2004
|
|
Alderdi exekutatuak ez baditu tituluak aurkezten lehen aipatu epean, auzitegia, alderdi betearazleak hala eskatuta, premiamenduez balia daiteke, alderdi exekutatua tituluak aurkeztera behartzeko, eta, hala denean, titulu
|
horiek
kasuan kasuko erregistro edo artxiboetatik lortzeko, alderdi betearazlearen prokuradoreari horretarako ahalmena emanez.
|
|
Beste edozein oker, oker hori begi bistan geratzen bada beste inskripzio batekin edo batzuekin erkatuta, azken
|
horiek
kasuan kasuko egitatearen fede ematean.
|
2005
|
|
Erregelamenduaren norainokoa azpimarratzeko, nahikoa izango da esanguratsuenetarikoak zerrendatzea. Ahalak eta leherrakko industria ustiategiak,
|
horiek
kasuan kasuko administrazio emakidaren men egin dira erregelamendu berrian administrazio emakiden inguruko erregistro arauketa laburtu eta sistematizatzeko, horretarako oinarria herri lan unitatearen inskripzioa izanik; horrez landa, arauketa horretan sartu dira energia elektrikoa ekoitzi edo banatzepe geratu direnean.
|
|
Aurreko bi lerrokadetako kasuetan, erreserbaren gain interesa izan eta espedientean parte hartu duen pertsonak edo hipoteka eskatu duenak eska dezake kopiak berari ematea,
|
horiek
kasuan kasuko Erregistroan aurkezteko.
|
2006
|
|
3 Ofizioak ediktuekin batera konkurtsoko eskatzailearen prokuradoreari emango zaizkio, eta horrek berehala igorri ditu
|
horiek
kasuan kasuko publizitate bideetara.
|
|
Salak abokatua eta prokuradorea izendatzeko agindua emango du,
|
horiek
kasuan kasuko errekurtsoa jar dezaten, baldin eta errekurtsogileak horiek izendatu ez baditu. Kasu bietan, salak errekurtsoa jartzeko epea zehaztuko du.
|
2007
|
|
Orobat, 22 artikuluan ezarritakoaren arabera, ulertu behar zen legeak ezin zituela eskubideak murriztu, eta eskubide horien egikaritza oztopatzeko moduko aurreneurrizko xedapenak ere ezin zirela ezarri. Horrenbestez, eskubide
|
horiek
kasuan kasuan sortutako abusuak auzitegiek bakarrik zeha zitzaketen «a posteriori». Horrez gain, I. Errepublikako 1873ko Konstituzio egitasmoak bide bertsutik jarraitu zuen, nahiz eta horrek inoiz ez izan benetako indarrik.
|
|
Legeak, hertsi hertsian esparru zibilekoa baita, ez du administrazio zehapenik ezarri, arauak betetzen ez diren kasurako. Baina argi dago autonomia erkidegoek jarduera turismo jarduera gisa kalifikatzen badute, edo kontsumitzaileak eta erabiltzaileak babesteko autonomia arauketa garatuta, ez betetze
|
horiek
kasuan kasuko legeriaren arabera zehatzeko moduko arau hauste administratibo moduan har daitezkeela, legeak txandakako aprobetxamendu eskubideen titularrei aitortutako eskubideei kalterik egin gabe. Haatik, legeak lortu nahi du ez betetze horiek isolatuak, edo, gutxienez, oso ohikoak ez izatea, eta, beraz, Administrazioak esku hartzeko beharra gutxienetan gertatzea.
|
|
Diputazioen Mankomunitateak ere ezarri ziren Konstituzioaren testuak eratxikitako xedeak probintzien artean gauzatzeko, eta legeak subiranotasunari izaera transferiezinarekin eratxikitzen ez zizkion zerbitzuak egiteko. Probintzia araubidea udalen arteko edo probintzien arteko agirien bidez alda zitekeen, eta
|
horiek
kasuan kasuan lege baten bidez eman behar ziren. Probintzia mankomunitate horiek eta udalen arteko edo probintzia arteko agiriek, behin legearen bidez ezarrita, legearen bidez soilik desegin edo indargabetu zitezkeen, salbu eta nazioaren intereseko arrazoi larriengatik mankomunitateak desegin eta agiriak deuseztatu ahal zirenean, Erresumako Kontseiluari entzun eta gero, eta ondoren Gorteei horren berri emanda.
|
2008
|
|
3) Hala behar denean, sozietate eta erakunde
|
horiek
kasuan kasuko erregistro berezietan inskribatuta daudela egiaztatzeko ziurtagiria.
|