2000
|
|
Izatekotan, Txillardegi kontsentsu mota berriaren bultzatzailea dugu, euskaran etaeuskal demokrazian oinarrituriko kontsentsuaren bultzatzailea, euskal kultura propioanoinarrituriko kontsentsuaren ekintzailea, euskararen lurraldetasuna onartu ondorengokontsentsu soziolinguistikoan oinarrituriko kontsentsuaren bilatzailea, Euskal Herriakerabakitako konstituzioan oinarrituriko kontsentsuaren aldekoa... Baina argi bainoargiago erakutsi digu, kontsentsu berri
|
horren alde
egoteko modu bakarra lehenagokokontsentsua apurtzen saiatzea dela. Horregatik izan da beti disentsuaren ikurra.
|
2003
|
|
Zure sexua, egoera eta mailaren arabera tokatzen zaizuna: hori ahalik eta zintzoen betetzea, bertute kristauak kokapen
|
horri
dagozkion moduan garatuz. Giza eskubideen hizkerak ez du, inondik ere, Â halakorik argitzen.
|
2006
|
|
Hala ere, Feldmanek onartzen du Kaoren azterketa behaketazkoa dela eta ez dela ebidentzia zientifikoaren oinarria. «Beharbada ez da egokia izango adostutako protokoloak ebidentziaren arabera aldatzea, baina ondo egingo genuke kontu
|
horri
dagokionez modu sentiberagoan jokatzea eta erabakiak hartu behar direnean, aldatu egiten dena eta ez dena bezain garrantzitsuak baitira», azaldu du Feldman ek. Emakumezkoen biziraupena Los Angelesko Kaliforniako Unibertsitateko (UCLA) Erizaintza Fakultatean, L.S. buru duen ikertzaile talde bat.
|
2012
|
|
Nazioaren diskurtsoa Espainiarako ageri da eta euskal herrialdeetako ordezkariak bertako sentitzen zirela dirudi. Baina bestalde, nazio berri
|
horren baitan
egoteko modu berezia aldarrikatu zuten. Euskal ordezkari guztiek bi konstituzioen arteko egokitasuna aurkitu behar zela aldarrikatu zuten, hau da, herrialde bakoitzeko konstituzioaren eta Espainiako konstituzioaren artean.
|
2020
|
|
Gomez kontseilariak gainera honakoa nabarmendu du: “Parlamentuan aurkeztuko dugun testuak gogotsua izan behar du larrialdi adierazpena eta gizarte eskaerari gai
|
horretan
dagokion moduan erantzuteko, administrazio publikoen, enpresa pribatuen zein orokorrean gizartearen partekatutako konpromisoa sustatuz”.
|
2021
|
|
Hortik oso gertu dugu Miren Guillók antropologia feministatik proposatutakoa (Guilló 2020, 134): " Feminismoan bereziki, espazio seguru izendatzeak talde
|
horretan
egoteko modua inplikatzen du: gainontzekoen iritziak ez epaitzea; errespetuz entzutea; elkar ahalduntzeko espazioak sortzea; funtsean, lasaitasunez, askatasunez eta arduraz jokatzea litzateke".
|
|
Feminismoan bereziki, espazio seguru izendatzeak talde
|
horretan
egoteko modua inplikatzen du: gainontzekoen iritziak ez epaitzea; errespetuz entzutea; elkar ahalduntzeko espazioak sortzea; funtsean, lasaitasunez, askatasunez eta arduraz jokatzea litzateke.
|
|
... arraindegian dago, bokarten kiloa zazpi euroan, eta nongoak diren galdetu dio Sarak arraindegiko emakumeari, bokarten sasoirako hilabeteak falta baitira; baina emakumeak erantzun dio ea non daukan burua, uda betea dela eta Kantauri itsasokoak direla bokartak, noski, fresko freskoak: antxoa asko sartu dela azken egunetan, eta
|
horregatik
daudela modu onean. Bokarten sasoirako hilabeteak falta direla eta, ea zer dioen, eta arrain saltzaileak erantzun ez al duen egiten duen bero sapa sentitzen, ia ia 35 gradu, uda bete betean, neska, ea non duen burua.
|
2022
|
|
" Miren Guilló antropologoak(...) horrela definitzen ditu espazio horiek (Guilló, 2020: 134): Feminismoan bereziki, espazio seguru izendatzeak talde
|
horretan
egoteko modua inplikatzen du: gainontzekoen iritziak ez epaitzea; errespetuz entzutea; elkar ahalduntzeko espazioak sortzea; funtsean, lasaitasunez, askatasunez eta arduraz jokatzea litzateke" (Hernández, 2020: 106).
|