Emaitzak: 2
2015 | ||
Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, azpimarratuz elkarrizketa horrek nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen.4b) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, elkarrizketa | horrek ikasleei nola laguntzen dien matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen azpimarratuz.4c) «No es lo mismo hablar en clase de mates, o hablar de mates en clase». Zalantzarik gabe, bigarrenaren aldeko apustu garbia egiten du autoreak, eta azpimarratzen du elkarrizketa horrek nola laguntzen dien ikasleei matematikaren gainean gero eta konplexuagoak eta osatuagoak diren ezagutza eskemak eraikitzen.** | |
2021 | ||
Lacey eta Cobb etnografoek, besteak beste, desberdinkeria | horrek ikasleengan nola eragiten duen ikertu zutenean zera ondorioztatu zuten, ikasleen talde handi batek bereak egiten dituela eskolaren balio eta erreferentziak, kontrara, beste talde handi batek kontrako sentimenduak garatzen dituen bitartean. Ikasleak polarizatu ohi dira: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 2 (0,01) |
Lehen forma
horrek | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori ikasle | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikasle nola | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |