2001
|
|
Jarduera mota hori arrakastatsu suerta dakigun, maila bakoitzeko ikasleen jakintzek, gaitasunek eta jarrerek parametro jakin batzuen arteanegon dute ezinbestez, elkarri trabarik sortu gabe funtzionatzea ahalbidetukoduten parametroen artean. Horrela, bada, elkarrekin xede hizkuntzaz lan egitekogaitasuna eta egokitasuna izango dira oraingoan egitarauaren unitateen nondiknorakoa erabakiko dutenak; eta ikastaroaren iraupena bigarren mailan geratuko da.Ideia
|
horiei
jarraituz, egitarau honetan hizkuntzaren bereganatze prozesua bostmailatan banatzea proposatzen dugu. Maila bakoitzean, alde batetik, bertan kokatubehar diren ikasleek izan behar dituzten gutxieneko komunikazio gaitasuna, hizkuntzaren jakintza eta jarrera azaltzen dira, eta bestetik, maila horretan lortubehar dituztenak.
|
2002
|
|
permititzen eta ahalbideratzen ere. Autore
|
horiei
jarraituz, giza komunikazioak eta, hartara, hizkuntzak berak ere, badu beste eginkizun bat, eta bigarren hori lehena bezain garrantzitsua da: interpertsonala, soziala, beste berba batzuez esanda?; zeregin hori hizkuntzaren beraren berezko eginkizuna da, ete bere helburuen artean dago, lehena dagoen bezala eta hura bezainbeste (besteak beste, komunikazioaren eginkizun sozial horren ardurak ondokoak dira:
|
2004
|
|
Teoria hauen arabera, gutariko bakoitzak eginbehar zehatzak ditu eta, moralaren ikuspegitik begiratuta,
|
horiei
jarraituz soilik jardun dezake zuz.en. Hemen ez digu axola gureekintza, zuzen, horren ondorioak zein diren.
|
|
Zuzentasun irizpide objektibo onartuak badaudenez,
|
horiei
jarraitzeko aholkatzendizugu. Dena dela, lan akademiko baten aurkezpenean kontuan izan behar dituzun puntuakhauck dira:
|
|
Alcgia, guk nahi edo nahi cz. baliatutako irizpide akademikocn arabera cre ebaluatzen dira bcrtan agerlzen diren ideia, proposamen edo ckarpenak. Horregatik, aholkuerraz eta praktiko
|
horiei
jarraitzen zaienean ian akademikoen niailak gora egiten du cta.jakina. jasotako kalifikazioak cre gora egin luke. Hortaz. komeni izaten dahaiengandik ahalik cta gcrtuen ibiltzca.
|
2006
|
|
iragarlearen xedeen muga jakinen menpe egongo da, eta, orobat, horiek lortzeko finkaturiko inguruabar objektiboen menpe. Horregatik, agentziaren trebetasun edo adimen ukaezinak ez du baztertu behar iragarleak jarraibideak emateko duen eskumena, eta
|
horiei
jarraitu zaie, gai honen inguruan komisio kontratuaren erregimen legalak dituen arauen arabera (Merkataritza Kodearen 254, 256 eta 256 artikuluetan).
|
2007
|
|
Ardatz horiek erabiltzen dira herritarren ezagutza eta portaera neurtzeko.Horrez gain, lau ardatz
|
horiei
jarraituz, ulerkuntza, interesa, ardura eta helburuakneurtzeko ondoko bost adierazle erabiliko dira:
|
|
Dirudienez, Mendebaldeko kulturetan garatzen diren haurrek azaldutakogarapen eredu
|
horiei
jarraitzen diete (Bem, 1989; Fagot, 1985; Martin eta Little, 1990). Beste hainbat kulturatan, berriz, urrats horiei jarraitzen dieten arren, garapenamotelagoa da (Munroe, Shimmin eta Munroe, 1984 in Vasta, Haith eta Miller, 1996).
|
|
Dirudienez, Mendebaldeko kulturetan garatzen diren haurrek azaldutakogarapen eredu horiei jarraitzen diete (Bem, 1989; Fagot, 1985; Martin eta Little, 1990). Beste hainbat kulturatan, berriz, urrats
|
horiei
jarraitzen dieten arren, garapenamotelagoa da (Munroe, Shimmin eta Munroe, 1984 in Vasta, Haith eta Miller, 1996).
|
2008
|
|
enpresetan, erakundeetan zein etxe askotan erabiltzen diren sare txartelak eta etxeko konexioetan erabili ohi diren/ ziren modemak. Bi bide
|
horiei
jarraitzea ere posible da Linux sistema eragilea erabiltzen dugunean. Are gehiago, zerbitzuak eskaini nahi badira, Linux erabiliz, ez dugu bestelako programarik erosi; Windows erabiltzen denean, berriz, IIS eta gainerako beste programa batzuei lotutako lizentziak aparte erosi behar izaten dira.
|
2009
|
|
Horrela, gizarte bakoitzak baliotsuak zaizkion jokaerak aukeratzen ditu etagizarte horretako pertsonak sozializatzen ditu arau
|
horiei
jarrai diezaieten. Jokaerahoriek adierazten ez dituztenak, arrazoia edozein izanda ere, gizarteak «desbideratutzat» hartuko ditu.
|
|
Esaterako, entziklopedia bateko termino baten azalpenean, termino horrekin erlazionatuta dauden beste terminoei egindako erreferentziak aurki ditzakegu. Erreferentzia, lotura edo esteka
|
horiei
jarraituz ateratzen da gai bati buruz entziklopediak duen informazioa. Testu batek horrelako estekak edo jauziak dituenean, hipertestua dela diogu.
|
2010
|
|
Bestetik, IAAk iraunkortasun ahulean zein indartsuanoinarritutako ikuspegiak gauza ditzake aplikatutako konpentsazio mailaren arabera (Martinez Alier et al., 1998). Autore
|
horiei
jarraituz, IAAk balioen neurgarritasun eza8 dakar, alegia «neurri unitate komun baten gabezia balio pluralekiko»9 (Ibid., 280). Hala ere, horrek ez du konparaketa baztertuko testuinguru pluraletankonparaketa ahula10 posible baita.
|
2012
|
|
iragarlearen xedeen muga jakinen menpe egongo da, eta, orobat, horiek lortzeko finkaturiko inguruabar objektiboen menpe. Horregatik, agentziaren trebetasun edo adimen ukaezinak ez du baztertu behar iragarleak jarraibideak emateko duen eskumena, eta
|
horiei
jarraitu zaie, gai honen inguruan komisio kontratuaren erregimen legalak dituen arauen arabera (Merkataritza Kodearen 254, 256 eta 256 artikuluetan).
|
2019
|
|
Lan honetan corpusa eraikitzekoegindako urratsen berri ematen da. Urrats horiek dira gertaerak kronologiako uneetan kokatzeko jarraitu beharrekoirizpideak zein diren azaltzea, irizpide
|
horiei
jarraituz bi etiketatzailek egindako lana alderatzea eta ebaluatzea, eta, behin hori guztia eztabaidatuta, urre patroia osatzea eta zein erabilera duen azaltzea.
|
|
Zer nolako denbora lerroak sortu definitu ondoren, bi etiketatzailek irizpide
|
horiei
jarraituta denbora lerroaksortu dituzte. Horretarako, aurrez prestatutako kalkulu orriak erabili dituzte, formatuan bat etortzea errazteko.Esperimenturako erabili ditugun testuak eta denbora lerroak luzera ezberdinetakoak badira ere, denbora lerro bakoitza definitutako formatuan sortzeak batez besteko ordubeteko lana eskatu du.
|