2001
|
|
Alegia, hilko garela jakiteak dakarkigun ezinegon existentzialak, bizitzaren edo literaturaren ikuspuntu heroiko oro ukatzen du.
|
Horregatik
ez dago heroirik Saizarbitoriaren narrazioetan, heriotzaz, amodioaren amildegiez, modu sinesgarrian idazten ahalegindu delako.
|
2002
|
|
Alegia, hilko garela jakiteak dakarkigun ezinegon existentzialak, bizitzaren edo literaturaren ikuspuntu heroiko oro ukatzen baitu.
|
Horregatik
ez dago heroirik Saizarbi112 toriaren narrazioetan, heriotzaz, amodioaren amildegiez... modu sinesgarrian idazten ahalegindu delako.
|
|
" Eta ez dakit zer emoten eustan Santiago apostolua zaldi gainean ikusteak, txukun txukun jantzita, mauruak hilten.
|
Hori
ez dago ondo santu batentzat, neuk uste. (...).
|
2007
|
|
1 Bertso sail hau orri solteetako baten dagoen arren beste bertsio bi ditu, bata Borrador Kuadernoan (BK) eta bestea Cuaderno Uruguayn (CU). Hala ere, azken
|
hori
ez dago osorik.
|
2009
|
|
Tristuran nago tristuran belaun iraunaraziz jatorriko norbait haren sorkaria.
|
Horri
ez nago nere gustora, nere gustora egoteko juan bearko det nik zerura. esaten zaio tradizioz transmititzea, eta hala transmititzen denari esaten zaio tradizioko literatura edo literatura tradizionala.
|
2013
|
|
festaeta oroitzapen egunen ospakizunetan, oroimen lekuen antolaketan, kongresuetan, erakusketetan eta abarretan. Hala ere, memoria saio horiek jendaurrekoak, gizartekoak edo kultura oroimenak izaten dira, eta memoriaren leherketa
|
hori
ez dago oroimen pertsonalarekin edo gizabanakoaren oroimenarekin lotuta (Burke 2011: 490) 15
|
2015
|
|
Potten ere literatura konparatuaren pean dauden ideiak aldarrikatu zituztelarik, haren kontzepzio tradizionalaren ajeak jaso zituzten halaber (Europa aipatuz esplizituki), kasu honetan, Saidek kritikatutako eurozentrismoa. Kritika
|
hori
ez dagokio oraindik orain berreskuratutako aipuari soilik, baizik eta Pott aldizkariari oro har eta baita Ustela eta Oh! Euzkadiri ere, baiki, zeinen erreferentzia asko europarrak edo mendebaldarrak izan ziren106 Aitzitik, afera testuinguruan kokatuta, nekez eska diezaiokegu 70eko hamarkadako hondarreko Euskal Herriko literatur aldizkari bati kritika poskoloniala egitea.
|
2021
|
|
Baina, arrakala edo lotura falta
|
hori
ez dagokio gelako errealitateari soilik; izan ere, LIR3 k dioenez, proposatzen diren konpetentzia, helburu edota edukiak landu ahal izateko ikastetxeetan eta familia testuinguru batzuetan ere baliabideak falta dira, eta oreka egokira iristea ez da erraza izaten. Era berean, ikastetxeak bakoitzak ezarrita dituen programazioa edota berezko eduki kurrikularrak muga ere izan daitezkeela iruditzen zaio.
|
|
Bide beretik, adinak eta belaunaldien arteko jauziak desberdintasunak ezartzen dituztela uste du IEE1 ek. Bere iritziz, unibertsitatetik ikasgeletara sartzen den irakasle berri
|
hori
ez dago behar beste prestatuta literatura irakasteko, formazio pedagogiko faltaz gainera, bizitzak eskaintzen dituen eskarmentua eta hainbat trebetasun orokorren garapena ere falta zaiolako.
|
|
" Ikastetxe batzuetan hezkuntza literarioan oinarritzen saiatzen dira ikasleen behar, interes zein gaitasunei modu egokian erantzuteko. Baina
|
hori
ez dago orokortuta. Irakasleak. oro har, ez daude literaturaren didaktikaz eta hezkuntza literarioaz jantzita.
|
|
" Goratuta dagoelako idazlearen figura hori. Irakurle konpetentearen figura
|
hori
ez dago goratuta". Horrez gain, literaturak badu beste arazo erantsi bat:
|