Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 557

2013
‎3 Zuetako batzuentzat, beharbada, posta elektronikoa erabiltzen duzuen lehen aldia izango da. Beraz, hemen dituzue horretarako jarraitu behar diren urratsak:
‎Horrez gain, elkarri galderak egiten dizkiogu etengabe. Galderak, gainera, ez dira gauza solteak izaten normalean; galdera batek erantzuna dakar, sarri haren ondoren beste galdera bat dator& eta horrela jarrai daiteke, elkarri galderak eginez, adreilu bat beste baten gainean jarriz bezala, elkarren zeregin komunikatiboa amaitutzat ematen den arte. Jakina, solaskideek trukatzen dituzten galdera erantzunen artean, lotura eta ordena logikoa egon behar da.
‎Bertatik bertara jarraitu ditu, besteak beste, herrialde arabiarretako protestak.
‎7 Zein da, konposatu dituzun diskoen artean, zuretzat garrantzitsuena edo kuttunena? Ongi segi eta jarraitu egurra ematen. Eppur si mouve!!!!!
‎Urtetan egindako lanaren emaitza da, baina ez nik egindakoarena bakarrik; nigatik egin dutena eskertzeko modua ere bada. Eta aurrera jarraitzeko akuilua.
‎Bai galderak egitean, bai erantzunak ematean, esaldi zentzudunak eta zuzenak erabili dituzu. Beraz, horretan trebatzen jarraituko duzu jarduera honetan.
‎2 Hurrengo urratsa galdera horiek zure truke kideari helaraztea izango da. Kontuan izan posta elektronikoaren erabilera segurua dela, baina hori ziurtatzeko, protokoloari jarraitu behar diozula, baita ikastetxean ere:
‎b) Leku deskribapen bat egitean, elementuak ordena batean aurkezteko plan bati jarraitzen dio idazleak.
‎Deskribapen plana finkatzea eta hari zintzo jarraitzea ez da nahikoa leku deskribapen on bat egiteko. Beharrezkoa da, halaber, hitz egokiak erabiltzea, deskribatu nahi den lekuaren elementuak ahalik eta modu zehatzenean eta zuzenenean izendatzeko.
‎Leku deskribapenak egiteko, hiztegi aberatsa erabiltzea garrantzitsua dela esan dugu; jarrai dezagun, beraz, horretan trebatzen.
‎3 Ordena itzazu hautatutako elementuak jarraituz .
‎Herritik gora igotzen dagoen auzuneko azken baserriaren aurretik pasa zinetenean, azienda sumatu zuen Xeik, eta, artzain txakur orok egingo lukeen moduan, hantxe geratu zen, geldi, bere lana egiteko prest. Zuk aurrera egin zenuen, besteetan bezala, usainari jarraikiz jarraituko zitzaizula pentsatuz. Baina ez zen hala izan; ez zenuen txakurra berriro ikusi, eta, orduz geroztik, galduta dabil hain maitea duzun txakurra.
‎2 Binaka jarrita, txakurraren jabearen eta aurkitu duen pertsonaren arteko elkarrizketa egingo duzue, aurrez prestatu dituzuen galderei jarraituz . Erabaki nork emango dion hasiera elkarrizketari, eta nola; adostu esango duzuen guztia eta esateko modua.
‎a) Taldeka berriz ere, eta lehengo baldintza beretan, jarraitu osatzen fitxaren zerrenda.
‎Hezkuntzaren esparruan ere, kantuen bitartez, irakasteko eredu bat sortu du. Argizaiola sariarekin, Gerediaga Elkarteak urtetan egin duen eta egiten jarraitzen duen lana eskertuko dio. Omenaldi ekitaldia Atarte Kultur Elkarteak diseinatu du.
‎1 Ordenatu eta sailkatu Basajauni buruzko informazio guztia taula batean. Kategoriatan sailkatu behar dituzu, ordena logiko bati jarraituz ; batetik, kategoria idatziko duzu, eta, bestetik, kategoria bakoitzari dagokion ezaugarria.
‎" Balego eta balitz, elkarren atzetik dabiltz" dio esaera zaharrak; aurreko urratsean taldean egindakoa ez da nahikoa Mireiak eskatutakoari erantzuteko. Jarrai ezazue hiruko taldeetan, eta, hautatu, honako zerrenda honetatik, zer egingo duzuen lehen identifikatu ditugun informazioak eskatzeko eta emateko.
‎1 Irakurri berri duzun poemaren bertso lerroen tartean berri batzuk idazteko ahalegina egingo duzu, ematen dizkizugun ereduei jarraituz . Izenak aldatu egin dira, eta, horien baitan, aditzetan ere aldaketak egin dira.
‎Taldean jolastuko zarete. Osagaiaren sarreran esan dugun modura, hitzak esanahiaren giltzak dira, eta testuetarako printzak; hala bada, hitzak lehengaitzat hartuta, eta burua eta bihotza izanik lanabes, ea nolako testu poetikoak idazten dituzuen hurrengo bost urratsei jarraituz !
‎1 Sentimenduz beteriko artelanak egiten jarraitu ahal izateko, burutu al duzu beharrezkoa den ikaskuntza. Azter ezazu zein den zure egoera, honako taula hau betez:
‎monotono pattal trinko pausatu jarraitu etengabe bare etengabe
‎2 Talde handian jarraituko duzue. Bikote bakoitzak hautatu dituzuen hiruna izen eta adjektiboetatik, aukeratu izen edo adjektibo bat.
‎2 Bolumenaz gain, badira hitz horiek indartzeko beste modu batzuk. Jarraitu , binaka, probak egiten. Entzun arretaz hiru audioak, eta eman segida bakoitzean hasitako poemaren irakurketa adierazkorrari.
‎Talde bakoitzak lau aho korapilo bilduko ditu, eta horiek hitz guztiak ahoskatuz eta ahalik eta azkarren esango dituzue. Hori dena Aho korapiloen mezularien jolaserako jarraibideei jarraituz egin duzue. Denok prest?
‎2 Honako jolas arau hauei jarraituz , hormetan dauden lau aho korapiloak kopiatu egingo dituzue orri zuri batean.
‎2 Orain, gelakide guztiek batera jarraituko duzue jolasean. Irakurri jarraibideak, eta& has dadila ikuskizuna!
‎Zer egin daiteke horiekin? Honako urrats hauei jarraituz , talde bakoitzak jolas bat prestatuko du beste talde batentzat. Ekin jolasari!
‎1 Lehenengo jokaldian, fitxak elkarren segidan jartzeko baldintza honako hauxe da: izen arruntei izen arruntek jarraitu behar diete, eta izen bereziei bereziek. Biotako zein hasiko den erabaki, eta, txandaka, osatu segida:
‎Jokorako baldintza konplikatuagoa da oraingoan: elkarren segidan dauden hitzek aurreko hiru irizpideei jarraitu diete; hau da, izena arrunta, bizigabea edo abstraktua bada, haren hurrengoa ere arrunta, bizigabea edo abstraktua izango da, hurrenez hurren. Konplikatu samarra dirudi, baina egizue proba!
‎23 jarduerako testuetan itzalez nabarmendutako hitzak ordezkatzen baditugu, nahi beste bihotz deskriba daitezke. Zure bihotza deskribatuko duzu orain; hautatu bi testu horietako bat, eta, honako hiru urrats hauei jarraituz , eralda ezazu:
‎Irakurri, eta, aurrekoarekin egin zenuen bezala, eraldatu eta berri bat osatuko duzu. Horretarako, jarraitu honako bi urrats hauei:
‎2 Hemen zehazten ditugun instrukzioei jarraituz , eralda ezazu poema. Arretaz irakurri dituzu, modu nahikoa xelebrean emanak daudelako!
‎Kasu batzuetan, sarreraren erakargarritasunak baldintzatzen du irakurleak testua irakurtzen jarraituko duen ala bere horretan utziko duen; garrantzitsua da, beraz, informazioa modu erakargarrian ematea.
‎1 Bateko eta besteko ideiak hartuta, eta aurreko jarduerako ereduari jarraituz , lagundu iezaiozu hirugarren sarrera idazten.
‎Non eta nola erabiliko zenituzke aurreko urratseko baliabideak? Ematen zaizkizun honako proposamen hauei jarraituz , eraldatu sarrera.
‎2 Bikoteka jarraituz , har ezazue" Maskarak Euskal Herriko usadioan" artikulua, eta manipula ezazue. Ea gai zareten edizio ezaugarriak nola erabiltzen diren deskubritzeko.
‎b) Testuari formatua eman behar diozu. Horretarako, hautatu, honako eredu hauen artean, gustukoen duzuna, eta, horren ereduari jarraituz , sortu antzeko testu bat.
‎Izan ere, ez dago txalapartari buruzko berririk XX. mendeko hirurogeiko hamarkada arte; kultura mailan bazterturik egon zen ordura arte, eta ez zitzaion soinu tresnei dagokien garrantzia eman. Baina txalapartaren historia eta iradokitzen duen mundu magikoa sustrai sakonekoak dira; ez hori bakarrik, bizi bizirik jarraitzen du tresna horrek. Bere soiltasunean, sakon eta indartsu.
‎Neguko solstizioei buruzko testuari etekina ateratzen jarraituko dugu. Testuko irudiak atera ditugu, eta hona ekarri dizkizugu.
‎ITSASOA ORAIN ARTE BEZALA USTIATZEN ETA KUTSATZEN JARRAITUZ GERO , NOIZ ARTE JAN DUGU ARRAINA?
‎c) Izena duenak izana du kultura elkarteko lehendakariak eskutitzean zioenez, gure arbasoengandik datorkigun euskal izaera ezagutu behar dugu, behinik behin, gure izaera modernoa eraikitzeko. Taldeka jarraituz , mintza zaitezte honako gai hauen inguruan:
‎Izan ere, ez dago txalapartari buruzko berririk XX. mendeko hirurogeiko hamarkada arte; kultura mailan bazterturik egon zen ordura arte, eta ez zitzaion soinu tresnei dagokien garrantzia eman. Baina txalapartaren historia eta iradokitzen duen mundu magikoa sustrai sakonekoak dira; ez hori bakarrik, bizi bizirik jarraitzen du tresna horrek. Bere soiltasunean, sakon eta indartsu.
‎izango ditu, eta Internet bidez telebistaz jarraitzeko aukera izango duzue.
‎b) Behatu zuen herriko maparen sestra kurbei, eta ereduari jarraituz , inguratu altitude garaiena duen sestra kurba lerro batez eta jarri altitudea ikur batekin.
‎Unitatearen hasieran aurkeztu zitzaizuen zereginari erantzuna emateko, urrats bat emana duzu dagoeneko. Aurrera jarraitu baino lehen, atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea komeni zaizu.
‎1 Saia zaitez zu biziko zinatekeen herriari buruz argibideak ematen, proposatzen zaizun ereduari jarraituz .
‎Gero, binaka, egin ezazue klimograma; horretarako, hautatu duzuen lekuko datuak sartu klimogramak egiteko aplikazioan. Ondoren, egin ezazue klimograma horien deskribapena, aurreko jarduerako ereduari jarraituz . Amaitzeko, zuen klimograma bera egin duen beste bikote batekin lanak erkatu eta zuzendu.
‎1 Hasteko, hainbat mapa mota eta bistaratze aukera ezagutuko ditugu. Binaka, adieraz ezazue ea zer mapa mota edo ikuspegi irudikatzen den hauetako bakoitzean, ereduari jarraituz .
‎Gizakion beharrak asetzeko, giza jarduerek eragiten dituzten ondorio batzuk ikusi ditugu jada. Gai berarekin jarraituz , hainbat kasuren azterketa egingo duzue talde txikitan; ondoren, ikaskideekin ateratako ondorioak eta balioespenak partekatuko dituzue.
‎Dagoeneko ohituta zaude ikasitakoaz hausnarketak eta balioespenak egiten. Aurrera jarraitu baino lehen, azken atal honetakoa egingo duzu.
‎Jarduera honetan, zure ezagutza maila aztertzen jarraituko duzu.
‎h) Orain, ikastetxetik bakoitzaren etxera joateko jarraibide onena erabakiko duzue. Horretarako, aztertu ikastetxetik zer distantziatara dauden zuen etxeak; kaleari edo errepideari jarraitu . Zenbat denbora behar duzue autoz iristeko?
‎2 Irakurri arretaz honako testu hau, eta adierazi testu hori idazteko zer iturri edo aztarna topatu zituzten; horretarako, jarraitu adibideari.
‎a) Egin ezazue denbora lerro digital bat indusketetan topatutako aztarnekin, aurrez ikasitako urratsei jarraituz .
‎Aurreko bi jardueretan informazioa bilatzen eta biltzen aritu zarete. Orain, taldeka, hasierako egoeran finkatutako lau aroei buruzko informazio gehiago bilduko dugu, eta informazio fitxetan antolatuko, gure objektuari buruz egindako hipotesiak egiaztatzen jarraitzeko . Taldeak osatzeko irizpidea bakoitzaren objektuaren garaia izango da.
‎2 Koka itzazu eskaintzen zaizkizun irudiak dagokion garaian, denbora lerroak egiteko aplikazio digitala erabiliz, eta adierazten diren urratsei jarraituz .
‎2 Gaur egun, gizarte hark aitzindaria izaten jarraitzen du?
‎Ikertzaile lanetan jarraituko duzue jarduera honetan ere.
‎Dagoeneko ohituta zaude ikasitakoaz hausnarketak eta balioespenak egiten; aurrera jarraitu baino lehen, azken atal honetakoa egingo duzu.
‎c) Idatz ezazu zure balioespena, aurreko jardueren ereduari jarraituz .
‎b) Bil zaitezte lauko taldetan, bizilekuen deskribapenak osatzeko. Bizilekuak banatu, eta jaso horiei buruzko informazioa Infogunean, aro bakoitzeko gizarte atalean, honako gidoi honi jarraituz .
‎2 Aurrera jarraitu baino lehen, konpara itzazue zuen erantzunak beste bikote baten erantzunekin, hemendik aurrera egin behar duzuen ikerketan zalantzarik ez izateko.
‎Unitatearen hasieran aurkeztu zitzaizuen zereginari erantzuna emateko, dagoeneko urrats bat emana duzu. Aurrera jarraitu baino lehen, atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea komeni zaizu.
‎Sagua artxiboaren izenaren gainean jarrita, irudien ezaugarriak azalduko zaizkizu. Bete honako taula hau, datu horietan oinarritu eta ereduari jarraituta . Saia zaitez irudia zer izan daitekeen labur deskribatzen.
‎ergatik ez ar h eZer ezaugarri baztertuko zenituzkete derra a ke atzeko? Zergatik, e Z ir bide eman et) e g uen ko liderra edo ordezkaria aukeratu a duzue ki bat baino gehiagok nahi duelaegink un hori Z r eg n tek orrelakoetan, c) Z rren atu liderr au ze jarraitu beharreko pausoak) Zer ab ntaila du lider zateak. Eta zer eragozpen, f o t a n d gu e g ragintea?
‎Hurbilketarako erabiltzen den sinboloa H da. Zenbaki bat biribiltzeko arau batzuk jarraitu behar dira:
‎Zuk, eztabaida argitze aldera, datu bilketa egitea proposatu duzu. Horretarako, urrats hauek jarraitzea erabaki duzu:
‎1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, urrats handia egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako osa ezazu taula:
‎1 Katea batuketaz eta kenketaz osatuta baldin badago, eragiketak ezkerretik eskuinera egiten dira, idatzitakoaren hurrenkerari jarraituz . Biderketaz eta zatiketaz osatutako kateak ere berdin egiten dira.
‎Eragiketa katean parentesiak agertzen badira, lehenik parentesiko eragiketak egin behar dira eta, gero, gainerako eragiketekin jarraitu , idatzitako hurrenkeran.
‎1,40 ren% 7 kalkulatzeko honako prozedura jarraitu behar da:
‎1 Problemak ebazteko urratsak jarraituz , ebatz itzazu honako hauek. Lanerako baliatu problemak ebazteko eredua.
‎1 Hirugarren jardueran egindako lanketarekin jarraitzeko , berreskura ezazue jarduera hartan betetako taula. Osatu taula ahalik eta zenbaki eta funtzio gehienekin, gelan jarritako horma irudietan arakatuz.
‎1 Irakur ezazu, Sailkapen diagrama egiten testua eta, ondoren, eraiki ezazu zenbaki motei dagokien diagrama, proposatzen den ereduari jarraituz eta aurreko jardueretako informazioa baliatuz.
‎Bi zatiki baliokideak diren jakiteko bide hauek jarrai daitezke:
‎1 Irakur ezazu Orientazio oinarria egiten testua. Ondoren, proposatzen den ereduari jarraituz , egin ezazu zatiki baliokideak lortzeko urratsak biltzen dituen orientazio oinarria.
‎Zenbaki arruntekin eta haien zatitzaileekin jarraituz , badago zatitzaile kopuruaren arabera zenbaki horiek sailkatzeko irizpide bat.
‎Eulerrek ezin izan zuen garai hartan aierua frogatu eta 300 urte beranduago berdin jarraitzen du. Ordenagailuen laguntzaz zenbaki oso handiekin probatu dute, eta ez dute kontrako adibiderik topatu, baina ez dago beti beteko dela esateko froga formalik.
‎Prozesuarekin jarraituz , beti iristen da une bat non faktore guztiak lehenak diren.
‎Adibide berarekin jarraituz 48= 2 2 2 2 3 da zenbaki lehenen bidezko deskonposaketa faktoriala.
‎2 Tenperaturarekin jarraituz , noiz egiten du hotz handiagoa C edo C daudenean. Orduan hauetatik zein da zenbakirik handiena ala?
‎1 Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako osa ezazu taula:
‎oinarrizko eragiketekin, unitate aldaketekin, zati baten kalkuluarekin, eta igoera eta beherapenekin lotutako problemak ebazten, problemak ebazteko urratsak jarraituz .
‎problemak ebazteko urratsak jarraitu baditut zereginaren emaitzara iristeko.
‎Batzuetan, lagineko elementuak probabilitatearekin zerikusirik ez duten prozedurak jarraituz aukeratzen dira, hau da, ez dira ausaz aukeratzen.
‎Bestetik, badakizu zer urrats eman behar diren laginaren tamaina kalkulatzeko eta laginketa prozesua ondo egiteko. Nolanahi ere, ikerketarekin jarraitzeko , bada ezinbesteko beste pauso bat: datu bilketarako tresna egokia aukeratzea.
‎" Familia gastuaren estatistika: familia aurrekontuak" Estatistika Institutu Nazionalarekin (INE) lankidetzan egiten da eta Euskal Autonomia Erkidegoko familien gastua jarraitzeko eta aztertzeko informazioa lortzea du helburu nagusi.
‎1 Ikerketaren diseinuari dagokion atala amaitu duzu; beraz, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, urrats handia egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula.
‎1 Datuak egituratzeari buruzko atala amaitu duzu; beraz, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, beste urrats bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal horretan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako osa ezazu taula.
‎Beraz, unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, beste urrats bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal horretan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula.
‎eredu jakin bati jarraitzen eta zaila da haietatik informazio berria aurresatea. Ordenatuetan, aldiz, magnitudeen arteko erlazioan agintzen duen legeren bat egoten da eta horrek ikaragarri laguntzen du informazio berria lortzeko ahaleginean.
‎1 Hona hemen esperimentu txiki bat, zirkunferentziaren perimetroaren formula ondorioztatzeko. Horretarako, talde txikitan bildu, eta, ondoren, jarraitu aurrez emandako gidoiari.
‎1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuta, urrats handi bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula.
‎a) Sor ezazue erpinak honako puntu hauetan dituen laukia, A (1, 2), B (3, 2), C (3, 4) eta D (1, 4) poligonoak sortzeko tresna erabiliz. Ondoren, honako urrats hauek jarraitu .
‎b) Mugi itzazue aurreko laukitik abiatuta A (0, 1) koordenatuetara eta C (4, 5) koordenatuetara. Irudi berriarekin eta ondoren datozenekin aurreko irudiarekin jarraitutako urratsak errepikatu.
‎Triangeluak eta laukiak ongi ezagutzen dituzu jada. Poligonoen propietate geometrikoekin jarraituz , nolakoa da poligonoen barne angeluen batura?
‎Marraztu hexagono erregular bat eta, ondoren, biratu erpin batekiko 45. Jarraian, biratu hasieran aukeratutako erpinarekiko 90, eta horrela jarraitu biraketak eginez, 45 naka (45, 90, 135 &) bira osoa egin arte. Iradokitzen dizu ezer lortutako irudiak?
‎1 Unitatearen hasieran planifikatutakoa kontuan hartuz, urrats handi bat egina duzu jada. Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnartzea. Horretarako, osa ezazu taula:
‎Ondorioak idazteko, oinarritu zaitezte behaketan oinarritutako argudiatze ereduan. Osatu adibide honi dagozkion zatiak, ereduari jarraituz , azken ondoriotara iristeko.
‎3 Zer ondorio atera daiteke, aurreko ereduari jarraituz , zuzen paraleloek beste zuzen ebakitzaile batekin sortutako angeluak aztertuta. Ondorioetara iristeko, osatu argudiatze eredua.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
jarraituz 170 (1,12)
jarraitu 137 (0,90)
jarraituko 70 (0,46)
jarraitzen 61 (0,40)
jarraitzeko 35 (0,23)
Jarraitu 20 (0,13)
jarrai 18 (0,12)
Jarrai 13 (0,09)
jarraitzea 12 (0,08)
jarraituz gero 6 (0,04)
jarraituta 5 (0,03)
JARRAITZEN 3 (0,02)
jarraitu aurretik 3 (0,02)
JARRAITUZ GERO 1 (0,01)
jarraitu arren 1 (0,01)
jarraitutako 1 (0,01)
jarraitzera 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
jarraitu baino lehen 26 (0,17)
jarraitu honako urrats 6 (0,04)
jarraitu behar ukan 5 (0,03)
jarraitu beharreko urrats 4 (0,03)
jarraitu ezan urrats 4 (0,03)
jarraitu behar esan 3 (0,02)
jarraitu beharreko bide 2 (0,01)
jarraitu ezan gu 2 (0,01)
jarraitu hartu ezan 2 (0,01)
jarraitu asmatu ote 1 (0,01)
jarraitu aukera ukan 1 (0,01)
jarraitu aurre eman 1 (0,01)
jarraitu b = 1 (0,01)
jarraitu beharreko pauso 1 (0,01)
jarraitu beharreko prozesu 1 (0,01)
jarraitu biraketa egin 1 (0,01)
jarraitu egin behar 1 (0,01)
jarraitu egur eman 1 (0,01)
jarraitu erabaki hartu 1 (0,01)
jarraitu erreakzio amaitu 1 (0,01)
jarraitu etengabe bare 1 (0,01)
jarraitu ez ukan 1 (0,01)
jarraitu ezan argibide 1 (0,01)
jarraitu ezan aurrera 1 (0,01)
jarraitu ezan azalpen 1 (0,01)
jarraitu ezan aztertu 1 (0,01)
jarraitu ezan bada 1 (0,01)
jarraitu ezan beti 1 (0,01)
jarraitu ezan bizi 1 (0,01)
jarraitu ezan energia 1 (0,01)
jarraitu ezan estratigrafia 1 (0,01)
jarraitu ezan ezaugarri 1 (0,01)
jarraitu ezan fosil 1 (0,01)
jarraitu ezan gai 1 (0,01)
jarraitu ezan galdera 1 (0,01)
jarraitu ezan hiruko 1 (0,01)
jarraitu ezan ikerketa 1 (0,01)
jarraitu ezan inertzia 1 (0,01)
jarraitu ezan ondorengo 1 (0,01)
jarraitu ezan osatu 1 (0,01)
jarraitu ezan problema 1 (0,01)
jarraitu ezan ukan 1 (0,01)
jarraitu fitxa urrats 1 (0,01)
jarraitu gidoi ikerketa 1 (0,01)
jarraitu giza miseria 1 (0,01)
jarraitu hipotesi egin 1 (0,01)
jarraitu honako bi 1 (0,01)
jarraitu honako gidoi 1 (0,01)
jarraitu honako pauso 1 (0,01)
jarraitu ikasi aplikatu 1 (0,01)
jarraitu informazio bila 1 (0,01)
jarraitu jakin min 1 (0,01)
jarraitu lur azpi 1 (0,01)
jarraitu osatu fitxa 1 (0,01)
jarraitu proposatu urrats 1 (0,01)
jarraitu sasi ordeka 1 (0,01)
jarraitu testu idatzi 1 (0,01)
jarraitu urrats errepikatu 1 (0,01)
jarraitu urrats hauek 1 (0,01)
jarraitu zenbaki sekuentzia 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia