Emaitzak: 6
2015 | ||
normalizaziorako gakoak hartu eta ikasleei buruz ikasarazi beharrik. Beraz, eskolan funtsezkoa euskararen erabilera sustatzea da, euskararen sistemari eta funtzionamenduari buruzko ezagutza helburu | horren zerbitzura jarrita. | |
Zentzu horretan harreman sareak sortzea garrantzitsua izango da eta batzuetan horiek naturalak izango dira baina beste batzuetan sortu egin dira, eta bide horretan eskola kanpoko jarduerak izan daitezke jomugetako bat. Erabilera ezagutzarekin lotuta ulertzen du Manterolak, hala, eskolan euskararen erabilera sustatzea funtsezkoa dela dio, euskararen sistemari eta funtzionamenduari buruzko ezagutza helburu | horren zerbitzura jarriz. Euskararen irakaskuntzarako ere baliabide eraginkorrak sortzen jarraitu direla dio. | |
2018 | ||
Bezero Misteriotsuaren Teknika sarritan erabili izan da bezeroarekiko arreta ebaluatzeko metodo gisa, izan ere, | horren bitartez zerbitzuaren kalitatea, araudiaren betetze maila edota produktu eta zerbitzuen ezaugarri zehatzak neur daitezke. Teknika honek erabiltzailearen esperientzia jartzen du ebaluatzailearen arretaren erdigunean, eta horretarako, aurrez definitutato galde sorta eta protokoloak jarraituta, ebaluatzaileak beBezero Misteriotsuaren Teknika herri administrazioetako zerbitzu hizkuntzaren ebaluazioan – Izaskun Kuartango Atxa | |
Bezero Misteriotsuaren Teknikaren bitartez zerbitzuaren kalitatea, araudiaren betetze maila edota produktu eta zerbitzuen ezaugarri zehatzak ebaluatu daitezke. netako bezero modura jokatzen duen aldi berean, bezeroarekiko zerbitzuko hainbat alderdi ebaluatzen ditu. Ebaluazioa eraginkorra izan dadin, zerbitzua ematen ari den langileak ez du jakingo momentu | horretan zerbitzua ebaluatua izaten ari dela. Horrela, teknika hau aplikatuko duten bezero misteriotsuek aldez aurretik prestakuntza bat jasotzen dute zerbitzuaren erabiltzaile potentzial gisa aritzeko, eta aldi berean, behaketa eta neurketa bat egin ahal izateko. | |
2020 | ||
Funtzio Publikoa da udalean pertsonen kudeaketa daraman saila. Ikerketa honetan erakunde barruko interes taldetzat jo da bere rola funtsezkoa delako langileen euskara gaitasunaren gestioan eta | horrek zerbitzu hizkuntza eta lan hizkuntzaren ardatzetan bete betean eragiten duelako. | |
Funtzio Publikoa da udalean pertsonen kudeaketa daraman saila. Ikerketa honetan erakunde barruko interes taldetzat jo da bere rola funtsezkoa delako langileen euskara gaitasunaren gestioan eta | horrek zerbitzu hizkuntza eta lan hizkuntzaren ardatzetan bete betean eragiten duelako. Pertsonalaren atalean zer esana duen informatzailearen ikuspegia ekarriko dugu hona. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horrek | 2 (0,01) |
horren | 2 (0,01) |
horren bitartez | 1 (0,01) |
horretan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori zerbitzu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori zerbitzu hizkuntza | 2 (0,01) |
hori zerbitzu jarri | 2 (0,01) |
hori zerbitzu ebaluatu | 1 (0,01) |
hori zerbitzu kalitate | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |