Emaitzak: 6
2009 | ||
Carlos Valverderen kasua zertxobait desberdina da, objektuek erabiliak eta berrerabiliak baitirudite, eta identifikaziorako euste puntu gehiago eskaintzen dituzte, ez bakarrik objektuen ezagutzaren bidez, baizik eta ikuslea eta | lanaren arteko lotura ezartzeko unean. Nahiko ikusgarria da espazioaren erdian kokatzen den pieza, eserleku zahar bat airean zintzilikatzen duena, honetatik neoizko argi bat esekita. | |
2011 | ||
Kontzeptu hori duela urte batzuk arte nagusi izan da gure herrialdean. Esparru komun horrek proposatzen duen filosofia da ezagutzak metatzera bideratutako titulazioetatik ikaskuntza teorikora nahiz praktikora bideratutako irakaskuntzen antolaketara pasatzea, esparru akademikoaren eta | lanaren arteko loturak estutzeko. Esparru horretan, garrantzi berezia hartzen du gaur egun ikasleek ikasketak amaitu aurretik esperientzia profesionala eskuratzeak. | |
2012 | ||
Kapitalismo postfordistaren fase honek paroxismora eraman du nazio estatuennazio osagaia. Postfordismoak kapitalaren eta | lanaren arteko lotura ahuldu besterikez du egin hasiera hasieratik, fordismoaren garaiko lan indar trinkoa zena besteezaugarri batzuez hornitzearen ondorioz: era askotako lan molde prekarioak hedatudira eta naziotik etengabe banatutako eta bereizitako kaltetuen masa bat zabalduda. | |
2016 | ||
Aldiz, sorkuntza eta oholtza gaineko | lanaren arteko loturarik ez du proposatzen, ez ditu bereizten, baina lotzen. Horri buruzko zailtasuna ikusten du, baina talde dinamika bati ez dio lotzen, komertzio sare bati baizik: | |
2023 | ||
Funtsezkoa da haurtzaroan arreta jartzea larrialdi egoerak aztertzean; izan ere, funtsezko elementua da komunitateei eta herrialdeei krisitik ateratzen laguntzeko eta pobrezia eta indarkeria zikloekin hausteko, gizarte baketsu eta erresilienteak ezartzeko. UNICEFek ekintza humanitarioaren eta garapen | lanaren arteko loturak sendotzeko lan egiten du, herrialde askotan baitago larrialdien aurretik, bitartean eta ondoren, eta etengabeko laguntza emateko balio baitu. | |
Hasteko, hezkuntzaren eta | lanaren arteko lotura aztertuko dugu. Izan ere, ukaezina da bi egitura sozial horien artean existitzen den lotura, iraganeko" eskema arautu eta aurreikusgarriak" pixkanaka higatzen ari diren arren gaur egungo testuinguruan, ezegonkortasunaren areagotzearen bitartez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lanaren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan arteko | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan arteko lotura | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |