2004
|
|
Bidezkoa denean, titulu honek aipatu prozeduretan zein epai edo ebazpen eman eta horiek ofizioz komunikatuko zaizkie erregistro zibilei,
|
horietan
kasuan kasuko idazkunak egin daitezen.
|
|
Alderdi exekutatuak ez baditu tituluak aurkezten lehen aipatu epean, auzitegia, alderdi betearazleak hala eskatuta, premiamenduez balia daiteke, alderdi exekutatua tituluak aurkeztera behartzeko, eta, hala denean, titulu
|
horiek
kasuan kasuko erregistro edo artxiboetatik lortzeko, alderdi betearazlearen prokuradoreari horretarako ahalmena emanez.
|
|
Beste edozein oker, oker hori begi bistan geratzen bada beste inskripzio batekin edo batzuekin erkatuta, azken
|
horiek
kasuan kasuko egitatearen fede ematean.
|
2005
|
|
Erregelamenduaren norainokoa azpimarratzeko, nahikoa izango da esanguratsuenetarikoak zerrendatzea. Ahalak eta leherrakko industria ustiategiak,
|
horiek
kasuan kasuko administrazio emakidaren men egin dira erregelamendu berrian administrazio emakiden inguruko erregistro arauketa laburtu eta sistematizatzeko, horretarako oinarria herri lan unitatearen inskripzioa izanik; horrez landa, arauketa horretan sartu dira energia elektrikoa ekoitzi edo banatzepe geratu direnean.
|
|
Behin behineko liburuak liburu egunkariak direnean, liburu taloitegia jasotakoan, behin behineko liburua behin betiko liburu bihurtuko da, azken itxiera idazkunaren ostean jarritako eginbidearen bitartez; liburu
|
horiei
kasuan kasuan dagokien zenbakia emango zaie, aurretiaz koadernatu ez badira modu egokian koadernatuko dira, eta toki egokian artxibatuko dira.
|
|
Aurreko bi lerrokadetako kasuetan, erreserbaren gain interesa izan eta espedientean parte hartu duen pertsonak edo hipoteka eskatu duenak eska dezake kopiak berari ematea,
|
horiek
kasuan kasuko Erregistroan aurkezteko.
|
2006
|
|
3 Ofizioak ediktuekin batera konkurtsoko eskatzailearen prokuradoreari emango zaizkio, eta horrek berehala igorri ditu
|
horiek
kasuan kasuko publizitate bideetara.
|
|
Salak abokatua eta prokuradorea izendatzeko agindua emango du,
|
horiek
kasuan kasuko errekurtsoa jar dezaten, baldin eta errekurtsogileak horiek izendatu ez baditu. Kasu bietan, salak errekurtsoa jartzeko epea zehaztuko du.
|
2007
|
|
1 Atzerritarrak Espainiako muga igaro badu Espainian sartzeko ezarritako pasabideetatik kanpo, edo ez badu bete sarreraren berri emateko duen betebeharra, eta, gainera, atzerritar hori Espainian modu irregularrean badago, edo baimenik gabe, agiririk gabe edo agiri irregularrarekin lan egiten, dela pertsonak zilegi ez den moduan trafikatzearen, dela legearen aurkako immigrazioaren, dela lan eskua zilegi ez den moduan trafikatzearen, dela beharrizan egoeraz abusatu eta prostituzio esplotazioaren biktima, kalteduna edo lekukoa izateagatik, orduan atzerritar hori administrazio erantzukizunetik askeguntzaileak, edo atzerritarra polizia fun geratu ahal izango da. Halaber, atzerritarra ez da kanporatuko, baldin eta horrek agintari eskudunei salatzen badie zein diren trafiko horren egile edo latzionario eskudunekin elkarlanean eta lankidetzan aritzen bada atzerritartasun arloan, oinarrizko datuak edo lekukotasuna emanez, hala denean, egile
|
horien aurkako
kasuan kasuko prozesuan.
|
|
Orobat, 22 artikuluan ezarritakoaren arabera, ulertu behar zen legeak ezin zituela eskubideak murriztu, eta eskubide horien egikaritza oztopatzeko moduko aurreneurrizko xedapenak ere ezin zirela ezarri. Horrenbestez, eskubide
|
horiek
kasuan kasuan sortutako abusuak auzitegiek bakarrik zeha zitzaketen «a posteriori». Horrez gain, I. Errepublikako 1873ko Konstituzio egitasmoak bide bertsutik jarraitu zuen, nahiz eta horrek inoiz ez izan benetako indarrik.
|
|
2 Lege honen 4 artikuluak aipatu bulego publikoa dago Bitartekaritza, Tartekaritza eta Adiskidetze Institutuan, eta, autonomia erkidegoei eskumen hori eratxiki zaienean,
|
horien
kasuan kasuko organoetan, autonomia erkidego bakoitzaren lurralde esparrura begira. Edozein kasutan ere, autonomia erkidegoek Bitartekaritza, Tartekaritza eta Adiskidetze Institutuari bidali dizkiote gordailututako agirien aleak, 4.4 artikuluan ezarritako epean.
|
|
e) Herri ondasunak, tokiko korporazioen berezko ondasunak eta amankomuneko herri basoak ukitzen dituzten errentamenduak;
|
horietan
kasuan kasuko arau zehatzak aplikatuko dira.
|
|
Legeak, hertsi hertsian esparru zibilekoa baita, ez du administrazio zehapenik ezarri, arauak betetzen ez diren kasurako. Baina argi dago autonomia erkidegoek jarduera turismo jarduera gisa kalifikatzen badute, edo kontsumitzaileak eta erabiltzaileak babesteko autonomia arauketa garatuta, ez betetze
|
horiek
kasuan kasuko legeriaren arabera zehatzeko moduko arau hauste administratibo moduan har daitezkeela, legeak txandakako aprobetxamendu eskubideen titularrei aitortutako eskubideei kalterik egin gabe. Haatik, legeak lortu nahi du ez betetze horiek isolatuak, edo, gutxienez, oso ohikoak ez izatea, eta, beraz, Administrazioak esku hartzeko beharra gutxienetan gertatzea.
|
|
Legezkotasun printzipioari estu estutik lotuta, tipikotasun printzipioa ere aipatu behar da. Auzitegi Gorenaren esanetan, printzipio horrek legegileari ezarri dio «arauak zehatz eta arretaz deskribatzea jokabide ez zilegiaren osagai guztiak eta
|
horiei
kasuan kasuan dagozkien zehapenak, formula irekiak eta hedapen klausula analogikoak alde batera utzita» (1982ko otsailaren 15eko KAE). Hori ere segurtasun juridikoaren printzipioaren aurkakoa izango litzateke.
|
|
...t.). Baina GEEHk bermatutako eskubideak badira, horien esangura eta irismena Hitzarmenean ezarritakoaren berdinak izango dira, eta Europar Batasuneko zuzenbideak babes indartsuagoa eman ahal izango die (52.3 art.). Azkenik, 53 artikuluan gutxieneko babes estandarraren klausula ezarri da, Agiriaren xedapen batek ere ezin izango baitu eman gainerako berme sistemek eskainitako babesa baino txikiagoa,
|
horien
kasuan kasuko aplikazio eremuetan (Europar Batasuneko zuzenbidea, nazioarteko zuzenbidea eta Europar Batasuna edo bertako estatu kideak alderdi diren nazioarteko hitzarmenak, GEEH eta estatu kideetako konstituzioak).
|
|
Diputazioen Mankomunitateak ere ezarri ziren Konstituzioaren testuak eratxikitako xedeak probintzien artean gauzatzeko, eta legeak subiranotasunari izaera transferiezinarekin eratxikitzen ez zizkion zerbitzuak egiteko. Probintzia araubidea udalen arteko edo probintzien arteko agirien bidez alda zitekeen, eta
|
horiek
kasuan kasuan lege baten bidez eman behar ziren. Probintzia mankomunitate horiek eta udalen arteko edo probintzia arteko agiriek, behin legearen bidez ezarrita, legearen bidez soilik desegin edo indargabetu zitezkeen, salbu eta nazioaren intereseko arrazoi larriengatik mankomunitateak desegin eta agiriak deuseztatu ahal zirenean, Erresumako Kontseiluari entzun eta gero, eta ondoren Gorteei horren berri emanda.
|
2008
|
|
3) Hala behar denean, sozietate eta erakunde
|
horiek
kasuan kasuko erregistro berezietan inskribatuta daudela egiaztatzeko ziurtagiria.
|