Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎Ikasitakoa ulertu eta atxikitzeko metodo eta ikaskuntza teknika egokirik ez badu ikasketekin batera, oso zaila da ikaslea gai izatea eskatzen zaizkion edukiak azterketa batean islatzeko. EPL2R, Murder edo 2L2R2S metodoek lagundu diezaiekete ikasleei beren ikasketak arrakastaz gainditzen.
2010
‎Irakaskuntzan maiz erabiltzen dira zenbait material didaktiko eta ikaskuntza tresna, ikasleei arrazoitzea errazteko eta kontzeptu matematikoekin esperimentatzeko. Arte irudikapenek lagundu diezaiokete ikasleari nozio geometrikoak intuitzen Matematika nozioak irakasteko eta ikasteko testuinguru egokienetako bat forma artistikoak begiestea eta sortzea da. Halaxe dio Mercè Edo Basté Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Hezkuntza Zientzien Fakultateko matematikaren eta zientzia esperimentalen didaktika saileko irakasleak.
‎Halaxe dio Mercè Edo Basté Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko Hezkuntza Zientzien Fakultateko matematikaren eta zientzia esperimentalen didaktika saileko irakasleak. Aditu horrek azpimarratzen duenez, arteak lagundu diezaioke ikasleari “nozio geometrikoak intuitzen eta, aldi berean, sentimendu eta emozio estetikoak garatzen”. Pintura matematikoak Matematikaren arte dimentsioa pintura lan ugaritan islatzen da, halako moldez non haren begiespena eta haren gaineko lana baliagarriak izan baitaitezke diziplina horretako oinarrizko elementu konplexuagoak indartzeko.
2011
‎Lan hori “errebelatzailea” da, bermatzen baitu multimedia edukiak erabiltzen dituzten ikasleek metodo tradizionalak erabiltzen dituztenek baino gehiago hobetzen dutela. Horrek frogatzen du, lehen aldiz, irakaskuntzari aplikatutako informazioaren eta komunikazioaren teknologiek lagundu diezaioketela ikasleari emaitza akademikoak hobetzen. Azterlana, UAB Pere Marquès eko irakaslea buru duela eta ikasturteko azken hiruhilekoan egina, makroikerketa baten parte da.
2012
‎1 Eskola arrakasta. Nola lagun dezakete ikasleen familiek. Irudia:
‎O Eskola arrakasta. Nola lagun dezakete ikasleen familiek. Ikasleen Gurasoen Elkarteen Espainiako Konfederazioaren (CEAPA) zati bat, ikasleen emaitza akademikoak hobetzeaz arduratzen dena.
2013
‎2 Ahozko hizkuntza ikastetxean sistematikoki lantzeak lagun lezake ikasleen ahozko trebetasunak hobetzen?
2015
‎2 Ahozko hizkuntza ikastetxean sistematikoki lantzeak lagun lezake ikasleen ahozko trebetasunak hobetzen?
2016
‎Babesa behar duten hizkuntzei baliabideak eman behar zaizkie, horretara bideratutako guneetan. Euskararen kasuan arnasguneak dira kokaleku horiek, eta normalizazio prozesuak garatzeko gune horiek baliatu behar ditugu.Zertan lagun dezakete ikasleek normalizazio prozesu hori garatzerakoan. Egoeraren jabe egin behar dute, eta udalerri euskaldunetako gainerako herrikideekin batera lidergo papera berreskuratu. Indarguneetatik irtendakoan eskatzen zaie ahalegin handiena, baina inguru horietan daudenean ere norberaren ardura izan behar da euskaraz egitea.Azterketa udalerri euskaldunetara bakarrik mugatu daiteke, edo zabaldu daiteke. Udalerri euskaldunen tipologian zentratu naiz interes berezia daukadalako, baina beste eremu batzuetara ere zabaldu liteke.
2017
‎Irakasleak behar al dira? Zertan lagun diezaiekete ikasleei kultura nagusiki aurrefiguratiboan?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia