Emaitzak: 8
2007 | ||
Ez zuen zentzurik oposizioaren ekimenez bi prozedura desberdin egotea ganberen aurrean Gobernuaren konfiantza jokoan ipintzeko: bata zehatz araututa (zentsura botoa) eta bestea «lasterbide» baten bidez, inolako arauketarik gabe, oinarri bakarra Gorteek Gobernuari modu esplizituan konfiantza ukatzea izanda, baina uko egite | hori nola interpretatu behar zen argitu gabe. Modu horretan, uler zitekeen Gobernuak Gorteetan porrotik izanez gero, botoen gehiengo koiunturalak eraginda, Gorteek konfiantza ukatzen ziotela eta Gobernuak kargua utzi behar zuela, bestela sisteman ziurgabetasuna eta ezegonkortasuna sortuko baitziren. | |
2012 | ||
Ametsa hemendik edo handik gidatuko dutela erabakitzen dute, txamanek bezala. Ez dakit | hori nola interpretatu, hain zuzen pertsonaia femeninoak izatea hori egiten dutenak, ez baita emakumeek idatzitako nobeletan bakarrik gertatzen. | |
Derridak egiten duen animalia/ gizakia binomioaren dekonstrukzioarenhelburua ez da, alta, tradizionalki markatu den muga horren lausotzea edodesagerraraztea, bazik eta filosofiak muga | hori nola interpretatu eta definitu izanduen aztertzea ulertzeko zein modutan eraiki den gizatasuna eta zein eratan eraikiden animaliatasuna. Era horretan zera frogatzen da: | |
Hedabideen pauso horiek guztiek beren eragina dute gizartearen iritzi publikoan: alegia, gizarteak berak gaiari zelako garrantzia ematen dion eta komunikabideen eskutik ezagutu duen gertakizun | hori nola interpretatzen duen. | |
2015 | ||
Irakurlearen gaiak arazo handi bat azaleratu zuen berriro ere, ez esplizituki baina latente beti egon dena, eta hauxe da: planteatzen denean egunkariaren titularitateak publikoa izan behar duela, Eusko Legebiltzarraren kontrolpekoa, irakurlego unibertso | hori nola interpretatu behar dugu. Unibertso politiko bezala? | |
2018 | ||
Izan ere, «etxe printzipal» | hori nola interpretatuko nukeen eta Hayes Elkarteak termino hori nola ulertzen zuen alderatzeak ezin hobeki erakusten du, nik uste, zein den gure belaunaldiko maiordomoen eta aurreko belaunaldikoen arteko funtsezko aldea. Haatik, ez dut bakarrik nabarmendu nahi gure belaunaldikook ez geneukala hain jarrera esnoba gure nagusiei dagokienez; alegia, ez zitzaigula axola aristokrata ala negozio gizonak ziren. | |
Zeren arabera indartzen zaigu emozio bat edo beste?: Kitzikadura | hori nola interpretatzen eta hartzen dugun, halako emozioa indartuko zaigu. | |
2019 | ||
Gogorra da, baina ez nuke esanen gogorrena; gogorrena izan zen Euskararen legea bera, eta lege | hori nola interpretatu duten behin eta berriz: beti eskubideak urratzeko, eta ez errespetatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 8 (0,05) |
Lehen forma
hori | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori nola | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori nola interpretatu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |