Emaitzak: 6
2013 | ||
EAEn kooperatibek bete behar dituzte Kooperatiben Erregistroko legeak ezarritako arauak. Erregistro | hori Administrazio Publikoko parte da eta objektibotasun eta neutraltasun printzipioen pean jarduten du. Gure esperientzian oinarrituta, hauxe baiezta dezakegu: | |
2015 | ||
Hala ere, kontuan hartu behar dugu fundazio askok ez dutela baliabide ekonomikorik, ezta giza baliabiderik ere. Beraz, egiaztapen | horretarako administrazio eta burokrazia betebehar handiagoak sartzea, ikuskaritza prozesu horrengatik kostu erantsi bat ordaindu behar izatearekin batera, kaltegarria gerta daiteke orain arte halako betebeharrik ez zutenentzat eta ikuskaritza egin behar ez izateko baldintzak gehitzearen ondorioz ikuskaritza egin beharrean aurkitzen direnentzat, tamaina ertain edo txikikoen biziraupenari ere eragiteraino.... | |
2019 | ||
Ondorioz, ikerketa honen emaitzek zera nabarmentzen dute: populazio errefuxiatuaren egoera ezagutzera, egoera horren kausen inguruan hausnartzera eta fenomeno | horren aurrean administrazio publikoaren gestioa azaltzera zuzendutako sentsibilizazio ekintzek talde arteko emozio eta jarrerak modu positiboan alda ditzaketela. Emaitzetan ikusten den bezala, ikasleek bisita gidatuetan parte hartu ondoren errefuxiatuekiko dituzten emozioak eta jarrerak positiboki aldatzen dira. | |
Europako Giza Eskubideen Auzitegiak, gainera, askotan adierazi du botere publikoen esku sartzea aztertzeko (adib. zehapena jartzea), egitateen eta balio judi zioen arteko bereizketa egin behar dela61 Egitateen existentzia demostra daiteke, baina balio judizioen egiazkotasunean ez dago frogarik, | horregatik Administrazioak egitateak kontuan hartu behar ditu neurria ezarri edo ez erabakitzean, bestela ez litzateke objektiboa izango eta neurria ez litzateke etorriko «behar» batetik, balio judizio batetik baizik62 Kasu honetan, gertatu zen bezala: mezuak ez zuen esaten arau hausteak eskatzen zuena, poliziak nahi izan zuena baizik. | |
Lehen komentatu dugun moduan, Administrazio zehatzaileak material hori ken diezaioke arau hausleari (HESLO 19.2 art.), irudi eta datuen arau haustearekin harremanetan, | hori administrazio atzematea edo administrazio bahiketa litzateke eta EK-k, 20.5 artikuluak epai erakundeei ematen die ahalmen hori (argitalpenak, grabazioak eta beste informazioak atzemateko ahalmena), ez Administrazioari, eta Konstituzio Auzitegiak argi utzi du askotan atzemate hori epaileen ebazpen baten bidez egin behar dela eta guztiz debekatuta dagoela administrazio atzematea edo administrazio b... | |
2020 | ||
485). Arau orokorra administrazio espedientea zigor prozesua hastean geldituta geratzea da eta zigor epaia dagoenean | horrek Administrazioa lotuko du (Rebollo, Izquierdo, Alarcón eta Bueno, 2017: 158); adibidez, zigor epaiak (irmoak) frogatutzat dituen egitateek Administrazioa lotetsi egingo dute43, eta Administrazioak du aurretiazko moduan jardun prozesu penala ireki behar denean44. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 6 (0,04) |
Lehen forma
hori | 2 (0,01) |
horregatik | 1 (0,01) |
horrek | 1 (0,01) |
horren aurrean | 1 (0,01) |
horretarako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hori administrazio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hori administrazio publiko | 2 (0,01) |
hori administrazio atzeman | 1 (0,01) |
hori administrazio egitate | 1 (0,01) |
hori administrazio lotu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |