2001
|
|
Jarduera mota hori arrakastatsu suerta dakigun, maila bakoitzeko ikasleen jakintzek, gaitasunek eta jarrerek parametro jakin batzuen arteanegon dute ezinbestez, elkarri trabarik sortu gabe funtzionatzea ahalbidetukoduten parametroen artean. Horrela, bada, elkarrekin xede hizkuntzaz lan egitekogaitasuna eta egokitasuna izango dira oraingoan egitarauaren unitateen nondiknorakoa erabakiko dutenak; eta ikastaroaren iraupena bigarren mailan geratuko da.Ideia
|
horiei
jarraituz, egitarau honetan hizkuntzaren bereganatze prozesua bostmailatan banatzea proposatzen dugu. Maila bakoitzean, alde batetik, bertan kokatubehar diren ikasleek izan behar dituzten gutxieneko komunikazio gaitasuna, hizkuntzaren jakintza eta jarrera azaltzen dira, eta bestetik, maila horretan lortubehar dituztenak.
|
2002
|
|
bat lehenago hitzez elkar joka ibili zirenek bakeaegiten zuten, ezer gertatu izan ez balitz bezala. Eztabaida
|
horiek
jarraitzeko aukeraizan genuenok asko ikasi genuen, edo behintzat, inpresio hori izaten genuen. Izanere, aurrerapen zientifikoa bultzatzeko, ikerketek ekarritako emaitzen aurkezpenaeta eztabaida kritikoa baita ezinbesteko baldintza.
|
|
permititzen eta ahalbideratzen ere. Autore
|
horiei
jarraituz, giza komunikazioak eta, hartara, hizkuntzak berak ere, badu beste eginkizun bat, eta bigarren hori lehena bezain garrantzitsua da: interpertsonala, soziala, beste berba batzuez esanda?; zeregin hori hizkuntzaren beraren berezko eginkizuna da, ete bere helburuen artean dago, lehena dagoen bezala eta hura bezainbeste (besteak beste, komunikazioaren eginkizun sozial horren ardurak ondokoak dira:
|
2004
|
|
Kritika
|
horiekin
jarraituz, etikaiun joera nagusiak edu etikaren eginbeharra berakritikatu dituzten joera fdosofikoekin egiten dugu topo. Zein dira, kritika horietatik, filosofia moralaren flotazio marrari erasotzen dioten eztabaida nagusiak?
|
|
Teoria hauen arabera, gutariko bakoitzak eginbehar zehatzak ditu eta, moralaren ikuspegitik begiratuta,
|
horiei
jarraituz soilik jardun dezake zuz.en. Hemen ez digu axola gureekintza, zuzen, horren ondorioak zein diren.
|
|
Zuzentasun irizpide objektibo onartuak badaudenez,
|
horiei
jarraitzeko aholkatzendizugu. Dena dela, lan akademiko baten aurkezpenean kontuan izan behar dituzun puntuakhauck dira:
|
|
Alcgia, guk nahi edo nahi cz. baliatutako irizpide akademikocn arabera cre ebaluatzen dira bcrtan agerlzen diren ideia, proposamen edo ckarpenak. Horregatik, aholkuerraz eta praktiko
|
horiei
jarraitzen zaienean ian akademikoen niailak gora egiten du cta.jakina. jasotako kalifikazioak cre gora egin luke. Hortaz. komeni izaten dahaiengandik ahalik cta gcrtuen ibiltzca.
|
2005
|
|
Faila transformatzaileen haustura eremuak litosfera ozeanikoan zein kontinentalean aurkitzen dira. Ozeanoetan haustura eremu hauek oso nabariak dira estalki sedimentarioa oso mehea izaten delako eta beti material berdinen gainean dutelako eragina; kontinenteetan, aldiz, eremu
|
horiek
jarraitzea askoz konplexuagoa da. Adibidez, Ozeano Atlantikoko gandorra mozten duten faila transformatzaileen deformazio eremuek, batez beste 300 m ko zabalera dute; lurrazal kontinentalean, aldiz, deformazio bera xurgatzeko km askotako deformazio eremua sortuko litzateke eta, gainera, askoz ere egitura konplexuagoarekin.
|
2006
|
|
iragarlearen xedeen muga jakinen menpe egongo da, eta, orobat, horiek lortzeko finkaturiko inguruabar objektiboen menpe. Horregatik, agentziaren trebetasun edo adimen ukaezinak ez du baztertu behar iragarleak jarraibideak emateko duen eskumena, eta
|
horiei
jarraitu zaie, gai honen inguruan komisio kontratuaren erregimen legalak dituen arauen arabera (Merkataritza Kodearen 254, 256 eta 256 artikuluetan).
|
2007
|
|
Ardatz horiek erabiltzen dira herritarren ezagutza eta portaera neurtzeko.Horrez gain, lau ardatz
|
horiei
jarraituz, ulerkuntza, interesa, ardura eta helburuakneurtzeko ondoko bost adierazle erabiliko dira:
|
|
Dirudienez, Mendebaldeko kulturetan garatzen diren haurrek azaldutakogarapen eredu
|
horiei
jarraitzen diete (Bem, 1989; Fagot, 1985; Martin eta Little, 1990). Beste hainbat kulturatan, berriz, urrats horiei jarraitzen dieten arren, garapenamotelagoa da (Munroe, Shimmin eta Munroe, 1984 in Vasta, Haith eta Miller, 1996).
|
|
Dirudienez, Mendebaldeko kulturetan garatzen diren haurrek azaldutakogarapen eredu horiei jarraitzen diete (Bem, 1989; Fagot, 1985; Martin eta Little, 1990). Beste hainbat kulturatan, berriz, urrats
|
horiei
jarraitzen dieten arren, garapenamotelagoa da (Munroe, Shimmin eta Munroe, 1984 in Vasta, Haith eta Miller, 1996).
|
|
Honela, gobernu zentral eta euskal erakun Batzordean. Eta salaketa
|
horiek
jarraitu dute, nahiz 2000 urtean bake fiskala sinadeen arteko egoera zertxobait leundu da, nahiz ezin esan konpondu denik9 Dena dela, guztiau xehetasun handiagorekin aurrerago landuko da, hain juxtu, IV. kapituluan.
|
2008
|
|
enpresetan, erakundeetan zein etxe askotan erabiltzen diren sare txartelak eta etxeko konexioetan erabili ohi diren/ ziren modemak. Bi bide
|
horiei
jarraitzea ere posible da Linux sistema eragilea erabiltzen dugunean. Are gehiago, zerbitzuak eskaini nahi badira, Linux erabiliz, ez dugu bestelako programarik erosi; Windows erabiltzen denean, berriz, IIS eta gainerako beste programa batzuei lotutako lizentziak aparte erosi behar izaten dira.
|
2009
|
|
Horrela, gizarte bakoitzak baliotsuak zaizkion jokaerak aukeratzen ditu etagizarte horretako pertsonak sozializatzen ditu arau
|
horiei
jarrai diezaieten. Jokaerahoriek adierazten ez dituztenak, arrazoia edozein izanda ere, gizarteak «desbideratutzat» hartuko ditu.
|
|
Esaterako, entziklopedia bateko termino baten azalpenean, termino horrekin erlazionatuta dauden beste terminoei egindako erreferentziak aurki ditzakegu. Erreferentzia, lotura edo esteka
|
horiei
jarraituz ateratzen da gai bati buruz entziklopediak duen informazioa. Testu batek horrelako estekak edo jauziak dituenean, hipertestua dela diogu.
|
2010
|
|
Bestetik, IAAk iraunkortasun ahulean zein indartsuanoinarritutako ikuspegiak gauza ditzake aplikatutako konpentsazio mailaren arabera (Martinez Alier et al., 1998). Autore
|
horiei
jarraituz, IAAk balioen neurgarritasun eza8 dakar, alegia «neurri unitate komun baten gabezia balio pluralekiko»9 (Ibid., 280). Hala ere, horrek ez du konparaketa baztertuko testuinguru pluraletankonparaketa ahula10 posible baita.
|
2012
|
|
iragarlearen xedeen muga jakinen menpe egongo da, eta, orobat, horiek lortzeko finkaturiko inguruabar objektiboen menpe. Horregatik, agentziaren trebetasun edo adimen ukaezinak ez du baztertu behar iragarleak jarraibideak emateko duen eskumena, eta
|
horiei
jarraitu zaie, gai honen inguruan komisio kontratuaren erregimen legalak dituen arauen arabera (Merkataritza Kodearen 254, 256 eta 256 artikuluetan).
|
2017
|
|
Zeregin
|
horiekin
jarraitzeko asmoaz ikerketa honen ildotik eratorritako beste ikerketa batzuk garatzea aurreikusteen dugu ikertaldean. Batetik, artikulu honen egileetako batek ikasleen hausnarketa produkzioetan jarriko du arreta bere tesi proiektuan; artikulu honetan aurkeztutako ikerlanean tutoreen laguntzak aztertu dira, baina laguntza horiek ikasleen hausnarketa produkzioetan duten eragina ere aztertu nahi da.
|
2019
|
|
Lan honetan corpusa eraikitzekoegindako urratsen berri ematen da. Urrats horiek dira gertaerak kronologiako uneetan kokatzeko jarraitu beharrekoirizpideak zein diren azaltzea, irizpide
|
horiei
jarraituz bi etiketatzailek egindako lana alderatzea eta ebaluatzea, eta, behin hori guztia eztabaidatuta, urre patroia osatzea eta zein erabilera duen azaltzea.
|
|
Zer nolako denbora lerroak sortu definitu ondoren, bi etiketatzailek irizpide
|
horiei
jarraituta denbora lerroaksortu dituzte. Horretarako, aurrez prestatutako kalkulu orriak erabili dituzte, formatuan bat etortzea errazteko.Esperimenturako erabili ditugun testuak eta denbora lerroak luzera ezberdinetakoak badira ere, denbora lerro bakoitza definitutako formatuan sortzeak batez besteko ordubeteko lana eskatu du.
|