Emaitzak: 8
2008 | ||
Hori dela eta, azterketak | lan eta autore kanonikoetara mugatu beharrean, literaturaren barnean dauden eta bata bestearen menpekoak diren faktoreen baldintzak aztertzea proposatu zuten: ekoizpena, zabalpena, kontsumoa edo ekintza literarioen instituzionaltzea. | |
2012 | ||
beren teoriak ikuspegi objektibo edo zientifiko batetik garatu nahi dituztela aldarrikatzen badute ere, teoria modernoen bultzatzaileek ikuspegi bakar bat hartzen dute beren gogoeten oinarri gisa (gehienetan Europako hizkuntza nagusietako diskurtsoetan errotua), eta itzulpen egoera guztietan aplikatzeko modukoa dela aldarrikatzen. Itzultzaileak jatorrizko | lanari eta autoreari zor dien menpekotasuna da teoria horien guztien oinarrian dagoen beste uste sendo bat. Itzultzaileak ez du bere aztarnarik utzi behar itzultzen ari den testuan, ahalik eta ikusezinen jokatu behar du jatorrizko idazlearen lana modu, gardenean? | |
Izan ere, animalien defentsaren auziari buruzko lan idatzien kopurua ikaragarri igo zen lanakaleratu zen hurrengo urteetan. Egun gaiaren inguruan | lan eta autore ugari aurkidaitezke eta maila sozialean zein akademikoan eztabaidara irekia dagoen gaia da. | |
2015 | ||
| LANAK ETA AUTOREAk | |
2016 | ||
Oso zaila da garai bateko antzerkigintza aipatzea gutxieneko zabaltasunik gabe, hain zuzen eremu batzuk guziz isilduak baitira. P. Urkizuk egindako lana oso baliagarria izan da alde horretatik ere, itzalean zeuden | lanak eta autoreak argitan jarri baititu. Haatik, antzerki eremua oso zabala da, ikerketa lerro desberdinak eskatzen ditu, eta badago garai guzien sakontze beharra. | |
| LANAK ETA AUTOREAk | |
2021 | ||
Lehen genioenari helduz, irakurmenerako konpetentziaren lanketa gela barruko esparrura gehiago mugatzen den moduan, irakurzaletasunak, aldiz, eremu eta aktore zabalagoak hartzen ditu eta hainbat dira izaera transbertsalagotik antolatzen diren proiektuak. Bikoteka irakurtzen, Internauta, Hauteskunde literarioak, ipuin kontalariak, Idazleak ikastetxeetan programa edo autoreen bisitak, Liburuaren Nazioarteko Eguna edota irakurketa maratoiak aipatzen dituzte elkarrizketatu desberdinek, besteren artean, eta oso modu positiboan baloratzen dituzte, erreferentziazko | lanak eta autoreak ezagutarazten direlako, ikasleek gozatzen dutelako eta irakurzaletasunera eta ohituretara hurbilpen bat dakarrelako (IE2, IE3, IE5, GE3). | |
[...] Eta, iruditzen zait hortik ere hezkuntzak egin behar duela. Zergatik Batxilergoa amaitzen duenean ikasle batek kontrolatzen ditu gaztelaniazko literaturako hainbat klasiko, hainbat | lan eta autore, eta euskaraz ez. Hautaproba hor dagoelako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 3 (0,02) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
LAN ETA | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
LAN ETA autore | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |