2007
|
|
Lehen Hezkuntzako laugarren kurtsoko (bederatzi urtetik hamarrera) ikasle espainiarren %28k ulermen maila txikia dute, Pirls Txostenak (Irakurketaren Ulermenean Aurrerapenari buruzko Nazioarteko Azterlana) 2006 urteari dagokionaren arabera. Txostenaren batezbestekoa% 24 da egoera
|
horretan
dauden ikasleen portzentajea. Horrek esan nahi du espainiarren batez besteko irakurketa errendimendua (513 puntu) nazioarteko batez bestekoaren gainetik dagoela (500 puntu).
|
2009
|
|
Desberdintasun bakarra da Pedro, besteek ez bezala, irakasle batekin hasiko dela etxetik, gaixotasun arrazoiak direla eta, hiru hilabetez egon behar baitu gaixorik etxean; baina emaitza bera izango da, aldi hori igaro ondoren, Pedro ikaskideekin normaltasun osoz sartu ahal izango baita, inolako atzerapenik erakutsi gabe. Gaur egun, egoera
|
horretan
dauden ikasleak ez daude desabantaila egoeran ikaskideekiko. Espainian, Pedroren eta ia mila haur gehiagoren kasua posible da hainbat autonomia erkidegok abian jarritako etxez etxeko hezkuntza arretako programei esker, zenbait GKErekin eta haur gaixoak dituzten guraso elkarterekin lankidetzan.
|
|
Horren ondorioz, ikaskideekiko hezkuntza atzerapen handia izaten zuten, eta, kasu askotan, eskola porrota izaten zen. Orain, egoera
|
horretan
dauden ikasleak ez daude jada desabantaila egoeran ikaskideen aurrean, programa horien bidez bermatzen baita ikaslearen irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuaren jarraipena, bere behar pertsonaletara egokitua. Hezkuntza arreta Programa horien helburu nagusia da haur gaixoen isolamendua saihestea, bai hezkuntzan bai gizartean, eta, une horietan behar duten laguntza psikologikoaz gain, etengabeko konexioa eskaintzea ikastetxearekin, gero berriz lanean has daitezen.
|
|
Orain, hiru aukera dituzte kasu
|
horretan
dauden ikasleek: maila osoa berriz egin gainditutako irakasgaien kalifikazioa gorde gabe; maila osoa egin berriro, gainditutakoen kalifikazioak gordeta, eta gero altuena erabili batez bestekoa egiteko; edo gainditu gabekoak soilik egin berriro, ikastetxeak aholkatutako beste batzuekin batera.
|
2010
|
|
Ikasle horiek adi egon behar dute unibertsitate bakoitzeko itxarote zerrenden hurrenez hurreneko esleipenak argitaratzeari eta horietako bakoitzerako ezarritako matrikulazio epeei (kasu askotan, egun bakarrekoak), plaza galtzeko arriskua dutelako matrikula ezarritako unean formalizatzen ez badute. Unibertsitate batzuek aukera ematen dute egoera
|
horretan
dauden ikasleak behin behinekoz matrikulatzeko edo onartu zaien titulazioan plaza bat erreserbatzeko, azkenean itxarote zerrendetan lanpostu huts bat lortzen ez badute, ikasketa horietan sartzeko eskubidea gal ez dezaten. Beste batzuek, berriz, adierazitako epeetan matrikula formala egitera behartzen dute, nahiz eta lehentasuna duten aukeren itxaron zerrendetan beren postua mantendu.
|
|
Era berean, sarrera probetara aurkeztu ziren ikasleen interesak lesionatzea eragozten duen sistema bat ezarri da, oraindik ez baitzegoen berariazko fase berririk, nota lau puntura arte handitzeko aukera ematen duena. Egoera
|
horretan
dauden ikasleei, gehienez ere, bere garaian aztertu ziren bi irakasgai emango zaizkie (betiere, onartu nahi duten tituluaren ezagutza adarrari atxikitako irakasgaiekin bat badatoz), eta irakasgai horietan lortutako kalifikazioei zuzenean aplikatuko zaizkie egungo berariazko faseko ponderazio parametroak, azterketarik egin beharrik gabe. Neurri hau iragankorra da eta ikasturtean sartzeko probetan bakarrik aplikatuko da.
|
2012
|
|
Fitxa horiek alfabeto hurrenkeran jarriko dituzte. Horrez gain, espediente bakoitzaren erregistro zenbakia eta
|
horri
dagokion ikaslearen izena loturik biltzen dituen aurkibidea behar dute, hala nola honako taula hau. Espediente zk.
|
2013
|
|
Gehieneko zenbatekoa 6.000 eurokoa da, amortizatzeko gehienezko epea hiru urtekoa, eta hautazko urtebeteko gabealdia. Egoera
|
horretan
dauden ikasleak BBVAren proposamenaren alde ere egin daitezke, eta 6.000 euro arte lortzen dira, interesik gabe, atzerrian prestakuntza emateko, Europako trukerako bekekin. Hala ere, eredu horretan, kontratazio baldintzak zertxobait aldatzen dira; izan ere, itzultzeko epe laburragoa du, gutxienez hiru hilabete eta gehienez bederatzi.
|
2016
|
|
Biltzar
|
horretan
zeuden ikasle guzien artean, juduak ala ez, bazegoen bat, inork ezagutzen ez zuena, nahiz eta gure adinekoa izan. Bere ile adats luze txuridunak eta zeramazkien betaurreko borobilek begietan itxura misteriotsu bat ematen zioten.
|