2002
|
|
Gaitasun orokorra zehazteko balio dutenak (hauek definitzeko, besteakbeste, alderatu dira hizkuntza erakunde nagusiek titulazio ofizialak emateko erabiltzen dituzten eskalak). Horiek balio digute, batez ere, hiztun bat, oro har, hizkuntza
|
horretan
zer egiteko gai den definitzeko.
|
|
«Ezta...! Gudaldi
|
horretan
zer egin dugun jakin dezazun, hemendik bost egunetara garaile oturuntza izango duzu Kapitolioan. Zatoz nire atzetik.
|
2004
|
|
bakarra ftlosofoa da, berak soilik baitu gaitasuna horiei buruzko czagutza sortzeko; eta, jakina, beste auzi tekniko bakoitzak ere baditu bere espezialistak. Poctak ez du engoitik zercgin (rol)
|
horretan
zer eginik. Poetaren helburua ezagutzea da, ikastea, ez irakastea.Ezin zcn, horrenbestez, gida izan Platonen garaian.
|
2005
|
|
irakasle horiek funtzionarioak dira eta lanpostu finkoa etaegonkorra dute ikastetxean. Egoera
|
horren aurrean
zer egin dezake ikastetxekozuzendaritzak. Arrazoi ezazu erabakia.
|
|
irakasleak nahi dituen edukiak eta nahi duen bezala emanditzake. Egoera
|
horren aurrean
zer egin dezake ikastetxeko zuzendaritzak. Arrazoi ezazu zure erabakia.
|
2007
|
|
Bizi garen gizartean behar baino datu gehiago dago. Gehienetanfalta zaiguna, ordea, datu kopuru
|
horrekin
zer egin jakitea da. Kultura teorizatudutenek, ziur aski, arreta gehiegi jarri diote datu metaketari, datuok ulermenareneta bizitzaren mesedetan duten baliagarritasunaren kaltetan.
|
2011
|
|
Hau ez da, gu txikiak ginela, karamelurik ez hartzeko esaten zigutela eta ezin genuela hartu inondik ere ez. Kezka soziala bada, eta familiek barneratuta daukate hori, baina gero
|
horren aurrean
zer egin behar da etxean. Zein neurri hartu?
|
|
Zein neurri hartu? Hor dagoena arazo bat da, baina agian ez dago ezagutza nahikorik
|
horren aurrean
zer egin behar den jakiteko.
|
|
Tresna baino ez da, boligrafoa erabiltzen jakin behar duen bezala, arbela digitala zelan erabiltzen den jakitea bezala. Beste gauza bat da tresna
|
horrekin
zer egiten dudan. Eta hor sartzen da pedagogia.
|
2014
|
|
Dewhurst eta Gordon, 1963: 3 Irakurleari ez zaio kontatzen «emakume»
|
horrek
zer egin zuenbere bizitzako 30 urte horietan, alegia, bere «egokitzapen mugatu»tik azken krisia izan zuen arte. Ezdakigu ezkondu zen ala ez, edo zertan egiten zuen lan.
|
2015
|
|
Ordenagailuak erabileratxikiagoa izan arren, aipatzeko modukoa da bere presentzia, ikasleen %32, 2k askotan edo betibaliatzen baitu. Telebista ikusi bitartean bigarren pantaila
|
horretan
zer egiten duten galdetzerakoan, deigarria da %35, 4k telebistan ematen ari diren edukiarekin zerikusirik ez duten beste ikus entzunezkobatzuk ikusten dituela askotan edo beti; %56, 9k, berriz, dio bestelako jarduerak egiten dituela askotanedo beti. Esanguratsua da, gainera, %54, 6k dioela interneten nabigatzeak denbora kendu diola beretelebista kontsumoari, eta lehen baino zerbait gutxiago ikusten duela telebista.
|
2019
|
|
Internet eta teknologia berrien agerpena erabat ari da eraldatzen lan mundua azken urteotan.Horren ondorioz, unibertsitateko ikasleek, zer dakiten? baino garrantzitsuagoa bihurtu daberaientzat erakustea, dakiten
|
horrekin
zer egiteko gai diren? (Watts eta Blessinger, 2016: 215). Sternberg en eta Lubart en aburuz (1999), egungo zuzendari nagusien (CEOen) arrazoi nagusiada euren erakundeak eraldatzeko duten etorkizun sena.
|