Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2009
‎Carlos Valverderen kasua zertxobait desberdina da, objektuek erabiliak eta berrerabiliak baitirudite, eta identifikaziorako euste puntu gehiago eskaintzen dituzte, ez bakarrik objektuen ezagutzaren bidez, baizik eta ikuslea eta lanaren arteko lotura ezartzeko unean. Nahiko ikusgarria da espazioaren erdian kokatzen den pieza, eserleku zahar bat airean zintzilikatzen duena, honetatik neoizko argi bat esekita.
2011
‎Kontzeptu hori duela urte batzuk arte nagusi izan da gure herrialdean. Esparru komun horrek proposatzen duen filosofia da ezagutzak metatzera bideratutako titulazioetatik ikaskuntza teorikora nahiz praktikora bideratutako irakaskuntzen antolaketara pasatzea, esparru akademikoaren eta lanaren arteko loturak estutzeko. Esparru horretan, garrantzi berezia hartzen du gaur egun ikasleek ikasketak amaitu aurretik esperientzia profesionala eskuratzeak.
2012
‎Kapitalismo postfordistaren fase honek paroxismora eraman du nazio estatuennazio osagaia. Postfordismoak kapitalaren eta lanaren arteko lotura ahuldu besterikez du egin hasiera hasieratik, fordismoaren garaiko lan indar trinkoa zena besteezaugarri batzuez hornitzearen ondorioz: era askotako lan molde prekarioak hedatudira eta naziotik etengabe banatutako eta bereizitako kaltetuen masa bat zabalduda.
2016
‎Aldiz, sorkuntza eta oholtza gaineko lanaren arteko loturarik ez du proposatzen, ez ditu bereizten, baina lotzen. Horri buruzko zailtasuna ikusten du, baina talde dinamika bati ez dio lotzen, komertzio sare bati baizik:
2023
‎Funtsezkoa da haurtzaroan arreta jartzea larrialdi egoerak aztertzean; izan ere, funtsezko elementua da komunitateei eta herrialdeei krisitik ateratzen laguntzeko eta pobrezia eta indarkeria zikloekin hausteko, gizarte baketsu eta erresilienteak ezartzeko. UNICEFek ekintza humanitarioaren eta garapen lanaren arteko loturak sendotzeko lan egiten du, herrialde askotan baitago larrialdien aurretik, bitartean eta ondoren, eta etengabeko laguntza emateko balio baitu.
‎Hasteko, hezkuntzaren eta lanaren arteko lotura aztertuko dugu. Izan ere, ukaezina da bi egitura sozial horien artean existitzen den lotura, iraganeko" eskema arautu eta aurreikusgarriak" pixkanaka higatzen ari diren arren gaur egungo testuinguruan, ezegonkortasunaren areagotzearen bitartez.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia