraindik dirauen gatazka baten aurrean gaudelako.
|
2012
|
|
Hamarkada horri amaiera emateko, Agustin Reche eta haren Larrea lana utzi ditugu, bertan agertzen diren elementuengatik, eta berauek suposatzen dutenarengatik. Baina lehenengo artista eta haren
|
lana
aztertzera joko dugu, interpretazioak egiten eta beraien gainean hausnartzen hasi aurretik.
|
|
Magnitude gutxirekin ageri da (ia energia rekin soilik) rekin atzizkia, espero zitekeenez, eguzkiaren energiarekin mugitu modukoak hizkuntza ez estandarrean baitira ohikoagoak. Bestalde, hizkuntza espezializatutik kanpo z eta n trukagarriak dira testuinguru ugaritan (hau da, aditz ugarirekin), eta hain zuzen,
|
lanean
azterturiko magnitudeekin horixe aurkitu dugu: abiaduraz/ n erori, tenperaturaz/ n berotu.
|
2017
|
|
Ainscow ek (2004) inklusio hitzaren esanahiaren inguruan zenbait ikerketa eta
|
lan
aztertu ondoren, lau elementu garrantzitsu aurkitu zituen termino hori ulertzeko:
|
2019
|
|
Bestetik, Martinez eta Casadoren artikulua (2013) erabili da eta herri mugimenduen oinarri emantzipatzailea ahultzen duten erronkak ageri dira testuan. Bi
|
lanak
aztertu eta gero, erronkak hiru multzo nagusitan bana daitezke: egiturari eta funtzionamenduari dagozkienak, lan egiteko moldeei dagozkienak, eta, azkenik, alderdi emozionalari, sentimenduei edo subjektibotasunaren gabeziari dagozkienak.
|