Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 47

2013
‎Norbere izaera norbere jakintza besteei trukatzeko asmotan gabiltza, osotasun baterantz lan eta ekintza euskalkien aukera izanik anitza elkarrekin bizi (hi) tza bizi eta mintza. (Bis)
‎Ni lan eta lan eta Urkok sekula ez ditu kontuan hartzen nire ekarpenak. Gaur taldekideen aurrean gutxietsi nau.
‎Ni lan eta lan eta Urkok sekula ez ditu kontuan hartzen nire ekarpenak. Gaur taldekideen aurrean gutxietsi nau.
‎" Irakurketa adierazkorra egitean, ederki nabarmendu dituzue taldekideen sentimenduak adierazten zituzten hitzak. Orain, hitz horiek eta beharrezkoak iruditzen zaizkizuenak aldatuz, poemek adierazten dituzten sentimenduetan eragin behar duzue; molda itzazue, buelta eman, talde lanaren eta taldekideen onurarako izan daitezen: baztertua, onartua eta balioetsia senti dadin; ez ulertua, ulertua; adoregabea, adoretsu; zigortua, lagundua; ingurukoak harrokeriaz tratatzen dituenak, errespetuz trata ditzan, eta abar".
‎enbat lan eta zenbat ikaskuntza! Dagoeneko heldu zarete dibulgazio artikulua nola gauzatu ikasteko osagaira.
‎Zehatz itzazue zereginak, lanak eta ardurak banatu, denbora eta behar dituzuen euskarriak aurreikusi.
‎Gasteizko ikaslea zara. Aurten talde berrietan ari zarete lanean eta, ziurrenik, lagun berriak egin dituzue. Ikasturteko lehenengo hiruhilabetekoaren amaieran, ikasgelako harremanak sendotzearren, hiru eguneko bidaia egitea proposatu diezue irakasleei.
‎Gasteizko ikaslea zara. Aurten talde berrietan ari zarete lanean eta, ziurrenik, lagun berriak egin dituzue. Ikasturteko lehenengo hiruhilabetekoaren amaieran, ikasgelako harremanak sendotzearren, hiru eguneko bidaia egitea proposatu diezue irakasleei.
‎c) Hainbat baliabide erabiliz, egin ikerketa lanak eta jaso datuak: bizidunen dibertsitatea, gizakiak inguru horretan duen jarrera, gizakien jarduerek inguruan duen
‎3 Aurkeztu talde handian alde txiki bakoitzak egindako lana eta partekatu gelako gainerako kide guztiekin. Horrela, denek gehiago jakingo duzue gizakion jarduerek bizidunetan eta inguruan duten eraginari buruz.
‎4 Aitortu haien lana eta ekarpena, eta zoriondu itzazu lortu dutenagatik.
‎5 Gozatu zeure lanean eta erantsi umore pitin bat: giro ona sortuko duzu.
‎d) Gorde egindako lana eta partekatu irakaslearekin.
‎Programa informatiko bat zera da: ordenagailu batek zer lan eta nola egin behar duen adierazten duen agindu sekuentzia. Automatikoki funtzionatzen duten tresna guztiak ordenagailu batek gidatzen ditu; hobeto esanda, ordenagailuko memorian grabatutako programak.
2014
‎Pirateoaren bidez, nagusiki, talde eta lan ezagunak zabaltzen dira eta lan eta talde berrien hedatzea oztopatzen da. Izan ere, kulturaren industrien irabaziak murriztean ezin dute lan eta artista berrietan inbertitu.
‎Pirateoaren bidez, nagusiki, talde eta lan ezagunak zabaltzen dira eta lan eta talde berrien hedatzea oztopatzen da. Izan ere, kulturaren industrien irabaziak murriztean ezin dute lan eta artista berrietan inbertitu.
‎1 Gogoratuko duzuen bezala, 6 jardueran, taldekide bakoitzaren rolak eta bakoitzak egin beharreko lanak eta betebeharrak adostu zenituzten. Orain, adostu jarduera honetan egin beharrekoen ardura nori dagokion, eta, bete ezazue taula.
Lanen eta arazoen konponbideak aurkitzeko ahalegina egiten
‎Ondoren, adieraziko dugu zer gertaeratan parte hartu zuen edo zer lan eta asmakizun egin zituen; hau da, zergatik den aipagarria eta horren kausak edo zergatiak.
‎An, leio gutxiko etxe zabal artan, geiago izatea ango aizeaz kaltegarri zalako," mukama" esaten zioten emakume batekin bizi ziran. Mukamak egiten zitun sukaldeko lanak eta garbitasuna. Maindirerik ez.
‎Lan eremuko ekintzek eta jarduerek berezko arriskua dutenez, guztion ardura da pertsonen, tresnen eta eraikinen segurtasuna bermatzea. Horregatik, istripuak saihesteko, lanerako segurtasun arauak zehaztu dira, eta, lan eta eremu bakoitzarentzat garbi adierazita, betetzen direla bermatu behar da.
2016
‎Arrakasta handia izan dute enpresaren lanek eta eskaera ugari jaso dituzte. Hori delaeta, Biologiako ezagutzak dituen pertsona bat behar, eta zu aukeratu zaituzte, hainbat zeregin landu eta egiteko.
‎1 Orain arte ikusitakoak biltzeko, osatu honako taula hau unitatean ikusitako lanekin eta azpian eskaintzen diren ezaugarriekin. Txukun egin eta ondo zaindu, behin eta berriz itzuli baituzu bertara unitatean aurkeztuko zaizkizun lanak jasotzeko.
LANAK ETA AUTOREAk
‎Sardiñak azaldu duenez, teknologia berrietan hizkuntza funtzionala bihurtu da galiziera: Sarean aisialdirako, lanerako eta komunikaziorako hizkuntza izateak ezagutarazteko eta erreproduzitzeko aukera eman dio galizierari.
‎* Taldekideen partaidetzari dagokionez, hitz txanden errespetuari, lanari eta gaiari lotzeari, taldekideen arteko harremanari
‎2 Partekatu bakoitzaren lana eta bateratu informazioa deskribapen egitura duen fitxan.
‎Informazio iturri bat ala bestea hautatu, beti, helburu den informazioa eskuratzeko, hainbat urrats eman behar izaten dira, askotan berdinak, beste batzuetan ez, ordea. Ez da zure lehen ikerketa lana eta ez duzue zailtasunik izango zeregin honetan.
‎Ikasten ibili naiz gau eta egun, lan eta lan, eta ez dut astirik izan etxea txukuntzeko.
‎2 Marie Curieren lanak eta aurkikuntzak hobeto ezagutzeko, Ekiguneko bideoak balia ditzakezu, eta aldi berean, goza ditzakezu!
‎Ondoren, ikus ezazu Mr. eta Mme. Lavoisier, bikote atomikoa animazioa, beraien laneko eta bizitzako gertakari ikusgarriak ezagutzeko.
‎Talde txikietan egin berri duzuen ikerketa lanaren eta idatzitako artikuluaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
‎Talde txikietan egin berri duzuen ikerketa lanaren eta ekoitzitako narrazio digitalaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
‎Probintzia Auzitegia. Zibil, Zigor, Lan eta Administrazio Auzitegiak
‎Behar bati erantzuteko elkarrekin lan egiten duten eta ezaugarri bat partekatzen duten pertsonen (gehienbat auzokideen) autoeraketan datza. Nahiz eta tradizionalki nekazaritza lanen eta azpiegituren mantenuarekin lotuta egon, oso ohikoa da beharrak asetzeko diru gutxi dagoen auzo nahiz herrixketan, adibidez, eraikin publikoak egiteko edo komunitateko edozein pertsonari laguntzeko. Auzolanaren ondorioz, lan jakin bat aurrera eramateaz gain (adibidez, bide jakin bat garbi mantentzeaz gain), komunitateko kideen arteko harremana eta identitate lokala sustatzen dira.
‎Horretarako, hainbat ezagutza jaso dituzu unitatean zehar: bigarren mailako funtzioekin eta ekuazioekin aritu zara lanean eta zirkunferentziaren eta zirkuluaren geometrian sakondu duzu. Orain, hasierako egoera horri aurre egiteko unea duzu, ea itsaso zabalaren handitasuna zure begiradarekin menderatzen duzun!
2017
‎Euskara elkarteak jardun eremuak ezaugarritzen ditu. Familian, auzoan, lagunartean, herrian, lanean eta abarretan normalizatu nahi dute euskara, lehenbizi; hots, pertsona bakoitzaren inguru hurbilenean. Horregatik, tokian tokikoak dira euskara elkarteak, herritar euskaldunek talde lanean sortuak.
‎Gaur egun teknologia barriek ikaragarri errazten deuskuez lana eta alkarren arteko hartuemonak.
LAN ETA ROL BANAKETA TALDEAN:
‎1 Banatu lanak eta ardurak taldean, eraginkortasunez aritzeko. Multzo bakoitzeko iturriak baliatuz, erantzun alboko galderei.
‎1 eta 2 egitekoetan bildu eta sortutako testuak: hautatutako lanak eta hautatutako lan bakoitza zergatik hautatu duzun azaltzeko testua eta zu, webgunearen egilea, nor zaren azaltzeko testua.
‎Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako termino hauek: Grabitazio unibertsalaren legea, Indarrak, Energia eta lana eta Dinamikaren printzipioak (1,2, 3).
‎Talde txikitan berriki bukatu duzuen ikerketa lanaren eta idatzitako artikuluaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
‎Hezkuntza eta ikerkuntzan, Entziklopedia, Hizkuntzaren Akademia, Planetariuma eta horrelako lan eta erakunde zientifikoak bultzatzea.
‎Soldata are txikiagoen truke lan egiteko prest daude eta, beraz, jabeek 4 (edo 3..) langile soilik kontratatu behar dituzte aste horretan. Aste hori amaitzean, langileek adieraziko dute zenbatek lortu duten lana eta zenbatek ez, eta zer soldata jaso duten. Fabriken jabeak mozkinez arituko dira.
‎Gulaga Sobietar Batasunean 1930, 1940, eta 1950 hamarkadetan indarrean egon ziren esklabo lanen eta kontzentrazio esparruen sarea zen. Sobietar erregimenak harekin ados ez zeuden pertsonak Gulagera bidali eta bertan atxilotzen zituen.
‎Sobietar erregimenak harekin ados ez zeuden pertsonak Gulagera bidali eta bertan atxilotzen zituen. Erregimenaren ustez, hobe zen pertsona horiek lanean jartzea eta haien lana eta sortutako ondasunak ekonomia nazionalaren parte bihurtzea. Garai batean Gulag esparruetan 20 milioi pertsona egon zirela uste da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia