Emaitzak: 4
2014 | ||
Ez dago beste erremediorik, osterantzean ez zara egunean produzitu beharreko produktu mailetara ailegatzen. Egunero kopuru | jakin bat produzitu behar izaten du beharginak, eta hor sartzen dira lehiak; sail bereko beste lankide batek zuk baino gehiago ekoizten badu, lehenengoan abisua pasatzen dizute, bigarrengoan urduri jartzen hasten dira, eta hala segituz gero kalera botatzen zaituzte. Gu saiatzen ginen gure sailekoen artean produkzio kopuru batzuk adosten, nagusiak gustura edukitzeko moduko neurria, baina aldi berean langileok ito gabe aritzekoa. | |
XIX. mende amaieran, Max Weberrekin batera, Diltheyk ezagutzaren metodoak aldarrikatzen zituen, testuen interpretazioa; baina, ez hori bakarrik, bere ustez bizi esperientziak gizarte eta kultura jakin baten printzipio bildumak eraturik baitzeuden intelektualki, emozionalki eta moralki. Testuinguru | jakin batean produzitutako sentsazio eta harremanek eramaten dute gizabanakoa kosmos ikuskera indibidual jakin bat eratzera, era berean, ekoizpen kultural guztia kosmo ikuskera jakin horren produktua litzateke. | |
2017 | ||
Berdin du eredu aurrerakoiago edo atzerakoiagoa hautatzen den, neskak eta mutilak elkarrekin dauden edo ez, elitista den edo ez, funtsean den denek logika berari obeditu behar baitiote. Egungo ikastetxeek Modernitatekoak baino malguagoak diruditen arren, aldaketa ez da benetakoa izan, maiz programa edo instituzio moderno gisa jokatzen jarraitzen baitute; ez bakarrik egun ere modu | jakin batean produzitzen direlako ikasleak, irakasleak ere modu jakin batean modelatzea baitu xede; beste modu batean esanda, ikasle eta gurasoek inoiz baino askatasun handiago dutela pentsatzen duten arren, heziketan inoiz baino gehiago parte hartu dezaketela pentsatzen duten arren, ikastetxeak horizontalagoak iruditzen zaizkien arren, bertikaltasuna ez da desagertu. 0skolak jarraitzen du (modu kapitalistikoan) ekoizlea izaten. | |
2021 | ||
Umeak ezgaitu eta infantilizatu beharra dago sortzearen zirkulu primitiboa gerta dadin, Instituzioa soilik existitzen baita berak produzitutako gizabanakoek existiarazten dutelako, Castoriadisek esan bezala. Bestela esanda, Makinak modu | jakin batean produzitu behar ditu gizabanakoak txikitatik, gizabanako horiek legitimatu eta betikotu dezaten Instituzioa; eta, horretan, gizabanakoak zenbat eta infantilago izan, orduan eta errazagoa izango da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 4 (0,03) |
Lehen forma
jakin | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
jakin bat | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin bat produzitu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |