Emaitzak: 6
2004 | ||
Istripurik gerta ez dadin, pasabideetatik hain hurbil ez dagoen lorategiko eremu batera aldatzea da onena. Baina oraindik agabeak leku | horretan egon behar duela uste baduzu, babes sistemaren bat jar dezakezu bere areetan, hala nola kortxoak edo betegarriz eta bigungarriz egindako dadoak. | |
2006 | ||
Gakoa da tumorearen ezegonkortasun muga gainditzea. «Politena da eredu matematikoek iragartzen dutela muga | horrek egon behar duela», dio Solék. Bere lana, oraingoz, guztiz teoriko fasean dago, «baina argi dago terapia batzuen arrakasta tumoreak oso ezegonkor egiten dituztenekin lotuta dagoela», dio ikertzaile katalanak. | |
2008 | ||
Gurasoek, ikasleek, irakasleek eta irakasle ez diren langileek hitza eta botoa dute ikastetxeen kudeaketan, hezkuntza komunitateko sektore guztiek eskola kontseiluetako kideetan duten ordezkaritzari esker. Ikastetxeko aurrekontuak onartzen direnetik zuzendaria hautatu edo kargutik kentzen den arte, ikastetxe batean hartzen diren erabaki garrantzitsu gehienek gobernu organo | horren esku egon behar dute. | |
2011 | ||
Gainera, patogeno gehienak azkarrago hazten dira 40 °C inguruan. Beraz, elikagaiek tenperatura | horretan egon behar duten denbora askoz txikiagoa da 20 °C tan dauden produktuena baino. Arrazoi horiengatik guztiengatik, funtsezkoa da denbora eta tenperatura kontrolatzeko printzipioak ezagutzea, bai eta jakiak behar bezala desizozteko modua edo hainbat produktu prestatzeko modua ezagutzea ere, tenperatura egokian eta behar den denboran. | |
2018 | ||
Nerabeek eta nerabezaro aurreko gazteek izaten dituzte opil eta erreboltak. Sailkapeneko goiko postuetan dauden beste bi kideak ezin dira modu orokorrean «osasungarritzat» hartu (ogi zuria eta haragi gorriak ez dira «inozenteak»), baina ez lukete podium | horretan egon behar, frutak, berdurak eta barazkiak falta baitira. Hori haurren eta nerabeen elikaduran gertatzen da. | |
2022 | ||
Izan ere, Ana Camachok dioenez, “edozein eduki bistaratzeak, ez zehazki tikak dituzten pertsonena, imitaziozko portaerak batzuetan, inkontzienteki, eta, nolabait, talde bateko kide izan nahi dut”. | Horregatik egon behar da gure seme alabek pantailak nola erabiltzen dituzten. “Tikt en sindromea duten gaixoetan normalean ikusten diren tik ak ez dira berdinak, baina ezaugarri asko dituzte tik funtzionalek. Gure ustez, gaixotasun soziomental masiboa, talde baten bidez berez zabaltzen diren portaera, emozio edo baldintzak barne hartzen dituena”, esan dute ikertzaile estatubatuarrek Ikt ei buruzko azterketa hau. Eta nahaste berria dela dirudien arren, ez da hala. Kontsultatutako adituak azaltzen duenez, historian zehar gazteek tik funtzionalen agerraldiak izan dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
horretan | 3 (0,02) |
Horregatik | 1 (0,01) |
horrek | 1 (0,01) |
horren esku | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori egon | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori egon behar | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |