Emaitzak: 5
2008 | ||
Irakaskuntzan, herri komunikabideetan edo admi nistrazioan lanean ari direnek, oro har, ez dute garbi gai hau. Batzuek euskalkiak eta batua bi multzo isolatu eta aldaezintzat dituzte; bertze batzuk, aldiz, batuaren kontra egon gabe euskalkien alde ere badaude, baina ez | dakite nola landu gaia... | |
2011 | ||
...en euskarazko itzulpena, Soziolinguistika Gazteentzat) 14 aldiz berrargitaratu zen lehen 10 urteetan eta, besteak beste, Balear uharteetako Bigarren hezkuntzako institutu guztietan erreferentzia liburua izan zen urte horietan. gainera, garrantzi handia izan zuen Valentzia eta kataluniako printzerriko institutuetan, herrialde katalanetako irakasle eskoletan, eta gutxiago filologia fakultateetan. ez | dakigu nola landu zuten liburua urte horietan (batzuetan irakasleak ikasleei liburua laburtzeko bakarrik eskatzen zieten; beste batzuetan, ordea, ikasleei hizkuntza safariak egitera bultzatzen zitzaien inguruko errealitate soziolinguistikoaz jabetzeko; beraz, segur aski, gomendatu duten irakasle adina lantzeko modu egongo dira), baina izan zuen eraginaz konturatzeko hona hemen datu batzuk:... 50.000 ale inguru egin ziren eta ehunka fotokopia, Interneteko" rincón del Vago" web orrialdean | |
2013 | ||
| Badakit nola lantzen zuen. | |
2019 | ||
Antzinako objektu eta artelanak ez ezik, artista garaikideen lanak ere bildu dituzte, Barbara Stammel, Fernando Beorlegi, Javier Perez, Javier Viver, Jose Zugasti, Lucia Vallejo eta Rosa Valverderenak.Horiekin guztiekin, auziari buruz gogoeta sustatzea izan dutela xede azaldu du Jose Angel Achon komisarioak. «Heriotzarena gai tabu bat izan daiteke, agian ez | dakiguna nola landu, beldurra ematen diguna. Horrek gaian sakontzera eraman gintuen, eta ikusleari zer pentsatua emango dioten hainbat galdera proposatzera». | |
2021 | ||
Desinformazioak kalte handiak eragiten dituela dio: «Oraindik ere, eskoletan askotan ez | dakite nola landu gai hauek, eta haurra edo alferra gisako etiketak jartzen dizkiete». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin nola | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin nola landu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |