2008
|
|
Ikasitakoa ulertu eta atxikitzeko metodo eta ikaskuntza teknika egokirik ez badu ikasketekin batera, oso zaila da ikaslea gai izatea eskatzen zaizkion edukiak azterketa batean islatzeko. EPL2R, Murder edo 2L2R2S metodoek
|
lagundu
diezaiekete ikasleei beren ikasketak arrakastaz gainditzen.
|
2010
|
|
Irakaskuntzan maiz erabiltzen dira zenbait material didaktiko eta ikaskuntza tresna, ikasleei arrazoitzea errazteko eta kontzeptu matematikoekin esperimentatzeko. Arte irudikapenek
|
lagundu
diezaiokete ikasleari nozio geometrikoak intuitzen Matematika nozioak irakasteko eta ikasteko testuinguru egokienetako bat forma artistikoak begiestea eta sortzea da. Halaxe dio Mercè Edo Basté Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Hezkuntza Zientzien Fakultateko matematikaren eta zientzia esperimentalen didaktika saileko irakasleak.
|
|
Halaxe dio Mercè Edo Basté Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Hezkuntza Zientzien Fakultateko matematikaren eta zientzia esperimentalen didaktika saileko irakasleak. Aditu horrek azpimarratzen duenez, arteak
|
lagundu
diezaioke ikasleari “nozio geometrikoak intuitzen eta, aldi berean, sentimendu eta emozio estetikoak garatzen”. Pintura matematikoak Matematikaren arte dimentsioa pintura lan ugaritan islatzen da, halako moldez non haren begiespena eta haren gaineko lana baliagarriak izan baitaitezke diziplina horretako oinarrizko elementu konplexuagoak indartzeko.
|
2011
|
|
Lan hori “errebelatzailea” da, bermatzen baitu multimedia edukiak erabiltzen dituzten ikasleek metodo tradizionalak erabiltzen dituztenek baino gehiago hobetzen dutela. Horrek frogatzen du, lehen aldiz, irakaskuntzari aplikatutako informazioaren eta komunikazioaren teknologiek
|
lagundu
diezaioketela ikasleari emaitza akademikoak hobetzen. Azterlana, UAB Pere Marquès eko irakaslea buru duela eta ikasturteko azken hiruhilekoan egina, makroikerketa baten parte da.
|
2012
|
|
1 Eskola arrakasta. Nola
|
lagun
dezakete ikasleen familiek. Irudia:
|
|
O Eskola arrakasta. Nola
|
lagun
dezakete ikasleen familiek. Ikasleen Gurasoen Elkarteen Espainiako Konfederazioaren (CEAPA) zati bat, ikasleen emaitza akademikoak hobetzeaz arduratzen dena.
|
2013
|
|
2 Ahozko hizkuntza ikastetxean sistematikoki lantzeak
|
lagun
lezake ikasleen ahozko trebetasunak hobetzen?
|
2015
|
|
2 Ahozko hizkuntza ikastetxean sistematikoki lantzeak
|
lagun
lezake ikasleen ahozko trebetasunak hobetzen?
|
2016
|
|
Babesa behar duten hizkuntzei baliabideak eman behar zaizkie, horretara bideratutako guneetan. Euskararen kasuan arnasguneak dira kokaleku horiek, eta normalizazio prozesuak garatzeko gune horiek baliatu behar ditugu.Zertan
|
lagun
dezakete ikasleek normalizazio prozesu hori garatzerakoan. Egoeraren jabe egin behar dute, eta udalerri euskaldunetako gainerako herrikideekin batera lidergo papera berreskuratu. Indarguneetatik irtendakoan eskatzen zaie ahalegin handiena, baina inguru horietan daudenean ere norberaren ardura izan behar da euskaraz egitea.Azterketa udalerri euskaldunetara bakarrik mugatu daiteke, edo zabaldu daiteke. Udalerri euskaldunen tipologian zentratu naiz interes berezia daukadalako, baina beste eremu batzuetara ere zabaldu liteke.
|
2017
|
|
Irakasleak behar al dira? Zertan
|
lagun
diezaiekete ikasleei kultura nagusiki aurrefiguratiboan?
|