2014
|
|
1 Berrirakur ezazu, arreta handiz, 2 jardueran aurkeztu zaizun hasierako egoera, eta bete ezazu honako taula hau. Ondoren,
|
jarri
binaka, eta erkatu bion erantzunak.
|
|
Gero,
|
jarri
binaka, eta aztertu bien erantzunak, horiei buruz hitz eginez; bi erantzunak bakar batean elkartu eta bigarren laukian idatziko duzue, bakoitza berean.
|
|
1 Energiaren eraldaketa informazio testua arreta handiz irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin itzazue ariketak:
|
2016
|
|
duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu
|
|
6 Azelerazioaren zeinua informazio testua irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin aurreko ariketen zuzenketa.
|
|
orain. Horretarako,
|
jarri
binaka eta jarraitu honako urrats hauei.
|
|
a) Lehenik eta behin,
|
jarri
binaka eta begiratu arretaz kartela. Saiatu ahalik eta informazio gehien ondorioztatzen
|
|
bakoitza dagokion lekuan jarriz. Ondoren,
|
jarri
binaka
|
2017
|
|
5 Orain,
|
jarri
binaka, eta zuzendu itzazue ariketak. Ondoren, zerrenda itzazue zuen eguneroko jardunean
|
|
izan duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu honako adierazpen hauek eta erabaki egia edo
|
|
1 Begiratu denbora lerroari,
|
jarri
binaka eta banatu bikoteen artean honako gertakari hauek. Gertakari
|
|
Ondoren,
|
jarri
binaka. Prozedura bera erabiliz, bikoteko kide bakoitzak bestearen nortasuna aztertu eta diagrama batean adierazi du.
|
|
Bertan ateratako kalkulu zinematikoekin energia kalkuluak egingo dituzue orain. Horretarako,
|
jarri
binaka eta jarraitu honako urrats hauei.
|
|
6 Azelerazioaren zeinua informazio testua irakurri ondoren,
|
jarri
binaka, eta egin aurreko ariketen zuzenketa. Egindakoak arrazoitu eta egokitu beharrekoak egokitu.
|
|
Marrazkian, baloia jaurtitzeko unean baloiari eragiten dioten indarrak marraztu dira. Ereduari jarraituz,
|
jarri
binaka eta marraztu itzazue baloiak jasaten dituen indarrak hiru posizio hauetan:
|
|
1 Informazio testua irakurri ondoren, eta, adibideari jarraituz,
|
jarri
binaka, eta irudika itzazue, indarren diagrama erabiliz, honako egoera hauetako indarrak:
|
|
5 Orain,
|
jarri
binaka, eta zuzendu itzazue ariketak. Ondoren, zerrenda itzazue zuen eguneroko jardunean akzio erreakzioaren printzipioa agertzen diren zenbait ekintza.
|
|
Ikus ezazu metalen inguruko denbora lerroa, historian izan duen garrantziaz jabetzeko. Ondoren,
|
jarri
binaka, aztertu honako adierazpen hauek eta erabaki egia edo gezurra diren. Amaitzeko, eta horietan oinarrituta, idatz ezazu burdinaren inguruko paragrafo bat blogerako.
|
|
a) Lehenik eta behin,
|
jarri
binaka eta begiratu arretaz kartela. Saiatu ahalik eta informazio gehien ondorioztatzen galderak gidalerro gisa erabiliz.
|
|
1 Lehenik eta behin, bakarka, osatu puzzle digitala, esaldi bakoitza dagokion lekuan jarriz. Ondoren,
|
jarri
binaka eta komentatu erantzunak.
|
|
1 Begiratu denbora lerroari,
|
jarri
binaka eta banatu bikoteen artean honako gertakari hauek. Gertakari bakoitza bikote batek baino gehiagok landuko dute beti.
|