2002
|
|
Eta aurrean duen jendea islamiar edo kristaua den begiratu gabe. Azken batean, Jaunarentzat denok berdinak gara, eta jainko batean edo bestean sinetsi, axola duena da
|
horrek
nola laguntzen dizun zure bizitzan, eta nolako gizaki egiten zaituen.
|
2012
|
|
Orduan, adopzioari ekin ahal izango dio. Zakurrak adoptatzeko zentro batera joatea erabakitzen denean, langileek animalia
|
horri
nola lagundu azalduko dute. Beste aukera bat udal zakurtegietara joatea da, baina kasu honetan ohikoena txakurra aste gutxiren buruan hiltzea da.
|
2015
|
|
4a) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, azpimarratuz elkarrizketa
|
horrek
nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen.4b) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, elkarrizketa horrek ikasleei nola laguntzen dien matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen azpimarratuz.4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase».
|
|
Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, elkarrizketa horrek ikasleei nola laguntzen dien matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen azpimarratuz.4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, eta azpimarratzen du elkarrizketa
|
horrek
nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen.**
|
|
4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, eta azpimarratzen du elkarrizketa
|
horrek
nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen.**
|
|
4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, eta azpimarratzen du elkarrizketa
|
horrek
nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen. **
|
|
4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, eta azpimarratzen du elkarrizketa
|
horrek
nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen. **
|
2018
|
|
Neurri
|
horrek
nola laguntzen du enpresek eta industriek energia gutxiago erabil dezaten?
|
2020
|
|
Agurrik gabeko pausa
|
horretan
nola lagun diezaiokegu dolua egin behar duenari?
|
|
–Bale, konforme, Euskal Herria izorratzen dabiltza. Baina
|
horrek
nola lagunduko dio nire alabari. Zure analisi politiko horrek nola aterako du nire alaba heroinatik?
|
2023
|
|
Haiekin nolako abenturak gertatuko zaizkio? Historiaurreko bidaia
|
horrek
nola lagunduko du bere buruaren ezagutzen?
|
|
Nolako abenturak gertatuko zaizkio haiekin? Historiaurrerako bidaia
|
horrek
nola lagunduko du bere buruaren ezagutzen?
|