2004
|
|
4 ordueguneko eta 32 asteko; ez dira, ordea, telebistako progr ama gisa aintzat hartuko honakoak: irudi finkoen emisioak, publizitatea, teledendak eta promozio komertziala helburu duten joko eta lehiaketak,
|
ikus
entzuleen parte hartze zuzenean oinarritutako kontsulta eta jokoak, eta beste medio baten programen aldi bereko berremisio hutsak; haiek, halaber, 13:00: 00 edota 20:00: 00 ordu tarteetan eman dira eta testuinguru geografikoari lotutako edukiak izan dituzte.
|
2013
|
|
Bide honetan, profesionaltasuna, aginte gune politikoekiko autonomia, legitimazio soziala,
|
ikus
entzuleen parte hartzea eta lan baldintza duinak ezartzeko eta zaintzeko ordua heldu da, izan arauketa berrien bidez zein EITBren barruko berme sistemak erabiliz (erredakzio kontseilua, estilo liburua, promozio eta izendapen sistemak berrituz...). j
|
2015
|
|
Unibertso oso hori antolatzearen komenigarritasuna somatu dute egungo programatzaileek. Transmedia kontakizunaren garrantzian bat etorri dira Jenkinsen (2008) abiapuntuarekin, alegia, istorioaren eta haren baliabide espresiboen zentraltasuna, komunikabide eta plataforma desberdinak erabiltzearen garrantzia eta, bereziki,
|
ikus
entzuleen parte hartzea ahalbidetzea zehazten duena. «Schedulersferent segments, age groups, generic tastes, or genders» (Ihlebæk et al., 2014:
|
|
Alegia, telebistek teknologia mugikorrak eta Interneteko aplikazio digitalak baliatzen dituzte,
|
ikus
entzuleen parte hartzea areagotzeko, zabalkunde jarioa handitzeko eta albisteak ziberespazioan hedatzeko. Azken batean, telebistetako arduradunek telebista euskarria sendotu nahi dute, ohiko bertsioan ikus entzuleak gutxitu izana konpentsatzeko; aldi berean, gailu mugikorretara konektaturiko ikus entzuleen soslai bat prestatzen dute, bai programa informatiboetarako, bai denbora pasakoetarako.
|
2016
|
|
EiTBk ez ditu bere egingo
|
ikus
entzuleek parte hartzeko kanalen bitartez adierazten dituzten iritziak. Beste alde batetik, parte hartzea moderatzeko tresnak ezarriko ditu, erabiltzaileen ekarpenek Estilo Liburu honetan jasotako jarraibide editorialak urratu ez ditzaten.
|
|
|
Ikus
entzuleen parte hartzea eta interakzioa sustatzeko helburua duten ikerketak eta inkestak.
|
2020
|
|
Joan den otsailaren zazpian estreinatu genuen Erik eta Win Lugaritzeko Imanol Larzabal aretoan, eta lerro hauek idazten ari naizen bitartean, Covid dela eta, bertan behera geratu zaizkigu hitzartuta genituen emanaldi asko, baina bi emanaldi egiteko aukera izan genuen, Donostian eta Asteasun. Oso esperientzia aberasgarriak izan ziren biak, berriro ere gure espektatiba baikorrenak bete genituen eta oso pozik geratu ginen
|
ikus
entzuleen partetik jaso genuen feedback arekin. Oraingo honetan ere, hasieratik jarri genituen helburu guztiak bete izana sentitu dugu eta irrikaz gaude gure mezua herriz herri zabaltzeko, Ez gara Palestinaz ari obrarekin gertatu zen bezala, hura proiektu arrakastatsua izan baitzen, gure ikuspegiaren baitan, behintzat.
|
2023
|
|
Show paregabea: musika elektronikoa eta zuzeneko kantuak, proiekzioak ispilu baten bitartez, eta
|
ikus
entzuleen parte hartze xelebrea.
|