Emaitzak: 4
2005 | ||
Fenomeno horri “partzialtasun optimista” esaten zaio, eta ondorio praktiko garrantzitsuak ditu osasunean eta elikadura aldaketa sustatzeko; izan ere, gizabanakoak beren portaeraz ohartzea ez da aldaketa | hori egiteko motibazio falta. Eufic en aburuz, informazio gehiago behar da pertsonek beren elikadura ohiturak nola konparatzen dituzten jakiteko, eta horrek elikagaien kontsumoa eta kontsumo hori zehazten duten faktoreak hobeto ulertzen lagunduko luke, bai eta elikaduraren arloko hezkuntza ekintzak hobetzeko ideiak ematen ere. | |
Hori kimikako intoxikazio kronikoen oso bestelakoa da; izan ere, kontsumitzaileek ez dakite toxikoa kontsumitzen dutela eta kutsatutako elikagaiak baztertu egiten dituzte arriskua ezagutzen dutenean. Borondatezko kontsumoaren egoera horrek mugatu egiten du elikadura ohiturak aldatzeko aukera, eta sentsibilizazioari dagokionez esku hartze askoz garrantzitsuagoak eskatzen ditu; izan ere, gizabanakoak beren portaeraz konturatzen ez badira, aldaketa | hori egiteko motibazio falta dago. Pertsonek beren elikadura ohiturak konparatzeko moduari buruzko informazio gehiago izateak elikagaien kontsumoa eta hori zehazten duten faktoreak hobeto ulertzen lagunduko du, eta elikaduraren arloko hezkuntza ekintzak hobetzeko ideiak emango ditu. | |
2019 | ||
Baina inguruneko baldintzak hizkuntzaren aurkakoak direnean motibazioak indar handiagoz agertzen direla aipatu da marko teorikoan, eta puntu hori berretsi egiten da. Izan ere, elkarrizketan zehar hizkuntzarekiko ageriko identifikazioa erakutsi du etxezarretak, euskaraz kantatzeko kontzientziatuta dagoela. hautu | hori egiteko motibazioa Arakistainek eduki dezakeena baino handiagoa izan liteke, komunitate linguistiko batean txertatzeko nahia edukiko lukeelako, eta Arakistain bertan dagoelako. Areago, huntzako abeslariak ez du erabaki kontziente bat egin, eta etxezarretak ordea bai. kasu horretan ere agerian geratzen da barne eragile horietan ere testuinguru soziolinguistikoak izan dezakeen eragina. | |
2023 | ||
Zergatik eginen dute hautu kontziente hori? | Hori egiteko motibazioa, nahia dutelako eta hori egitean ongi sentitu direlako; izan ere, behar dutena behar dutena topatu baitute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Iruñeko Komunikabideak Fundazioa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hori egin | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori egin motibazio | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |