2003
|
|
Nolanahi ere, garai hartatik aurrera bukatutzat eman ei ziren XVIII. mendean guztiz ohikoak izan ziren etxebizitzen arteko eskailera ederrak eta
|
jendearen
arteko harremana ahalbideratzen zuten patio zabalak. Eta horrela iritsi gara gaur egunera, auzokoarekin bat egin ahal izateko ia ataririk ez duten etxeetan bizitzera, eskailera zulorik ere ez duten etxe horietan bizitzera.
|
2004
|
|
botere publikoek benetan informatu dezatela. Gai horretan adituak direnen eta benetan ikuspegi desberdina duten
|
jendearen
arteko eztabaida bultza dezatela. Eta gizabanako bakoitzak, berriz, exijitu dezala ezagutza, hor doakigulako bizitza.
|
|
Euro hiria ekimena, goitik hasita, ez da herrian txertatu. Baina muga ondoko
|
jendearen
arteko ezagutza soilaren bidez ere ez da muga gainditu. Hau da, tradizionalki garatu den kontrabandoaren bidez edota Benten inguruetan garatu izan diren harremanek soilik ez dute aski eragiten gizartean, ezta anaitasunezko festek ere.
|
|
Beste batzuk, hotz dira, eta bakarti. Eraikin horiek
|
jendearen
arteko harremanak ere zehazten dituzte.
|
2005
|
|
Demokraziaz mintzatzen denean, sistema politikoaz besteko gairik ez da aipatzen. Ez dira eztabaidatzen egunero inork aipatu gabe gure bizitzak mugatzen dituzten kontuak, ez ditugu kolokan paratzen afektibitatea edo maitasuna kudeatzeko porrot egin duten manerak, ez zaigu bururatzen
|
jendearen
arteko harremanek egokiagoak eta erosoagoak izan luketela, demokrazia autentikoago batean, ez diogu gure buruari galdetzen nori egiten dion mesede gure ekonomia partikularren berri jendaurrean emateko debeku adierazi gabeko horrek, eta isilik segitzen dugu, otzan, gure sekretutxoak gordeta... Dinouart apaizak herritarrok horrela, isilik, egoteko esaten zuen.
|
|
Igandero gerturatzen zen jendea mezetara eta mezatik irteeran, harreman berriak ezartzeko aukera izaten zen. Alvaro Gastonen aburuz," elizaz gain, bolatokia eta errekako garbilekua ere
|
jendearen
arteko loturak sortzeko gune izaten ziren". Orain horrelakorik ez dago, eta badaude, garrantzia galdu dute herriko bizitzan.
|
2006
|
|
Azken hau ezberdinen arteko akordioa, tradizio politiko ezberdinetatik datorren
|
jendearen
arteko koalizioa eta ikuspegi nazional ezberdina daukaten gizon eta emakumeen arteko koalizioa, baina ezkertiarren arteko akordioa.
|
2007
|
|
Guri
|
jendearen
arteko zubiak egitea tokatzen zaigu, gu zubi egileak gara, pontifex. Nik ez daukat zertan esanik, «Euskal Herriak nazio bat izan behar du, edo independentea izan behar du!» Eta arrazoi berarekin ez zaio kardinal bati tokatzen «España una santa apostolica y por la gracia de Dios» esatea, politikoen lana da hori esatea eta erabakitzea.
|
2017
|
|
Beste hainbeste aipamen kezkagarriekin batera liburu zuriak onartzen du ez direla ondo azaltzen EBren parte izatearen hobariak bertako arkitektura instituzional konplexua ulertzea zaila delako. Bruselako eurokrazia itxia eta
|
jendearen
arteko distantzia onartzen da, baina horren zioa ez da komunikazio arazoa baizik eta EBren diseinu instituzionala bera zeina korporazio handien menpekoa den. Izan ere, enpresa handi horien lobbyek elkartearen agenda baldintzatzeko gaitasuna dute.
|
|
Hizkuntzaren eta
|
jendearen
arteko harremanaz mintzatu zaigu. Sistema sozialek hizkuntzetan duten eraginaz, euren arteko indar korrelazioaz eta instituzioen eta elkarte sozialen jarreraz:
|
2019
|
|
Eta, besteak beste,
|
jendearen
arteko dibertsitatea aldarrikatzen dute: " Dibertsitatea aberastasuna, erakus dezagun gure elkartasuna" (Dibertsitatea).
|
2020
|
|
Gau Irekia genuen aurrean. Aurten inoiz baino beharrezkoago genuen, ekitaldiak helburu baititu
|
jendearen
arteko harremanak bultzatzea eta auzoetako giza eta gizarte aberastasunaz gozatzeko aukera ematea. Antolatzaileek aurre egin behar izan diete izurriak ekarri dituen oztopo eta eragozpenei; baina, zailtasunak zailtasun, auzoetako jendeak erantzun ederra eman du.
|