Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 569

2000
‎Beldurra daukat, hara joatean nire burua ez ote den egongo pausatuago Irlandako oroipenetan, herriko eguneroko bizitzan baino.
‎—Eta ezin al dira put... horietarat joan ni bezalako umeak ere, putzuetan plisti plasta ibiltzerat...?
‎Eta egin zuen osabak bere egitekoa, eman zidan ondotik bere lezionea... eta, aulkitik kakontzia hartu zuen, kanpoan husteko asmoz. Osabarekin nindoan ni, hura bat batean gelditu zenean. Eta ustekabean erran zidan:
‎—Ama, ez naiz harenganat zuganat baino lehenago joan nik hala nahi nuelako, baina zorretan nengoelako, eta barkamendua eskatu behar niolako, gure arteko kontu bategatik... —ihardetsi nion zintki eta egiazki— Baina, gaizki egin dudala iduritzen bazaizu, guztiz prest naukazu zuri ere barkamendua eskatzeko.
‎Eta Piarres Oihartzabal kapitainaren hitzak oroitu nituen, noiz eta poltsa diruz bete hura eman baitzidan, suma harekin gizon gizon egin nintekeelako esperantzan. Ordea, hantxe nindoan ni, ehun aldiz gizon izan zitekeena gizontto bat eginik...
‎Gerri biluzi hori inguratzera zihoazen nire beso dardartiak haren esku fermuek geldiarazi baino geroago, niregandik bereizi baino are geroago, ni sukaldean bakarrik utzi baino hagitzez geroago ere, haren ahoaren mendazko zaporea eraman nuen neurean.
‎Baina desengainuak eta porrotak gorabehera, badirudi gizakiok amodioaren bila joatera kondenaturik gaudela: hala joan zen Dabid eta hala noa ni. Eta beharbada horregatik, burua furgoneta barnera itzuli, eta atzeraka jiratu dut, Ruben zegoen aldera, belaunaren faltan nire begirakunea harenarekin gurutzatzeko, baina Estherrekin mintzatzen zetorren eta, zorigaitzez, ez da konturatu ere egin.
2001
‎Halere, bere ustetan," aurreko orren idazlanari Luis Haranburu Altunaz ari zen bere esnaia edo muiña ateratzeko ez dago Euskal Erritik atera bearrik", zeren emakumea" etxekoa, etxeari lotua, beti katibu dago gizonezkoaz konparatuta. Orrengatik, ongi daritzat emen jartzea, emakumearen bizitza nolakoa izan dan; eta guzia dijoa nik nere senitarte, erriko eta inguruetan ikusi ta entzun eta ezagutu dituanaz, gutxi gora beera".
‎Eztabaida aske eta zabal honek gauzatu behar duen mahai honen aurka inor agertuko balitz, bere izaera «ez demokratikoa» agerian jarriko luke, bistan baita, hitz egiteko prest ere ez dagoena, ez dela zentzu demokratikoaren jabe. Ez noa ni balizko portaera honen arrazoien bila ikerketa bat egitera, baina esango dut bestearen iritzi eta gogoetekiko errespetu eza itzela ezezik, demokrazia kontzeptu berarekiko beldurraren isla litzatekeela. Mahai honen funtsa, gure autogobernuari buruzko gogoeta eta proposamenak plazaratzea da, eta ez, inola ere, bakoitzaren proposamena inori inposatu nahi izatea.
‎Beste hizkuntzetako asma lanekin berdinduz gero –ez gorengo edo behengoekin, bai erdi mailakoekin–, ez da Joanak joan nire iritziz, haien parera heltzen. Gizarteko auziek, gizakien arteko harreman korapilatuek, alde asko izaten dute:
‎Ez dagokio lekuari, eta ez dihoakit niri, zein den zein baino goiztiarrago erabakitzea. Aurrean erakusten dituzten urteak fidagarri badira," Doña MarÃa Vicenta" rena" euscaldun emacume bat" ena baino zaharragoa da bi urtez.
‎Martxa hartan, ez zen oso luze joango nire ezkutaleku badaezpadakoa aurkituko zuten arte. Etxolaren banbuzko paretarekin estuagotu nintzen, kafe borra eta kafea galtzerdi batetik zehar nola, nire gorputza eta arima, pareta galbahe, bitan bereiz zitezela desiratuz, hala bata ez bazen, bestea behintzat libratuko zelakoan.
2002
‎Usoa Aragoien dut utzi. Hara noake ni etzi.
‎Maleta hartu eta geltokiko istilutik aldentzen hasi naiz pauso lasaiez. Ez dut presarik, ezta helburu jakinik ere, noraezean noa nire oinek zuzentzen nauten tokira. Babes keinu gisa sudurra bufanda azpian gordez negu hotz honetan aurrera noan heinean, emandako pauso bakoitza aurrekoa baino zailagoa egiten zaidala konturatzen naiz, bakarrik sentitzen naiz eta norbaiten beharra dut.
‎eta jakin nora doan ni lo utzirik.
‎Beraz, Estatu Batuetara joateko nire burua prestatzen hasi nintzenean, nire asmoa ez zen ezezagunaren bila joatea. Edo ez hori soilik:
2003
‎–Mesedez, Lertonera noa ni. Zein da nire trena?
‎Epaitegira noa nire espedientearen bila, eta eskaera bat egin dezadala idatziz. Baina zaila omen daukat, garai hori ez omen dagoelako informatizatua.
‎–Emango al didazu zu apur bat alaitzeko baimena? , ekin nion, ausart, izan ere Gabonak gezur puta bat izaten baitira, horregatik nindoan ni amarenera Gabonetako desegunak igarotakoan. Eta emakumea norbaiti ez itzultzeko eskatzen ari zitzaion...
‎Bide onetik nindoan nire adinekoen ondoan.
2004
‎Hau da, ideia eta sentimenduen zurrunbiloa sistematizatzen jakitea baino, hura deskribatzen iaioa izatean datzala, horretarako ditugun lehengaiak behar bezala ordenatuz. Hein batean kontrajarriak izan arren, bi teoriok badute funtsik, eta ez noa ni bata ala bestea aukeratzeko apetan inor jartzera, azken finean inporta duena emaitza bera baita: artelana, kantua, poema.
‎Laino tartetik doa nire ama ere, lau zaldiko gurdi batean. Eate ta Hodei daramatzi bere ondoan, ekaitzak, harri erauntsiak eta euri jasak beren eskuetan dituztelarik.
‎Halako baten, autobusaren geltokira iristear nengoela ikusi nuen Suha, korrika bizian autobusa hartzera zihoala. Momentu horretan banekien zertara zihoan nire lagun maitea: martiri izatera eta era berean hiltzailea.
‎–Begira ezak, Aitor, hik nahi duana esan ezak, baina uste diat bahoala nire ondotik. Eta horixe duk egia, egia bakarra.
‎Baina hura ere ez. Zu nire fruitu debekatua zara, baina Joana nire ametsak erein nituen lur gozo eta samurra da. Nire lehenengo neska laguna, esango nuke.
‎Ez diok deitu beharrik. Joanak niri deitu zidak eta horrekin aski duk.
‎Iratirekin bi kontu esan ditudalako ez noa harekin bizitzera. Nahiz eta Joana nire neska laguna izan, uste dut beste neska batzuekin hitz egin dezakedala. Eta Joanak horretara ohitu beharra dauka.
‎Kanpoko itxuraz antzekoak izango gaituk, baina besterik ez. Hura azkarregi zoak niretzat.
‎Ez da taktika mailako behin behineko jokabide gogorra. Are gehiago, estrategia hitzaz ulertzen dugunaz haratago doa nire iritziz erradikaltasun hori. Errotikako jarrera eta pentsaera filosofiko bat da, nazio identitatearen kontraesan unibertsalak munduko herri guztiak alderik alde zeharkatzen dituen neurrian, gure bizitzaren zentzu orokorrari barren barreneko izaera eransten dion bizi jarrera.
‎Besteen esanak oraingoz alboraturik, noan niretik aletxoren bat jartzera, Garziaren aipua aitzakia ona delakoan. Bere seme alabak ikastolara bidali dituen belaunaldi ausartari buruzkoa da.
‎(KANTUAN) Etxera noa nire auto telegidatu... E?
‎Ez noa ni neure poetikaren azalpenik egitera. Lehenengo neuk dakidan poetikarik eduki ere ez daukadalako, Nabarnizko nire jendeari ikasi niona ez bada, eta gero poetika, mugimendua bezala, ibiltzeak berak esplikatzen duelako, eta ez beste ezerk.
‎Bidaia horretan, jende asko topatu dut. Eta beraiekin noa ni ere. Gure hizkuntzak, kulturak eta Euskal Herriak, azken finean, beharrezko dute bide hori.
‎" Bai, tiroa... Eta, nik salto egin nian eta, astoa bazihoala ni ere saiatu ninduan handik barrena ospa egiten baina, zutik jartzearekin gainean bi guardia nitian... Buruan kolpea jo eta besoan giltz txar bat eginda eraman ninditean Etxabeko ezkaratzera eta, han hiru edo lau lanrober edo patrol horietakoak zeudean eta, izkina denetan eta sasiartean ere zibila mordoa, denak txanoa jarrita, haietako patrol batean sarrarazi ninditean eta, sartzearekin eta batere galdetu gabe di da, di da, goian eta behean zartako ederrak eman zizkidatek eta, gero:
2005
‎Geure izatetik eta egoera zehatzetik komunikatu eta pertzibitzen dugun neurrian, Semantikaren arloan kokatzen da zentzuaren mundua. Bihoazkie nire eskerrik handienak eta zintzoenak, batetik, komunikazioaren unibertsoan murgiltzen eta soa zorrozten irakatsi didaten Psikologia Fakultateko Jose Luis eta Terexa adiskide eta lankideei, eta bestetik, Areson izerdi patsetan, kontzeptuen hezur mamiak euskaratzen horrenbeste lagundu didaten Euskara Taldeko Teresa Belasko, Iñaki Arregi eta Lola Figueiredo adiskideei.
‎–Hara txerri alprojok! –aldarrikatu zigun bere tripontzi gaineko kate eta txapa guztiak astinduz– Nora doaz nire baskoak?
‎Hau ez duk ba honela geratuko! Zerri hauei ez utzi hemendik joaten ni itzuli bitartean!
‎Zaude, zaude, zu emen bizarrak koipetzen, beti auzitan bezela katu, ta etxekoakin. Agur; banoa ni nere basora.
2006
‎Eskailerak igotzen hasi garenean bera egokitu da aurretik, eta, estu samarrak direnez, atzetik noa ni.
‎han noa ni atetik fuera...
‎Aitatxiren ezpata zaharrak, bertzalde, behialako gerlari baten itxura eransten zidan. Hartan nabari nuen urte bakar baten joanak nire gorputzari ekarritako kanbiamendua. Garrüzetik lekutzean, altzairu pisua jasotze hutsak lanak ematen zizkidan; orain, nire besoek buru gainean inarrosten ahal zuten neke handi handirik gabe.
‎Guztiak jeltzaleak, edo ia denak, hori esan gabe doa. Horregatik ez naiz joaten ni: auskalo zer pentsatuko luketen batzordean, jende horrekin nahasten hasi izan banintz; latzak entzun nituzkeen.
‎Gero, niri begiratu zidan: goazen nire etxera, Werner, han seguruago egongo zara.
‎errorik gabe, lekuak ez dira loturak; batera edo bestera joateko asmoak, berriz, are gutxiago. Eta Marseillakoa ez baitzen asmo bat besterik, han nindoan ni Parisa, batere hausnartu gabeko erabaki baten ondorioz.
‎meta hartara noa ni
‎Lakuaren inguruan bizi direnen zeregin nagusia bera jagotea eta iraunaraztea da. Ezin hemendik gorputza hor busti barik joan ni. Zurien aldean busti nuen legez.
2007
‎Egun o [r] i argitu, utsik bialtzea. gure etxian sartu, Orregatik beste bi besarkadak artu noa ni jartzea. ta nor apartatu.
Zoaz nire gelatik, ostikoka atera baino lehen!
‎Carmenen desira ordena zen Haizeminentzat. Carmenen desiraz edonora nindoakeen ni ere, aditzak trinkotuz. Carmenen desira:
‎— Ale, ale, utzkitzue haurkeria horiek bazterrerat eta zoazte nik erranen egiterat aita jin gabe, bertzenaz kasu.
2008
‎Ez dut sekula kafea etxean hartzen. Nahiago dut terrazara joan nire arkatz eta blokarekin, eta deigarria edo interesgarria zaidanaren krokisa marraztu. Jende desberdinaren elkartzeak gustatzen zaizkit.
‎Baina ez litzaidake gustatuko batzuen gustukoa izatea. Alliot Marie galeriara datorrenean, agurtzen nau, baina gero ez naiz bere gibeletik joaten nire koadro bakoitza esplikatzera. Ez zait interesatzen.
‎Bere apeta edo helburua bete balu bezala otzandu zen zakurra eta muturra lurraren pare zuela hasi zen ibiltzen. Emakumea isilik zihoan nire ondoan. Etxean nirekin zer gerta zitekeen, zer egin zezakeen pentsatzen arituko zen beharbada.
‎Gau hartan, neure buruari galdetu nion ea zintzoa nintzen maite nindutenekin. Ez ote zihoan nire bizitza gainbehera, ni konturatu gabe.
‎Eta hartaz, ez nuen gogorik ezer kontatzeko haren HIRU GIZON BAKARKA liburuari buruz. Baina, bihoa nirea.
‎LEO. Aurreratu zeu, oraintxe noa ni.
‎Herria maite dudalako/ saiatzea da nire egite,/ eta beraien eskuetan/ ez uztea gure suerte,/ boluntario egin naiz/ eta hortik doa nire ibilte,/ gure eskubideak/ ukatu egiten dizkigute. / Zer gara gu baina trata/ gintzaten hain diferente?
‎Haiei esanahiak eman nahian. Kalean nindoan nire pentsamenduetan galduta Frankek deitu duenean. Berlinen nago?
2009
‎Horregatik, Jaurlaritzaren datuek ez dute errealitatea ondo islatzen. Errealitatea da jendeak pentsatzen duela" nora noa ni haurrarekin" eta ez dituela hainbeste aukera aurkitzen.
‎Lehenengo harria botata dago", amaitzen zuen Gorka Morenok. Ba, horra doa nire bigarren harria edo lehen zura.
‎Nik erritmoa behar dut. Inguratzen nauen guztia makal badoa ni ere makal noa. Eta hori obran nabaritu egiten da.
‎Inoren laguntasuna jok biziteko. Laguntasun ezak badakusk nora erakarri joan nire gorputz ahuldu hau; laster naiagok ni hilobian. Baina lezino hau ikasten badok ikasi, poz bat eroango joat neugaz.
‎Agur Txanton gizajoa!, eta agur nire txarrikumetxu gaixoa! Haxe izan zoan nire azkena. Arrapaladeari emon neutsaan baina, alperrik izan zoan.
‎" Hamaika eta erdiak zoazan ni plazara orduko. Apostu edo norgehiagoka laster zoanez, jentea urduri jegoan, kolkoaren kili kilia gorde ezinik.
‎Antza 20 urtetik 40 urtera bitarteko jendea da gehien kutsatzen ari dena. Ni orain Guadalupeko Basilikara noa nire biziagatik otoitz egitera!
‎–Gaur ere aitak 5 euro bakarrik eman dizkit. Nora noa ni 5 eurorekin?
‎paradigma da. . Utzi zeure lurra, zeure ahaideak eta zeure aitaren etxea, eta zoaz nik erakutsiko dizudan lurraldera, agindu dio Jaunak Abrahami.
‎Baina hori ere bada: , gorantz dijoaz nere begiak? (A.
‎Metroa arin zihoan niretzat erabat berriak ziren New Yorkeko paraje haietan barrena eta, horregatik, mapa eskuetan izanda ere, arreta handiz begiratzen nien geltokien izenei. Azkenean heldu nintzen nirera, Wilson Avenue ko geltokira.
‎– Goazen nire gelara garagardo bat edatera eta kontatuko dizut. Zer ordu da?
‎–Bertara eramango diat, erantzun zidan Xantik eskatu orduko?. Oraintxe noak ni ere.
‎Hainbeste, ze azken sei urte hauetan ariketa handiak egin behar izan ditut, galduta uste nuen mundu propioa aurkitzeko. Eta aurkitzen noan ni horrek bakarrik egon nahi duela ikusi dut, bakarrik eta lasai. Neure lekuan.
‎–Nik ere bai, eta hala ere ez natzaio joan nire errege salatzera.
‎Ez zen luze joan nik haren hitzen berri jakin gabe.
‎Ez Miossensek, ezta Aubignék ere, bistan dena. Armagnac bera, urte eta erdi lehenago Normandiara joan gabe nirekin Parisen gelditu zena, jakinaren gainean zegoen. Sinesteak lanak, baina ene begi parean froga.
‎Nola jakin dezake halako umetxo batek atzerritar hizkuntza bat? Ingalaterrara goazenean nire tartekoek irribarre isila egiten dute katalanez hasten direnean.
‎XABI: Segi aurrera, oraintxe noa ni.
‎ALIZIA. Ez, lasai, banoa ni.
‎ITXASO. Baina Leo! Joana nire lagunik onena da eta oso gaizki pasa du bere aitaren kontuarekin. Ezagutzen duzu Kandido, ezta?
‎IGONE. Utzi, banoa ni. (bidean) Mimi gaixoa...
‎Ondo egin duzu. Oraintxe noa ni hara.
‎MARGARI: (gizonei) Mesedez ez joan ni bueltatu arte. Eta norbait etortzen bada, berehala jaitsiko naizela.
‎NEKANE. Bai... Tira, banoa nire bule? –Nagusiaren?
‎KANDIDO: Ikerne, segi zuk, oraintxe noa ni, aitonarekin hitz egin behar dut.
‎KAR: Itxoin hor, oraintxe noa ni!
‎Nik eztet pekatuik in behar ta!. Pekatua itea zuek zoazte.Zuek baitzoazte ni hiltzea.
‎Eta ezker abertzale ilegalizatua, zertan ari da? ETAri adio, banoa nire bidetik esateko ausardia izan balu, aurkeztu liteke. Ez daki, ez du nahi, ez da ausartzen.
‎Peshauarrera noa nire familia osoarekin; borrokak hasten badira, inork ez gaitu babestuko. Mohammad Karimen hitzak dira, handik aterako zien auto baten bila ari zen.
‎Berandu agertu zait, baina eguna zabaltzerako atera gara itsasora, ganbela bestondoak handituta. Berak lema daramala, kazan noa ni, bita eskuan dudala, aurreneko atun txikia harrapatu dugunean.
‎Adio Singer etxeari, Eliseiev dendari, Aurora zinemari! Doazela nigatik Griboiedova ubide hondora Stroganov jauregia, Anixkov zubiko brontzezko behorrak eta Grand Hotel Europa atariko mila zaldiko autoak!
Bihoazkizue nire agurrik senideartekoenak eta desirarik onenak.
‎Nire ustez Soitu ez da inolako biktima, baina hori entzun eta irakurri dut hortik zehar. Gehiegitxo esatea suertatu zait eta horretara nindoan nire postarekin. Kapitalaren aurka, biktima bezala jartzen denarekin kontuz...
‎Bestelakoa zen nire ametsa: zugana bisitan etorri eta kontatzea ondo zihoazela nire zientzia ikerketak, esan zuen Dariok irribarre bortxatua eginez, edo zuri aholku eskatzea etika profesionaleko kasuren bati buruz edo jakinaraztea suero berri bat aurkitu nuela.
‎" San Martin Loinazeko monumentuan genuen zita. Donostiatik Beasainera zetorren Txabi, eta Eibarretik nindoan ni haren enkontrura, dinamita karga bat kotxean neramala. Gobernu Zibileko komunetan jartzeko ginen lehergailua, gauean erlojuz leherrarazteko".
‎zure aita beste gizon guztiak bezalakoa zen, bazituen grinak, ahuleziak, denok bezalako egoa, besteok ez bezala mozorrotua agian, inozoak liluratu eta bereganatzen baitzituen; galdetu al diozu inoiz zeure buruari ea benetan hilik ote duzun ama, ez ote zuen ihes egin senarraren etengabeko desleialtasun" mistikoak" jasan ezinik, beharbada Aurovillen ere efeboak eta dontzeila samurrak limurtzen ibiliko zen yoghi zintzoa. ...dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zik... Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, burugabe horrek, baliteke bakarrik berriro igotzea lortzea, baina zuri loturik nago, zutaz maitemindurik, eta nuke bakarrik egin bidaia hori zurekikoa eten gabe, zu nire bizitzatik ezabatu gabe, eta ez zaitut galdu nahi, maite izan dudan emakume bakarra zara, eta bizitza osoan dudan bakarra; hori desira da, Ananda, hara; ez, Sara, maitasuna da; desira, Ananda, ego hutsa, niri aurpegiratzen didazun berbera.
‎Gogamen lohia duzu, Sara, ez zara konturatzen haizeak nondik jotzen duen ere, zertarako landu ditugu hainbeste yoga liburu, honetarako?, ez duzu zipitzik ere ulertu; zeu zara, Ananda, ezer ulertzen ez duena, yoga liburuek ezin dituzte ezabatu sentimenduak eta giza grinak; horixe da, ordea, kontua, Sara, egoaren uholdeei eusteko sortua baita yoga; baina, Ananda, nola sinets ditzakezu oraindik horrelako asmakeriak, gertatu den guztia gertatu eta gero, zer uste duzu, liburu horiek maitagarrien ipuinak direla?, eta zure aita sentimendu ororen nagusi, ipotxen errege balitz bezala?; berriro iraintzen nauzu, Sara, eta nire aita ere bai, hura gizon betea zen, behin eta berriz erakutsi zuen hori; ez dizut esaten hala ez zenik, Ananda, baina hark ere zakil tentekorra zuen, ar gehienek bezala, eta neska eta mutil gaztetxoak atsegin zituen, pederastiaren mugaraino, eta ez dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zikina, orgasmoak izatea, gozamenez eztanda egitea, zure sabelaren gainean lokartzea eta esnatzean zakila miazkatu eta berriro gure gaztetasunaren sua berpiztea, ekin, bizi, eta ez soilik zure zakila barruan dudala geldirik iraun, tantra meditazioan, otoitzean, eta garbiketa praktika amaigabeak eginez larrutan egin behar dugun bakoitzean, pentsatuz ez dakit zer eroriko zaigula zerutik, gauzarik ederrena balitz ere ez leukake zertan ito gure grina eta gure egoa, bai, egoa, Ananda, ni neu izan nahi dut, ego hutsa; zu zeu, Sara, zu zeu, zeurekeria horretan itoko zara, ez duzu ikusten lakioan erortzen ari zarela, ez duzu ikusten liluramenduaren infernura arrastatzen nauzula; eta gustura asko irristatzen zara nirekin batera, memelo alaena, baina onartu egin behar duzu, obsesionaturik bizi zara, naturalago jokatu behar dugu, normalago, Ananda, hainbeste nahasmen mistikorik gabe; nahasmen mistikoa diozu, milaka urtean milaka pertsona zintzok eta hainbat santuk ondutako jakintzari nahasmen mistikoa deritzozu; beharbada ez dira irakaspen okerrak, Ananda, agian dena egia da, baina gu hemen eta orain bizi gara, geure gurari eta ametsekin, eta ezin dugu amildegian behera bota geure nortasuna, ez iezadazu eskatu ni neu izateari uko egiteko, hori inoiz ez, izan ere modu ezkutu bat baino ez da emakumearen zapalkuntza puta hau luzatzeko, ulertzen, polit horrek?; zeu zara, Sara, ezer ulertzen ez duena, emakumearen zapalkuntza diozu benetako askatasun osoa eskaintzen ari natzaizularik, bai baitakit nora noan, behin izan nintzen-eta hantxe, Kailas mendian, nire izatearen gailurrik gorenean, nortasun oroz harago, eta gailur hura bion artean iraunkor bihur dezakegu, hantxe geratu betiko, eta handik euskal arraza berria hedatu mundura, eguzkiaren errainuen antzera, fida zaitez nitaz; erabili egin nahi nauzu, Ananda, igo zaitez zeu bakarrik mendi arraro horretara, behin han izan bazara berriro ere igoko zara, nahi duzun denbora guztian geratu, lagunduko dizute Iñigo eta besteek euskal zera horretan, eta ni hemen behean zain geratuko natzaizu, bihotz zabalik, ez zaitut gorroto, Ananda, nire bizitzako gauzarik onena zara, baina ezin dizut jarraitu amildegira; amildegi deitzen diozu gailurrari, ...dakit zuon bion arteko harremana bera ere oso sanoa izan ote zen, intzestuaren usaina hartzen diot...; urde halakoa, zerria, zerria, zure gogoa gorotzez beterik dago, berriro iradokitzen baduzu aitak bortxatu egiten ninduela, hil egingo zaitut; nik ez dut halakorik esan, Ananda; hil egingo zaitut, Sara, jainkoa, zer gertatu zaigu, hain ondo zihoan dena; ez mehatxurik niri, gero, Ananda, dena ondo zihoan nik guztiari men egiten nion bitartean, baina ni neu izan nahi dut orain, eta begira zer esango dizudan, prest nago yogaren bidean sakontzeko eta Iñigok eta Xabierrek proposatzen duten zorakeria hori ere errespetatuko dut, muga bateraino behintzat, baina aldi berean ni neu izan nahi dut, jende guztiak bezala gozatu sexuaz, larrua aurretik eta atzetik jotzen didazula sentitu, zergatik da hori zik...
‎doan hegaztiari. Eta haren gibeletik noa ni ere,
‎Hileta Zarautzen egin zen, baina ez dut elizkizunari buruzko oroitzapenik. Oriora, familiako panteoira, eraman genuen gorpua, eta aldapan gora gindoazela hilkutxaren atzetik, nire arreba nagusia zihoan nire aurrean. Beltzez jantzita zegoen.
‎Administrazioa bera eta bere eratorrien emaitzak zenbatu ditut hemen, baina ez irakaskuntzakoak, horiek beste sail batean doazelako nire ustez egokiago. Ekoizle nagusia, urtea joan eta urtea etorri, Eusko Jaurlaritza da, %47rekin aurten; Gipuzkoako Foru Aldundia dator bigarren, hori ere tradizionalki, %16rekin; hurrena, Nafarroako Gobernua %8rekin.
‎" Zaudete! hots egin zien Albak, banoa ni!"
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
joan 567 (3,73)
Joan 2 (0,01)
Lehen forma
noa 95 (0,63)
doa 65 (0,43)
joan 41 (0,27)
nindoan 33 (0,22)
Goazen 29 (0,19)
zihoan 24 (0,16)
banoa 23 (0,15)
Zoaz 14 (0,09)
joango 12 (0,08)
joateko 12 (0,08)
zoaz 12 (0,08)
joatea 10 (0,07)
Banoa 9 (0,06)
doaz 8 (0,05)
Joana 7 (0,05)
joaten 7 (0,05)
noan 7 (0,05)
badoa 6 (0,04)
goazen 6 (0,04)
zihoazen 6 (0,04)
doala 5 (0,03)
Bihoakie 4 (0,03)
goaz 4 (0,03)
joatean 4 (0,03)
noala 4 (0,03)
noanean 4 (0,03)
zihoala 4 (0,03)
Hoa 3 (0,02)
Joanak 3 (0,02)
banindoan 3 (0,02)
doana 3 (0,02)
joandako 3 (0,02)
nindoala 3 (0,02)
Banindoan 2 (0,01)
Bihoakio 2 (0,01)
Joan 2 (0,01)
Zoazte 2 (0,01)
bazoaz 2 (0,01)
bihoa 2 (0,01)
bihoakie 2 (0,01)
doan 2 (0,01)
doanean 2 (0,01)
gindoazen 2 (0,01)
joan arte 2 (0,01)
joan gabe 2 (0,01)
joana 2 (0,01)
joanda 2 (0,01)
joanen 2 (0,01)
zihoazela 2 (0,01)
zoazte 2 (0,01)
Badoa 1 (0,01)
Bagoaz 1 (0,01)
Bihoa 1 (0,01)
Bihoaz 1 (0,01)
Bihoazkie 1 (0,01)
Bihoazkizue 1 (0,01)
DOA 1 (0,01)
Doakiela 1 (0,01)
Doazela 1 (0,01)
Noan 1 (0,01)
Zoazten 1 (0,01)
badihoakit 1 (0,01)
bahoala 1 (0,01)
bainindoan 1 (0,01)
baitoa 1 (0,01)
baitzihoazen 1 (0,01)
baitzoazte 1 (0,01)
banindoala 1 (0,01)
bazihoala 1 (0,01)
bihoakizu 1 (0,01)
bihoakizue 1 (0,01)
bihoaz 1 (0,01)
bihoazkizu 1 (0,01)
dihoakit 1 (0,01)
dijoa 1 (0,01)
dijoaz 1 (0,01)
doakie 1 (0,01)
doakien 1 (0,01)
doakio 1 (0,01)
doakit 1 (0,01)
doakizu 1 (0,01)
doakizue 1 (0,01)
doan bitartean 1 (0,01)
doazelako 1 (0,01)
doazenak 1 (0,01)
doazkie 1 (0,01)
gindoazela 1 (0,01)
goazela 1 (0,01)
goazenean 1 (0,01)
hoa 1 (0,01)
hoana 1 (0,01)
joan aurretik 1 (0,01)
joanak 1 (0,01)
joandakoan 1 (0,01)
joateak 1 (0,01)
joatearena 1 (0,01)
joatekoa 1 (0,01)
nindoakeen 1 (0,01)
nindoana 1 (0,01)
nindoanerako 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
joan ni ere 24 (0,16)
joan ni etxe 19 (0,13)
joan ni esker 10 (0,07)
joan ni lagun 10 (0,07)
joan ni ama 8 (0,05)
joan ni bila 7 (0,05)
joan ni buru 7 (0,05)
joan ni seme 7 (0,05)
joan ni bulego 6 (0,04)
joan ni gabe 6 (0,04)
joan ni alaba 5 (0,03)
joan ni gela 5 (0,03)
joan ni iritzi 5 (0,03)
joan ni ondotik 5 (0,03)
joan ni agur 4 (0,03)
joan ni bizitza 4 (0,03)
joan ni gorputz 4 (0,03)
joan ni ni 4 (0,03)
joan ni auto 3 (0,02)
joan ni begi 3 (0,02)
joan ni bezalako 3 (0,02)
joan ni familia 3 (0,02)
joan ni ha 3 (0,02)
joan ni hitz 3 (0,02)
joan ni oin 3 (0,02)
joan ni txakur 3 (0,02)
joan ni aita 2 (0,01)
joan ni ate 2 (0,01)
joan ni atze 2 (0,01)
joan ni aurpegi 2 (0,01)
joan ni azken 2 (0,01)
joan ni bat 2 (0,01)
joan ni begirada 2 (0,01)
joan ni beldur 2 (0,01)
joan ni bide 2 (0,01)
joan ni bihotz 2 (0,01)
joan ni bista 2 (0,01)
joan ni egon 2 (0,01)
joan ni erabaki 2 (0,01)
joan ni erakutsi 2 (0,01)
joan ni etorri 2 (0,01)
joan ni furgoneta 2 (0,01)
joan ni gizon 2 (0,01)
joan ni guraso 2 (0,01)
joan ni guzti 2 (0,01)
joan ni handi 2 (0,01)
joan ni harridura 2 (0,01)
joan ni hau 2 (0,01)
joan ni haur 2 (0,01)
joan ni hemendik 2 (0,01)
joan ni hori 2 (0,01)
joan ni hura 2 (0,01)
joan ni jantzi 2 (0,01)
joan ni joan 2 (0,01)
joan ni lan 2 (0,01)
joan ni lehen 2 (0,01)
joan ni lehenengo 2 (0,01)
joan ni nahi 2 (0,01)
joan ni neska 2 (0,01)
joan ni neu 2 (0,01)
joan ni ohe 2 (0,01)
joan ni Paris 2 (0,01)
joan ni pentsamendu 2 (0,01)
joan ni sukar 2 (0,01)
joan ni uste 2 (0,01)
joan ni aburu 1 (0,01)
joan ni adineko 1 (0,01)
joan ni Afrika 1 (0,01)
joan ni ahalegin 1 (0,01)
joan ni ahizpa 1 (0,01)
joan ni aho 1 (0,01)
joan ni ahots 1 (0,01)
joan ni aintzira 1 (0,01)
joan ni aitor 1 (0,01)
joan ni aitzin 1 (0,01)
joan ni ale 1 (0,01)
joan ni aletxo 1 (0,01)
joan ni alokatu 1 (0,01)
joan ni amets 1 (0,01)
joan ni amona 1 (0,01)
joan ni anaia 1 (0,01)
joan ni arazo 1 (0,01)
joan ni are 1 (0,01)
joan ni Azpeitia 1 (0,01)
joan ni Bartzelona 1 (0,01)
Joan ni bulego 1 (0,01)
Joan ni estazio 1 (0,01)
joan ni Gasteiz 1 (0,01)
joan ni Internet 1 (0,01)
joan ni Maule 1 (0,01)
joan ni Seattle 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia