Emaitzak: 5
2008 | ||
Masterrerako ezarritako iraupena urtebetekoa izango da, 60 ECTS, nahiz eta kasu batzuetan ikasleak prestakuntza gehigarriko kreditu kopuru bat gainditu duen (gehienez 60 ECTS), egiaztatu duen prestakuntzaren eta aukeratu duen espezialitatearen arabera. Prestakuntza gehigarri | hori ikasle bakoitzarentzat ezarriko da, eta espezialitateko berariazko eduki eta gaitasunak ikastera bideratuta dago, espezialitateari zuzenean lotutako titulurik ez duten ikasleentzat. Prestakuntza irakaslanean aritzeko behar diren trebetasunak hartzera bideratuko da. | |
2012 | ||
Ikaslearen adierazpen globala eta bakoitzaren ezaugarri propioak azaltzeko, ingurune hezitzailea sortu behar izan dute. Ingurune | horrek ikasle bakoitzaren ongizatea bermatzeko eta haren segurtasun afektibo emozionala ziurtatzeko baldintzak jarri dira: besteekiko lotura gozamenez bizitzea eta bere behar eta desioak ezagutu, atzeman eta zainduko direla jakitea. | |
Hezitzaile taldeak hasierako ebaluazioa hartu behar du abiapuntu. Ebaluazio | horrek ikasle bakoitzaren egoera pertsonalei eta sozialei dagozkien informazioa bildu behar du, bai eta haren aurrerakuntza bultzatuko duten esku hartzeen plangintza egiten lagunduko duten datu guztiak ere. Etapa honetarako, ebaluatzeko teknika egokiena haurraren behaketa zuzena eta sistematikoa da. | |
Haur ttikien txokoan, irakurri, margotu eta marraztu egin dezakete; lanerako txokoan kontsultarako libururuak eta ordenagailuak dituzte, Internet konexioarekin; eta irakurketa txokoan, berriz, plazerrezko irakurketa egiteko liburuak, aldizkariak, komikiak, CDak, DVDak eta bertze irakurgaiak dituzte, bertan irakurri edo maileguan hartzeko. | Horretarako ikasle bakoitzak liburutegiko karneta du. | |
2013 | ||
Haurrek egokitutako lana dute eta banakako jarraipena egiten zaie. Irakaskuntza metodoaren aldaketa horrek esan nahi du eskola magistralak, irakasleak irakasgai bera ematen dienetan, dinamika baten ordez jartzen direla, eta dinamika | horretan ikasle bakoitzak bere plana jarraitzen duela. Zer zeregin du irakasleak irakaskuntza modu berri horretan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
horrek | 2 (0,01) |
Horretarako | 1 (0,01) |
hori | 1 (0,01) |
horretan | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hori ikasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori ikasle bakoitz | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |