2002
|
|
Ez gaude aparatu eta sigla batzuei lotuta, eta honek proiektuan sinesteko aukera ematen digu. Beharbada alderdikideek larrutuko naute halakoak esateagatik, baina Aralar sortu genuen guztiok sinatuko genukeen hurrengo egunean bertan bere desagertzea,
|
horretarako
gure ustez egokiak liratekeen baldintzak balira. Guretzat egokiena litzateke ez aurkeztea gu bakarrik 2003ko hauteskundeetara, ezker abertzaleko bilgune oso zabal batean aurkeztea baizik.
|
2003
|
|
Baina AEBekhori ere ez dute onartzen, hau da, kontsumitzaileek edo nekazariek jakitea zer arigaren lantzen eta zer ari garen jaten. Eta
|
hori
gure ustez, oinarrizko eskubidea da.Hori galtzen badugu, gero etorriko dira nanoteknologiak eta abar; dinamika bateansartzen ari gara, non teknologia eta zientzia ez dauden gizartearen zerbitzura, baiziketa etekin eta interes partikularren zerbitzura.
|
2005
|
|
3 Hitzaren erabilera ere ez dago esangura zabalago honen aurka. Eta izen hori gerra publikoari bakarrik egozten bazaio, ez dator
|
hori
gure ustearen kontra, egia osoa baita generoaren izena sarritan egokitzen zaiola espezie bereziago bati. Gerraren zehaztapenean, berriz, ez dut justizia barruratu, horren bila baikoaz eztabaida honetan, alegia, ea gerra zuzenik dagoen, eta, halakorik egonez gero, zein den hori.
|
2009
|
|
Lehenik eta behin, zerbait uste edo sinesten dugunean zerbait hori egiazkotzat hartzen dugu.
|
Horrek
gure usteen gaineko eskakizun bat dakar berekin: ahalik eta zehatzen jokatu behar dugu gure uste eta sinesmenekin.
|
2010
|
|
Zerbait uste edo sinesten dugunean zerbait hori egiazkotzat hartzen dugu.
|
Horrek
gure usteen gaineko eskakizun bat dakar berekin: ahalik eta zehatzen jokatu behar dugu gure uste eta sinesmenekin.
|
2014
|
|
Irismena, errentagarritasun soziala, kalitatea, eraginkortasun ekonomikoa eta estrategikotasuna. Azken
|
hori
gure ustez oso garrantzitsua da. Sektore hau ez da sektore indartsu bat; indartsua da ekimenean, hedatze sozialean, baina sektore ahula da.
|
|
Pentsa lezake inork, aurrekoa irakurrita, inkestek, neurketek eta ikerketek ematen dizkiguten datuei balioa kendu beharra proposatzen ari garela, edo haien beharrezkotasuna zalantzan jartzen ari garela. noski, ez da
|
hori
gure ustea. Informazio eta datu soziolinguistikoen irakurketan eta kudeaketan ikuspegi ideologikoak eta politikoak nahasten badira ere, eta datu berberek desadostasuna eta proposamen ezberdinak sorraraz ditzaketen arren, joko zelaia zein den eta nola dagoen jakin beharra daukagu, ahalik eta zehaztasunik handienarekin.
|
2015
|
|
Begi bistakoa zen Mahomet profetaren marrazki bat berriz argitaratzeak bazterrak suminduko zituela, nahiz marrazki
|
horrek
gure ustez ez duen deus ofentsagarririk. Bainan, gisa hortako marrazkirik ez gehiago egitea, eraginen dituen ondorioen beldurrez, ez ote da fanatismoaren aitzinean belaunikatzea?
|
2016
|
|
Etxeko ET jardunaren bilakaera dela-eta, hona konparazio lan
|
horretatik
gure ustez atera litekeen zenbait ondorio, • Etxeko ET erabilera globalak bere buruari eutsi dio edota gora egin du EAEn, bere buruari eutsi dio edota behera egin du Nafarroan eta ziztu bizian ahultzen ari da Iparraldean. Euskal Herria bere osoan hartuta, azken hogei (Iparraldean hamabost) urteko joera nagusia etxeko ET erabilerak bere buruari eustekoa edota beherantz egitekoa da.
|
2022
|
|
publikoan dihardutenek funtzionamendu hobea daukatelakoan gaude, oro har, pribatuan egiten dutenek baino.
|
Hori
gure uste pertsonala da, eta, sakona izan arren, badakigu ez dela derrigorrez horrela izan behar. Baina berdin dio ze:
|
|
Ideia ezinago iradokitzaile
|
horrek
gure ustea indartzen du: gizarte fenomenoak —eta, bereziki, esku artean duguna— ezin dira ikuspegi edo diziplina bakar batetik azaldu; aitzitik, diziplina barneko jardunbideen aurkako desobedientzia aktiboan oinarrituta heldu behar zaie7 Jarrera hori ikerketa positibisten ondorioz sortzen diren botere harremanekin hausteko modu bat gehiago da, epistemologia feministaren postulatuekin bat etorrita.
|
2023
|
|
Ondorioztatu zuen, esate baterako, herria eta gizartea bezalako kontzeptuak marko kontzeptual ezberdinen baitan ulerkera ezberdina dutela. Euskal kulturgintzaren transmisioak ezin dio muzin egin afera
|
horri
gure ustez.
|